ANOUAR!! ik sloeg me handen voor me mond. Ik kom het niet geloven mijn broer die ineens weg was, waar weet ik nogsteeds niet. Ik stond daar maar ik was gewoon verlamd, ik kon niet meer bewegen. Dina? " vroeg Anouar verbaast. Anouar ben jij dat" vroeg ik verbaast. Ik kon het gewoon niet meer aan het werd me teveel, tranen stroomde over me wangen ik kon het gewoon niet geloven. Ik rende de gang op waar weet ik niet de lounge is zo groot met 1000de gangen. Ik zag een wc bordje hangen ik rende daar in. Ik ging op de wasbak zitten en zette alles op een rijtje: Anouar verdwijnt uit mijn leven, ik werd aangerand en Anouar is weer terug in me leven. Zucht*, ik weet ook niet wat me bezielde het werd me gewoon teveel ik ren altijd weg voor mijn problemen. DINA DINA WAAR BEN JE NOU GODVERDOMME!! hoorde ik me oom Yasin schreeuwen. H..h..hier" snikte ik. Dina wat was er nou waarom rende je nou weg ben je niet blij dat Anouar terug is?
Jawel maar het werd me allemaal teveel.
Wat is er dan?
Anouar die eerst uit mijn leven verdween waar ik erg moeilijk mee had daarna word ik aangerand door een rare gast en nu komt Anouar weer in me leven. Het werd me gewoon te veel.
Ik snap je lieverd nou kom Anouar wacht op je
Maar ik weet niet of ik er klaar voor ben ik bedoel waar was hij al die tijd, waar was hij in die tijden waar ik heb nodig had. Ik kon bij Damin terecht maar ik miste gewoon een deel die gewoon weg gerukt was ik heb na maanden kunnen accepteren dat ik alleen Damin nog had, ik weet niet wanneer ik tever ga bij hem of ik hem kan vertrouwen of ik zeker weet dat hij niet nog eens pijn zal doen doordat hij weg gaat" zei ik in 1adem door.
Geef hem een kans oké doe het voor mij... Alsjeblieft
Zucht* oké dan.
We liepen terug naar het kantoor van oom Yasin waar ik Damin en Anouar knuffelend aantrof ik pakte snel me telefoon en maakte een foto van hun. Anouar en Damin merkte ons op. Anouar liep naar me toe en knuffelde me, zijn gespierde armen voelen zo vertrouwt. Ik zou nu bewoon kunnen janken, ik heb dit gemist mijn lieve broer mijn andere helft die van me weggetrokken werd heb ik nu terug. Dina het spijt me dat ik je in de steek had gelaten sorry daarvoor" zei Anouar. Ik vergeef je maar ga je vanaf nu nooit meer weg?........
Sorry voor deze korte deel had geen tijd vandaag dus beter dan niets... ideeën zijn altijd welkom❤️❤️ druk op het sterrentje⭐️⭐️
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Fiksi RemajaVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...