Uuuurg

2.5K 141 20
                                    


En we liep de auto binnen. Hey Damin" zei Nassira. Hey Nassira" Zei Damin terug. We stapte in en reden zo naar school. Aan gekomen op school gingen we naar onze squat ( Amin Sara Yousef en Soufian ) Ewaa Derries" zei ik. En we liepen met ze alle naar de kantine. We praten over ditjes en datjes. Tot de bel ging. we liepen naar onze lokaal ik ging achter in zitten met Damin en Nassira. We hadden wiskunde van mevrouw.Snot😓 ze heeft echt een hekel aan Marokannen, dat is gwn te merken. Psssst Nassira mag ik jou Rekenmachine lenen? JAA DER UIT NU!! IK BEN HET ZAT JULLIE MAROKKANEN ZIJN ALLEMAAL HET ZELFDE!! Schreeuwde mevrouw Snot. WAT ZEI JE HOU JE MOND JIJ IZAN HOOFD BETER GA JE NORMAAL DOEN! WEET MET WIE JE SPEELT JIJ HEKS. IK VROEG ALLEEN MAAR OF IK HAAR REKENMACHINE MOCHT LENEN TFOE JOU!! Schreeuwde ik boos terug naar haar. Damin stond op en kalmeerde me hij zei lieve woordjes in me hoor waar ik altijd rustig van word.Hij stond op en ging tekeer tegen mevrouw snot. Damin riep me en zei dat we naar de aula zouden gaan wachten tot de volgende les. In zijn stem hoorde ik woede. Ik knikte en liep achter hem aan. We zaten in de aula het was stil tot er werd gesproken door de intercom: IEDEREEN IS UIT ALLE LESSEN VALLEN UIT, FIJNE DAG VEDER. Yes! " zei ik. Zullen we naar de stad?" Vroeg Damin. Ja isgoed riep ik. Maar we moeten wel Nassira afzetten. Ja isgoed haal jij haar ff? "vroeg damin. Ja isgoed wacht jij in de auto? Ja isgoed schiet op heb geen zin in je jarenplan" zei hij lachend.
Isgoed. Ik liep eerst naar de wc's ik. Wat ik daar zag zou ik liever nooit gezien willen hebben.....

Wat zou Dina liever niet zien....

Mijn 2de deel laat een comment achter wat je er van vind..❤️❤️

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu