Ben je serieus of wat?

1.1K 78 3
                                    

Zitten in de.....drugs' zei Damin piep zacht. 'Whahaha goeie grap Damin kan het nog slechter whaha' lachte ik. Stiekem hoopte ik dat een grap was maar dat betwijfel ik....
'Nee Dina ik praat Serieus met je, ik moest het je je vertellen" Zei Damin.
'Damin ik hoop voor jullie dat het maar een grap was' zei ik met hoop dat dit allemaal een grap zou zijn. Damin antwoordde niet, dus weet ik dat het geen grap was.
Mijn vader en mijn broers die in de onderwereld zitten. Mijn vader waarom mijn vader dit kan niet ik droom gewoon maar ik word gewoon niet wakker.... Ik sloeg me zelf helemaal tegen me hoofd ik krapte mezelf helemaal open in me armen en me gezicht zodat ik wakker zou worden. 'DINA DOE NORMAAL BEN JE BEZETEN OFZO WTF DOE JE DINA STOP MET JE ZELF SLAAN DINA DOE NORMAAL' schreeuwde Damin. Waardoor mama, Anas, Anouar en papa naar me kamer toe rende.
'DINA WAT DOE JE BINTI JE DOET JE ZELF PIJN DINA STOP ALSJEBLIEFT" smeekte me moeder. 'Zeg alsjeblieft dat ik droom alsjeblieft" zei ik tegen mezelf. Ik deed me hoofd in me knieën. Ik had pijn in me gezicht me armen alles deed zeer. Ik voelde 2 sterke armen rond me heen die van me vader waren. 'Prinsesje niet huilen je bent veel mooier als je lacht' zei me vader. Maar ik zei niets terug. 'Heb je het haar verteld Damin" vroeg me vader rustig. Damin knikte terwijl hij naar de grond keek. 'Papa ze moest het weten, ik vertel alles aan Dina dus dit moest ook" zei Damin terwijl hij nogsteeds naar de grond keek. 'Nee je hebt gelijk Damin ze is oud en wijs genoeg dus het is geen probleem, tenslotte wou ik het al binnenkort zeggen. 'Dina kan ik straks met je praten" vroeg Anouar serieus. Ik keek hem aan en knikte. 'Kom daarna naar mijn kamer Dina moet ook met je praten" zei Damin erna. Ik knikte weer. Ik ging tegen mijn vader zijn borstkas aan liggen waardoor ik langzaam in slaap viel. Het enige wat ik nog hoorde was mijn vader die zei: Slaap lekker prinsesje van me....

Zoooooow weer een deeltje❤️❤️ jullie kunnen binnenkort een boek verwachten van mij en mijn gekke vriendin SylvanaVasilda ❤️👅
Zal er later nog over zeggen ❤️❤️ stem⭐️ en reageer💬 Xx

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu