Me moeder trok haar tjinklad ( Marokkaanse slipper ) uit en sloeg me er mee.
Maar ik kon gewoon niet stoppen met lachen. 'Dina ga naar de badkamer en pak een bak met water zidd yallah. Ik liep nogsteeds met de slappe lach naar de badkamer. Ik keek mezelf aan in de spiegel en schrok van mezelf. Ik was phel...... gewoon geen worden voor. Ik pakte een bak en deed er water in. Ik liep nogsteeds lachend terug naar de bioscoop kamer. Me moeder miskina pakte het bak en maakte er een doek mee nat en legde het op het hoofd van Nassira..... Nassira werd langzaam wakker toen ze haar ogen open deed schoot ik weer keihard in de lach. 'Dina is Aicha Kandisha al weg?" vroeg Nassira slaperig. 'Lieverd kom mee naar me kamer ik leg je het uit" zei ik lachend.
Nassira stond op met haar hand tegen haar hoofd en liepen samen naar me kamer. Aa gekomen in mijn kamer liet ze zich al gouw vallen op mijn bed. 'Nou Dina wat is er allemaal gebeurd met me?" Vroeg Nassira verward. 'Nou kijk: jij zeekoe sprong LETTERLIJK op me en toen had ik je bedreigt ik je, en rende je naar boven in het bioscoopkamer waar je film zat te kijken met popcorn enzo. Ik schreeuwde naar je en toen zei je dat ik Aicha Kandisha was' zei ik onderbroken omdat ik en Nassira stuk gingen. 'Ewaa vertel door terwijl ze de chips pakte van me kastje. 'Jehle vreetzak" zei ik.
'Ewaa howou jh mhond"zei Nassira met mond vol. 'Weetje kom maar naar het geheime video kamer ( een kamer met alle camera beelden van het huis ) " zei ik
En liepen er heen. We gingen naar binnen en spoelde de camerabeelden van het bioscoop kamer terug. We lagen gwn dubbel !*na een beetje gepraat te hebben over wat er gebeurd is ect*
Nassira werd gebeld door Nasir:
Nas: Ewaa broer
Nad: waar ben je a bolle
Nas: ben bij mijn schatje
Nad: BIJ WELKE JONGEN BEN JE A GHMARA HOE HEET HIJ IK BREEK AL ZIJN BOTTEN EN WACHT MAAR ALS JE THUIS KOMT DAN GA JE ZIEN BIJ WELKE SCHATJE JE BENT !!
Nas: Nadir doe is normaal kill ik ben mij mijn schatje Dina man wajoo gelijk rewina maken.
Nad: ewaa volgende keer zeg je dat ik was echt boos man
Nas: ja merk ik walakin waarom wou je weten waar ik was?
Nad: ja uuh ik kom je ophalen je moet naar huis hamti Thouca komt op bezoek zo.
Nas: oke kan je me ophalen alsjeblieft?
Nad: safi sta over 12min klaar.
Nas: thnxx to zo Nadir.
En Nassira hing op. 'Eeh zine ga je morgen naar school?" Vroeg Nassira
'Ja inshallah" antwoordde ik haar vraag. 'saf kom morgen naar mij toe ik wacht op je"zei Nassira alsof ik geen keuze kon maken😂 'saf isgoed" zei ik lachend.De deurbel ging en deed open en zag.......
Dit deeltje is speciaal voor lienaaz ❤️👅💋 mijn schathjuh🇲🇦👅
Stem⭐️ en laat weten wat je er van vond ❤️❤️Xx
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Teen FictionVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...