Boruto POV
Posle mog jučerašnjeg razgovora, Tonari me je poveo u još jedan obilazak dvorca. Ne mogu da verujem da je površina Meseca ovolika. Tonarijeva teritorija je ogromna. Kao dva sela Lista.
Ostala površina pripada drugim kraljevima, između ostalog i Radijusu.
Večerali smo.
,,Šta nije u redu?''- pitao je Tonari. Podigao sam pogled.
,,Da li ti možeš da mi čitaš misli?''- pitao sam.
Nasmejao se. ,,Ne, zašto?''
,,Kako znaš da nešto nije u redu?''
,,Dovoljno je samo da te pogledam. Tvoje lice mi sve govori.''
,,Mislio sam da to može samo moja majka. Ona kaže da me je jako teško pročitati.''
,,Jeste. Vrlo teško. Ako mene pitaš ljudima je teško da te pročitaju, jer ne razumeju način na koji razmišljaš.''
,,Da li je u meni problem?'' Malo me je začudila ova poslednja rečenica.
,,Ne. Samo mnogo ozbiljnije i zrelije razmišljaš nego tvoji vršnjaci."
Otišao sam do sobe i legao. Bio je stvarno udoban, ali, opet nisam mogao da zaspim. Opet, mi se učinio prazan bez Sarade. Ustao sam i primakao se prozoru. Bacio sam pogled na mesto gde mi je one noći kada će me Radijus upucati stajao motor. Ponovo mi se po glavi vrti pitanje,,Gde sam pogrešio?"
Nešto me je teralo da vrisnem. Morao sam da se ugrizem za jezik. Seo sam na prozorsku dasku. Ovaj vazduh mi prija. Vauduh u Konohi je počeo da me guši.
Dok sam ga udisao počeo je da me hvata san.
***
(sledeće jutro)
,,Zaspao si na prozoru.''- smeškao se Tonari.
,,Nemoj da se smeješ!''
,,Neki problem?''
,,Ne mogu da spavam.''
,,Sarada ti ne da da spavaš?''
Klimam glavom.
,,Ne znam šta da radim!''- rekao sam.
,,Gledaj to sa vedrije strane. Više nisi toliko slomljen, a i apetit ti je bolji.''
,,To je sve zahvaljujući tebi.''
,,Možda bi trebalo da probaš da budeš sa Minom. Ona te i dalje voli.''
Podigao sam pogled.
,,Ne voli me. Nju samo interesuje tvoj novac. Moram li da te podsetim ko me je upucao.'' Zašto Tonari sada to spominje?
,,To je bilo davno. Probaj da pređeš preko toga.''
***
Tonari mi je zakazao sastanak sa Minom.
Po njenom običaju samo je pričala o novcu i moći. Ne osuđujem je zbog toga. Vaspitana je tako. Možda je to ispravno. Ja sam naučen da treba voleti, i evo dokle me je to dovelo.
U jednom trenutku osećao sam da me ljubi. Fuj! Osećaj je bio kao da jedem supu. ,,Sarada.''- prošaputao sam. Zatim sam se uspravio i brzo rekao:,,Izvini, moram da idem.''
***
,,Kako je Mina reagovala na to što si izgovorio Saradino ime pred njom?'' Pitao je Tonaru zabrinuto.
,,Nije čula.'' Odahnuo je.
,,Želim da me hipnotišeš. Ne želim da se sećam da sam voleo Saradu!''
YOU ARE READING
Izdaja
RomanceNjegova ljubav je istinita. Da li je i njena? On joj je verovao više od svega i dao svoj život za nju. Ona ga je prevarila. Da li će on preživeti izdaju? Da li je u pitanju obična prevara ili nešto više?