2.kapitola

97 8 2
                                    

  „Co tu chceš, Katherine?" zeptala jsem se trochu naštvaně.

„Potřebuju pomoc," špitla. Překvapilo mě, že slavná Katherine Piercová, chce pomoc.

„Mami víš vůbec, kdo to je? Víš koho jsi pozvala do našeho domu?" vyštěkla jsem po mámě.

„ Caroline, buď v klidu, vím kdo to je. Všechno mi řekla," odpověděla matka. Super, pustila do domů tu nejvíc manipulativní podlou bestii do našeho domu bez mrknutí oka. Nemohla jsem tomu uvěřit. Katherine Piercová stála v našem obýváku.

„ Co od nás chceš?" zeptal se klidně Tyler. Střelila jsem po něm výhrůžný pohled.

„Potřebuji aby jste mě tu schovali před Klausem. Ví, že jsem v Mystic Falls, ale nechci aby mě našel. Kdyby ano, moc dlouho na tomhle světě už chodit nebudu," vysvětlovala Katherine.

„Nevěřím tomu, že by jsi se Klause bála, už tolikrát jsi od něj utekla. Tak proč se neustále vracíš? A hlavně když víš, že tu Klaus je? Ale řeknu ti jednu věc, tady pomoc nenajdeš," řekla jsem a už byla na odchodu do svého pokoje.

„Jistě že tu můžeš zůstat Katherine. Připravím ti pokoj pro hosty," v rychlosti jsem se otočila a podívala se na mámu.

„Mami! Nezbláznila si se?" prudce jsem se na ni otočila. ,,Ovšem že zbláznila," odpověděla jsem si sama.

„Ale no tak Caroline," přistoupila ke mě. Podívala se mi do očí a já poznala, že je ovlivněná. Dala mi pusu na čelo a šla nahoru připravit pokoj pro hosty.

„Tak hele poslouchej mě," v ten okamžik jsem byla přímo u Katherine a  ukázala jsem na ni ukazováček. „Mojí mámu ovlivňovat nebudeš, je ti to jasný! A teď vypadni z našeho domu," křikla jsem, ale Katherine se nepohnula ani o píď. Jen se podle usmívala. „Nerozumněla si mi?" řekla jsem výhružně.

„Rozumněla, ale neodejdu. Potřebuju vážně vaši pomoc. Stačí mi jeden den tu být a schovat se před Klausem. A ty mi s tím pomůžeš," řekla s vítězným úsměvem na tváři.

„Jak bych ti já měla pomoc?" zeptala jsem se naštvaně. Tyler mě chytil za ruku a podíval se na mě.

„No tak," mrkl na mě. Nevěřila jsem, že to dělám. ,,Jeden den, co může tak hrozného provést během jednoho den?"

Nevěřícně jsem na pozvedla obočí a nevěřila slovům, které Tyler právě vyslovil.

,,Už nevíš co mi provedla? A moc dobře ji znáš," ukázala jsem mezi řečí na onu osobu. ,,Během jednoho dne může srovnat Mystic Falls se zemí."

Tyler se na mě podíval smutným pohledem.

,,Já vím, ale taky vím, že Klaus není tak blbý jak vypadá a Katherine najde dřív než si ona myslí," špitl.

,,Víš že tě slyším, že jo," ozvala se Katherine.

,,Jo vím," koukl mi přes rameno. Položil mi ruce na ramena a mrkl na mě.

,,Fajn!" otočila jsem se na ní. ,,Jen jeden jediný den a pak odsud zase odejdeš odkud jsi přišla. Ale pamatuj si moje slova. Proveď něco mojí rodině a jsi mrtvá a ani sám Klaus tě už nikdy nenajde." Katherine jen přikývla a odešla do pokoje pro hosty, který jí máma přichystala. Její ladné pohyby mi lezly na nervy.

,,Jakmile něco provede, tak-"

,,Nic neprovede," přerušil mě Tyler.

,,Dobře, ale jen ještě jednu maličkost musím udělat. Nemůžu už dovolit aby mojí mámu někdo ovlivnil," řekla jsem a šla jsem připravit pití se železníkem aby ho máma vypila. V blízké době jí opatřím nějaký šperk nebo něco, co bude nosit neustále u sebe.

Ale něco mi tady nehraje. Proč by Katherine zrovna přišla ke mě? Je to z toho důvodu, že pro mě Klaus má slabost a myslí si, že jí to ochrání? Ještě ráda mu jí předám.

Forwood Story [FF TVD]Kde žijí příběhy. Začni objevovat