Ik zag Imad en Nada zoenen. Laat ik imad even voor stellen, Imad is mijn Ex vriendje, ik hield van hem. Tot ik hem zag zoenen met een andere meid. Ik had er verdriet van ik heb me een week opgesloten in me kamer. Ik weet jullie denken vast, waarom zou je huilen om hem? Nou ik hield zielsveel van hem ik had alles voor hem over. Ik was 7kilo afgevallen want ik at en drong nii. Toen ik hem zag zoenen brak het mijn hart weer, hij zag mij staan en stopte. Je mag gerust door gaan hoor ik ga al weg" zei ik zo arrogant mogelijk. En ik liep terug naar het kluisje van. Nassira . Ik zag haar staan en vroeg of ze nog kwam. En ze liep gelijk met me mee. We stapte in de auto van Damin en zo reden we met muziek naar het huis van Nassira, ze gaf me een kus en zei gedag tegen Damin. We reden naar de stad, Dina? Zei Damin rustig. Ik hoorde hem niet. Mijn gedachte was bij Imad, ik werd uit mijn gedachte gehaald door Damin die met zij hand langs me gezicht zwaaide. Ik schrok en vroeg wat er was. Dina wat is er met je sinds je in de auto zit zeg je niets en zit je met je gedachte ergens anders" zei Damin bezorgt. I..i..ik... er is niets" zei ik bibberig. Dina zeg het me wie heeft je pijn gedaan? Ik breek al tijd botten" zei Damin boos. Imad" zei ik piepzacht. Hij parkeerde de auto langs de weg en keek me aan en vroeg wat hij gedaan had bij mij. Ik zei niets en keek voor me uit. Dina hij heeft je toch niet aangeraakt!! " riep Damin boos! Nee nee dat is het niet" zei ik direct terug. Wat is het dan Dina je weet dat je me alles kunt vertellen. Jij bent nu niet blij, dan ben ik dat ook niet. Dat weet je, dus zeg me wat het wel is" zei Damin zachtjes terug. Die worden hebben me echt geraakt man. Het is niets ik zag hem zoenen met een andere meid toen ik Nassira ging halen, het deed me pijn om dat te zien" zei ik terug. Dina hij verdient je niet, laat je zelf niet pijn lijden door hem ik zit niet te wachten dat je jezelf weer gaat opsluiten in je kamer. Beloof me dat je je zelf niet kapot maakt door hem? Belooft" Zei ik terug. Zullen we dan nu lekker gaan winkelen en alles vergeten?? Ja isgoed let's go dan maar. Damin" zei ik. Ja Dinie ( zo noemt hij me soms ) ik hou heel veel van je" zei ik terwijl we veder reden. Ik ook van jou zusje. En zo reden we naar de stad.....Ooh ooh Dina was maar thuis gebleven meid ....
Nou wat vinden jullie er van let me no in the comments😍😍
En volg en lees de boeken van mij schathjeee😍💍 halfbloedjeN 😍😍❤️❤️❤️💩
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Teen FictionVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...