Sinds Dina het me niet wilt vergeven zit ik in. de shit. Ik drink en snuif enzo. Dina betekent veel voor me. Zij is de gene die mij op het rechte pad kan lijden. Ik ben met de verkeerde mensen om gegaan helaas. Mij kan je elke dag vinden in lounges met elke keer weer een andere kehba. Ik werk gewoon bij mijn Azizi Soufian ( vader Dina ) maar als hij mij zo zal zien in zijn lounge ben ik nog lang nii jarig dus daarom ga ik naar lounges veder op.Ik ben op dit moment in een lounge in roffa. Ik bestel ff shisha appel-mint. Ik pakte de shisha aan en begon er van te poffen. Dit is echt hayek lekker man. Er kwam weer 1 van die hoertjes heupwiegend naar me toe lopen.
(Mening van me zelf: ik haat meiden die heupwiegend lopen man tfoe show die ass in een lounge ofzo je bezorgd me een trauma kill. denk ik dans als zulke meiden langs lopen terwijl ze het niet eens kunnen als je het doet doe het goed )
Ze droeg een rokje die boven haar kont uitstak en een topje die gewoon op een bh leek met louboutin pumps van
40 centimeter hoog ofzo ik ging op mijn schoot zitten pakte de pijp uit me hand en begon er ook van te poffen.
'En hoe heet deze knapperd hier"vroeg ze verleidelijk. 'Anas" zei ik kort af en gaf er geen aandacht aan en ging veder poffen van me shisha. Ze liet haar vingers over mijn mijn borstkas geen glijden. Ze pakte me kin vast en duwde die haar richting op zodat ik haar kant op kijk. Nu pas zie ik hoe mooi ze wel is, alleen wel jammer dat ze een hoertje is.
Ze keek me met lust in haar ogen aan en zoende me. Natuurlijk ging ik erop in. Ze likte op me onderlip en al snel ging het over naar een ruwe tongzoen partij. Ze trok zich en grijnsde naar me. 'Ik ga wat drinken halen wil jij ook? vroeg ze poeslief
'Ja doe maar" zei ik en gaf haar een knipoog. En ze liep weer weg. Anouar kwam maar me toe lopen. 'Gast waar ben je mee bezig" vroeg Anouar wanhopig. Ik negeerde zijn vraag en ging veder poffen. Dat ene meid kwam weer terug en gaf me het drinken. Ik nam er een slok van, het smaakte heel raar dan normaal, Maar I dont care. Ik dronk en dronk naar, wat zal Dina wel niet denken als ze me zo ziet. Waar over hadden wel nou ruzie? Pfff waarom denk ik de heletijd aan haar? Oohwja ze is mijn oogappeltje, zijns ook de enige vrouw die ik wil in mijn leven. Alleen die ruzie zit de heletijd tussen ons.
De foto's die ze heeft gezien ...tja... ik was gewoon heel dronken en hadden gesnoven dus ik was niet helemaal me zelf. Toen pakte k me telefoon en lachte er naar zo van: wacht maar. Nu denkt Dina heel anders over mij en is onze band helemaal naar de kloten.... ik hou van haar allen van haar. Ik dronk en dronk tot ik niet meer op mijn eigen benen kon staan. Ik dacht weer aan Dina.... ik liep wankelend maar haar huis. Onderweg kon ik nii aan iets anders denken dan haar pijn doen dat ze ook bij mij geeft gedaan!
~na het gebeuren van het vorige deel~Daar lag ik dan in de woonkamer bewusteloos met een fles alcohol naast me.
Ik hoop dat Allah en Dina het me zullen vergeven. En zag alles zwart.......Whola respect naar halfbloedjeN❤ zij heeft me geholpen met dit deel dus stem en rea op me verhaal Xx😍😍
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Teen FictionVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...