Odlazak

135 9 4
                                    

Boruto POV
Ako ostanem ovde neću moći još dugo da izdržim. Sarada će me ubiti. Zato sam odlučio da odem na Mesec. Nikada nisam verovao da će moj najbolji prijatelj, postati moj najgori neprijatelj i da ljubav može da ubije. Kako mi se to ne bi desilo moram da nestanem.
Ostavio sam pismo Hinati. Ona će sve to razumeti. Uvek je.
Čak i nakon šamara, ne mogu da odem od Sarade, a da se ne oprostim.
Ulazim u njenu sobu. Još uvek spava. Milujem joj kosu. Znam da će moje misli dopreti do nje.
Sarada,
Volim te i koliko god da boli ne mogu da prestanem. Želeo bih da znam zašto je sve ovo bilo potrebno. Ljudi kažu da si se promenila, ali ja se i dalje nadam da ćeš se vratiti. Biću tu da te čekam. Ne bitno šta se desi biću tvoja senka i ne primetno ću te štititi.
Nisam ljut na tebe. Kako bi se mogao naljutiti na anđela? Razumem te. Ja te ne zaslužujem. Ti si to znala, ali, verujem da nisi imala dovoljno snage da mi kažeš. Nadam se da si sada srećna sa Micukijem. Zaslužuješ to.
Nakon ovog malog govora odlazim.
***
,,Nisam se nadao da ćeš ovako brzo doći.'' Tonari me sačekuje u dvorcu. ,,Po vašem vremenu tek je 5 ujutro.''
,,Da. Mislio sam da je bolje ovako.''
On klima glavom i grli me u znak dobrodošlice. ,,Lepo te je ponovo videti.''
,,Da li si uradio ono što sam tražio?''
,,Naravno, ali još jedanput te pitam da li si siguran?''
,,Jesam!''
Tražio sam od Tonarija da mi da neku sobu u dvorcu koja je odvojena od drugih. Bio mi je potreban mir i nisam baš bio željan da pričam sa drugima iz dvorca.
On me je poveo izvan zamka.
,,Gde me to vodiš?''- pitao sam.
Zastao je. ,,Evo tvoje sobe!''
Zinuo sam u čudu. To je bio dvor.
,,Sviđa li ti se?''
,,Zašto?''
,,Zaslužuješ da imaš mir. Unutra je samo jedna služavka. Da ti sprema i da ti pomaže. Nećeš ni primetiti da je tu. Časna reč! Kada budeš poželeo da ja dođem samo izgovori moje ime u onu ogrlicu što sam ti dao.''
,,Micuki me mrzi zbog toga. Hteo je da je on dobije.''
,,Proći će ga i ta želja.''- odgovorio je stavljajući mi ruku na glavu.
                               ***
Himawari POV
,,Mama, nisam videla brata ceo dan.''
,,Zar nije jutros otišao u prodavnicu?'' Hinata je u čudu. Odmahujem glavom.
,,Pretražila sam kuću. Nigde ga nema.''
,,Hajde, pretraži kuću. Možda nađeš neku poruku.''- naredila je. Posle kraćeg vremena našla sam jednu ceduljicu i predala je mami. Ona ju je otvorila i pročitala:
Draga mama,
Ne mogu više da izdržim sve ovo. I ti i ja znamo da bi mi samo bilo gore ako ostanem ovde. Ne brini, biću dobro. Hvala ti za sve i izvini!
                                     Boruto
,,Šta ćemo da kažemo ocu? Boruto ne bi hteo da on sazna istinu!''
Majka klima glavom. ,,Reći ćemo da je otišao na Mesec na neku misiju.''
Klimam glavom, a zatim odlazim do svoje sobe. Držim svoj dnevnik otvoren, ali, nemam volje bilo šta da napišem.
Zatvaram ga i sedam na krevet. Pustila sam  neku tužnu muziku koju sam našla na telefonu i zatvaram oči.
,,Mila,šta je bilo?'' Mama je u mojoj sobi.
,,Htela sam da se lepo pozdravim sa njim.''- rekla sam tužno.
,,Znam, mila, ali, možda bi to njemu teško palo.''
Klimam glavom. Sve razumem.
,,Nadam se da će mu biti bolje kada se vrati.''- rekla sam.
,,I ja se nadam.''
                               ***
Boruto POV
Zaista sam zahvalan Tonariju. Ne samo što mi je dao mesto za odmor, već je tu za mene šta god da mi treba.
,,Tonari, želim da treniram.''- rekao sam. Smeje se.
,,Još uvek si slab. Strpi se još malo.''
,,Ima nešto što jako dugo želim da te pitam, ali se plašim da se ne naljutiš.''
,,Znaš da nikada ne mogu stvarno da se naljutim na tebe.''
,,Kako si pobegao od pravila da ne ubiješ moju majku i da li si se ti ikada isključio?''
,,Moji vojnici su hteli da krenu na Hinatu. Da je ubiju. Međutim, uspeo sam da ih ubedim da ću ja to uraditi. Ja nikada ne bi mogao da joj naudim! Lažirao sam njenu smrt. Podmetnuo sam telo jedne druge devojke iz Hjuga klana.
Međutim, čak i posle toga, nisam mogao tako lako da je zaboravim. Bol je bila prevelika. Zato sam odlučio da se isključim.  Moje emocije su se vratile nakon tvog rođenja, ali o tome ću ti pričati jednom drugom prilikom.''
,,Zašto si hteo da vratiš emocije? Da bi ponovo osećao bol?''
Uzdahnuo je.
,,Kada si povređen, naučiš da voliš. Ljubav,Boruto, to je ono što je bitno.''
Sve ovo što je ispričao potvrdilo je koliko je zapravo jaka osoba.
,,Oprosti, ako te zamaram, ali, moram još nešto da te pitam. Da li vreme leči rane na srcu?''
Uzdahnuo je.
,,Vreme ne leči ništa, Boruto. Samo te natera da izdržiš i živiš dalje.''
(ovaj citat je uzet od-DreamStory_ iz knjige ,,Citati'')
,,Da li ću ja uspeti da izdržim?''
,,Ti si jak i hrabar,Boruto. Hrabriji od svih tvojih vršnjaka. Ti to možeš. Nisi sam. Tvoja porodica je tu za tebe. Hoću da znaš da ako ti treba prijatelj da pričaš o bilo čemu, ili ti treba savet, tu sam.''
,,Već si puno uradio. Hvala ti.''

IzdajaWhere stories live. Discover now