Na 18min werd ik wakker op mijn bed met Damin aan de andere kant en Anas aan de andere kant. 'Damin?" Vroeg k verward. 'Dina hier snel neem je medicijnen in het is al 5uur geweest" zei Damin haastig. Nu weet ik het weer ik had me medicijnen nii geslikt daarom viel ik flauw. Ik nam het glas water en het medicijn aan en dronk het snel op. 'Jeetje Dina je hebt ons wel echt laten schrikken man" zei Anas. Ik keek hem aan met een vieze blik.
'Uuuh is er iets?'vroeg Damin. 'Ooh nee hoor er is niets"zeg ik snel. 'Ooookee"zei Damin aarzelend. 'Ik ga even wat drinken' Zei Anas. En stond op en liep weg.
'Oke en wat was dat met jou en Anas" zei Damin doordringend. 'Pfff Damin er is niets oke?" Zei ik geïrriteerd. 'Dina je kan als de beste liegen maar tegen mij niet en dat weet je dus vertel me waarom heb je ruzie met Anas hebt" Zei Damin.
*Na ik alles verteld had aan Damin*
'Dina waarom raakt het je zo dat Anas met al die meiden gaat" vroeg Damin verbaast.
'Kijk Damin ik zie Anas ook als een broer, jij zou toch ook boos worden op mij als ik met allemaal jongens naar bed ga en naakt foto's stuur naar ze terwijl je het niet van me verwacht had?" Vroeg ik. 'Ja maar...." zei Damin maar ik onderbrak hem. 'Ja of nee" zei ik. 'Maar"zei Damin weer maar ik onderbrak hem weer. 'Ja of nee Damin"Zei ik.
' *Zucht* Ja Dina ik zou ook boos worden op jou dan" zei Damin geïrriteerd.
'Nou dan precies het zelfde wat ik bij Anas heb"zei ik. 'Dina ik moet je wat vertellen, ik wil als ik je het vertel dat je niet boos word op ons en dat onze band nogsteeds hetzelfde blijft. Ik,kan het niet meer voor je verzwijgen' Zei Damin op een manier waarop ik bang werd. 'Damin je weet dat je alles tegen me kunt zeggen je bent me broer"zei ik geruststellend. 'Anouar, papa en ik.....Zullen Damin en Dina nog close blijven?
Helloa😂 weer een nieuwe deelthje mensjus💋doorgaan of niet? 💯 Xx❤️
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Ficção AdolescenteVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...