5.kapitola

70 6 2
                                    

Druhý den ráno jsem se probudila ve své posteli. Tyler vedle mě neležel, místo něho tam ležela přenádherná rudá růže se vzkazem s mě povědomým písmem.

Caroline, jsi ta nejúžasnější dívka na světě. Proto mi dovol se zeptat na jednu otázku. Odjedeš se mnou někam hodně daleko? Pokud ano sejdeme se v 16:00 u starého sídla Lockwoodů. Budu čekat.

Miluju tě Tyler.

„Panebože," vypískla jsem. Nevěděla jsem, co mám dělat. Tylera miluju, ale odjet takhle narychlo, to přeci nejde. Nebo ano?

'Jde to Caroline, jde,' řekla jsem si pro sebe.

Koukla jsem se na digitální hodiny na mém stolu a ukazovaly 14:55. Vyskočila jsem z postele a začala jsem si házet do malé tašky nejdůležitější věci.

'Jakto že jsem spala tak dlouho?' problesklo mi hlavou.

Věci jsem měla sbalené okamžitě, jen jsem se musela obléct. Když bylo půl čtvrté vyrazila jsem. Nasedla jsem do auta a vyjela ke starému sídlu Lockwoodů. Zaparkovala jsem na kraji lesa, vzala tašku ze zadního sedadla a vyšla směrem k Tylerovi. Použila jsem svou upíří rychlost a v sekundě jsem stála vedle Tylera, který už na mě čekal se širokým úsměvem. Musel mě slyšet jak přijíždím. 

Tašku jsem odhodila na zem, skočila mu do náruče a silně ho objala.

„Vážně si přišla," vydechl spokojeně a políbil mě na rty.

„Jo, nemůžu tomu uvěřit," usmála jsem se a polibek jsme mu vrátila.

„Chceš to vážně udělat?" ujišťoval se.

„A ty?" odpověděla jsem mu otázkou a políbila ho ještě jednou.

„Jo s tebou půjdu kamkoliv."

„Dobře."

Na nic jsme nečekali, vzali si své tašky a šli k Tylerovo autu. Naše zavazadla jsem dali do kufru a nasedli.

„Kam to vlastně jedeme," zeptala jsem se když Tyler nastartoval.

„To je překvapení," otočil se na mě a mrkl.

„Nemám ráda překvapení," zasmála jsem se. Celou cestu jsem se snažila z něho dostat, kam jedeme.

„Ví o tom vůbec máma, že někam jedeš?" zeptala jsem se.

„Ne a tvoje?" usmál se, zavrtěla jsem hlavou, že ne. „To je fajn, nemusí přeci vědět, kde jsme."

„Ale, co když nám budou volat a hledat nás?" zeptala jsem se.

„Tak jim řekneme, že jsme odjeli na menší výlet, který se trochu protáhne. A myslím si, že nás stejně hledat nebudou. Moje matka si ani nevšimne, že jsem někam odjel," usmál se a dál se věnoval řízení.

Začalo se stmívat a začalo pršet.

„Nejspíš tam dojedeme až ráno," řekl Tyler a zapnul stěrače. „Klidně se vyspi, vzbudím tě až tam dojedeme," řekl a dal ruku na tu mou.

„Dobře," usmála jsem se a zavřela oči. Za zvuků deště padající na čelní sklo auta jsem usnula.

***

Probudilo mě ranní slunce, které mi svítilo do tváře. Bylo to vlezlé a otravné. Promnula jsem se oči a lehce se protáhnula. V autě to jde ztěžka. Ještě stále jsme byli na cestě. Zrovna jsme vjížděli do jakéhosi města, ve kterém bylo opravdu rušno.

„Kde to jsme?" zeptala jsem se ospale.

„Už tam budeme," řekl Tyler. Zastavili jsme. Rozhlédla jsem se kolem a viděla vysoký dům. Musel mít uvnitř několik bytů.

„Už mi řekneš, kde jsme?" zeptala jsem se a chytla ho za ruku, usmál se.

„Jsme v Chicagu," řekl a já na něj zůstala koukat jak opařená.

„Chicago? Nepřeslechla jsem se?" Tyler se začal smát.

„Ne nepřeslechla. Začneme tu na novo. Nikdo nás tu nezná, nikdo neví kdo a co jsme. Můžeme být kým chceme."

Měl pravdu, chtěla jsem začít nový život. A tady se to může stát, nikdo nás nezná, nikdo neví, co jsme zač a čeho jsme v určitých situacích schopní.

Vystoupili jsme z auta a vzali si svoje věci, vešli do domu a šli po schodech do pátého patra. Tyler vytáhl klíče a odemkl. 

„Tak jsme doma," řekl odhodil svou tašku na zem otočil se ke mně a políbil mě.

„Tohle je naše?" zeptala jsem se překvapeně, přikývl. „Ty jsi ten byt koupil?" znovu přikývl.

Byt byl menší než jsem byla zvyklá. Ale byl útulný, malá vybavená kuchyňka, stůl uprostřed se čtyřmi židlemi, obývák s velkou sedačkou, televizí, rádiem a podobně. Vedle zrcadla v malé předsíni bylo okno, ze kterého šlo vidět na celou ulici. Ale Tyler mě vzal do jiné místnosti, kde spolu budeme trávit veškeré noci. Ložnice, světle oranžové stěny a velká postel. Skříň na oblečení a vedle ní okno.

„Miluju tě Caroline, tohle bude náš nový začátek," řekl Tyler a začal mě líbat.

Forwood Story [FF TVD]Kde žijí příběhy. Začni objevovat