Specijalno veče

163 8 3
                                    

Boruto POV
Test iz biologije. Učio sam, ali nisam siguran koliko sam zapamtio. Šino, po svom običaju drži dugi i spor govor o tome šta se od nas očekuje na ovom testu.
,,Rezultati će biti objavljeni već sutra.'' Izleteo sam iz akademije poput metka.
,,Danas idemo u Fruty bar.''- rekao je Šikadai i pritom me pogledao.
,,Ne znam.''- rekao sam.
,,Ma, šta ne znaš. Prijaće ti.''
,,Ako ti tako kažeš.''
                      ***
Vratio sam se kući.
,,Večeras nam dolaze gosti.''- rekao je otac.
,,Ko dolazi?''- upitala je sestra.
,,Saske. Treba nešto da popričamo. Dođi će i Sarada.''
,,Ali, oče, ja sam se već dogovorio sa društvom da izađemo večeras.'' Mislio sam da sam se uhvatio za slamku spasa, ali izgleda da nije bilo tako.
,,Odloži!''- kratko je presekao.
Nazvao sam Šikadaiu.
,,Ako ti ne ideš, ne idemo ni mi. Znaš da nema žurke, ako ti nisi tamo.''
Mama je ušla u moju sobu.
,,Mili, znaš da je otac rekao da će i Sarada doći. Da li si siguran da ćeš to moći da izdržiš?''
,,Moći ću.''- odgovorio sam, ali nisam bio siguran u to. Najradije bi da nestanem večeras.
                          ***
Veče se spustilo. Sarada dolazi za sat vremena. Još uvek nisam znao šta ću da radim. Začulo se zvono na vratima.
Mislio sam da ću se onesvestiti. Pored Saskea i Sarade stajao je i Micuki.
,,Da li bi vam smetalo da se i on pridruži?''- upitao je Saske moje roditelje.
,,Naravno da ne!''- rekao je moj otac. Majka mi je uputila brz pogled iz kojeg sam čitao:,,Da li češ moći da izdržiš?'' Klimnuo sam glavom.
Otac i Saske su pričali, a ostali su pomagali mojoj mami oko večere.
Micuki je ,,slučajno'' prosuo brašno po meni.
,,To je samo brašno.''- rekao je. Otišao sam do sobe i usput ga čuo kako govori:,,Razmaženi.''
Uzeo sam telefon i nazvao Šikadaiu.
,,Imamo problem.''- rekao sam.
On je došao. Ušao je u moju sobu. ,,Šta on radi ovde?''- upitao je ulazeći u moju sobu.
,,Očeva genijalna ideja. Da se svi zajedno družimo!''
Sve sam mu ispričao.
,,Ti ćeš to  tek tako da dopustiš? Pustićeš ga da ti otme Saradu i izveređa pred roditeljima?''- upitao je iznenađeno.
,,Šta mogu?''- upitao si nemoćno.
,,Ti si Occucuki. Imaš moći! Pokaži mu šta se dešava kada se kači sa tobom!''
Osetio sam se bolje.
,,Hvala ti.''- rekao sam.
Prevrnuo je očima. ,,Ne zahvaljuj mi. Idi i nauči ga pameti.''
Skočio sam sa kreveta i u trenu se našao u kuhinji.
On je bio za sudoperom. Pomoću mojih moći sam naterao vodu da mu poprska lice.
,,Žao mi je, Micuki.''- rekla je moja majka.
,,Meni nije.''- pomislio sam. Ona me je pogledala. Slegao sam ramenima.
Kada je vadio pile iz rerne, zamrznuo sam ga. Svi su bili zaprepašćeni.
,,Šta se desilo?''- upitao je otac.
,,Nisu te još naučili da uključuješ rernu?''- upitao sam pakosno.
Čekali smo da se pile odmzne. Za to vreme on i Sarada su se negde sklonili. Pošao sam ka kupatilu, kako bi oprao ruke. Dva koraka od kupatila,Micuki i Sarada su nešto pričali. Sklonio sam se kako me ne bi videli, a slušao sam njihov razgovor.
,,On je pravi kreten. Ne znam kako sam mogla da budem zaljubljena u njega sve ove godine. Slabić!''-čuo sam Saradu.
,,Šta si očekivala? On je sve napravio da izgleda kao da su ga upucali, ne bi li ispao heroj, pred tvojim očima. Naterao je mog oca da mu da ogrlicu kralja Occucukija. Prevarant! Nije te vredan.''
,,Imam sreće što sam naišla na tebe.''
Nisam više mogao da ih slušam. Ostatak večeri proleteo mi je u magli.
                             ***
Šta je bilo sa tobom večeras? Da li je toliko strašno što nisi izašao sa svojim prijateljima. Bili su tu celo veče, a ti si se tako ponašao!''
,,Oprostite, oče! Umoran sam!''
Otrčao sam do svoje sobe i zaključao se. Zašto mi se sve ovo dešava? Izvadio sam jednu veliku crvenu kutiju. Unutra su se nalazile moje i Saradine fotografije, poruke...Izvrnuo sam sve na sto. Prebirao sam po slikama. Uzeo sam jednu na kojoj sam je grlio. Dok sam je gledao u glavi mi je sve  od večeras prolazilo tako brzo da mi se zavrtelo. Počeo sam da kidam sliku. Kakav je ovo bol koji osećam? Ovaj osećaj koji mi kida srce?

IzdajaWhere stories live. Discover now