Pijnlijk

2K 105 12
                                    

Ik werd wakker door de zonlicht die mijn kamer binnen drongen. Ik stond te snel op waardoor er een steek door mijn zei ging. Aaah" Riep ik hard. Ik keek op me telefoon Hoelaat het was: 2uur. Whoow heb ik zolang geslapen ik stond voorzichtig op en liep me badkamer in. Na 10 minuten was is er. Ik deed me verband voorzichtig van me zij af. Wat behoorlijk pijnlijk was. Ik deed me kleren uit en stapte onder de douche, het prikte behoorlijk maar ik probeerde het te vergeten. Ik dacht terug aan gister, ik voelde tranen naar beneden stromen die zich mengde met het water. Ik geniete van de douche die stralen over me lichaam waren rust gevend. Gwn ff alles vergeten, na de douche van 30min ging ik er uit ik droogde me af, ik liep me inloop kast binnen ik pakte eerst even snel een bh en en onderbroek. Ik pakte gewoon simpel een Marokkaanse huisjurk. Ik stylde me haar even snel door en deed me haren in een hoge staart en liep voorzichtig naar benden waar ik me moeder tv zag kijken en Damin geconcerteerd op zijn telefoon. Ze waren zo druk dat ze me niet zagen, ik liep door naar de keuken ik pakte een glas ik vulde m met water, ik voelde me lichtjes worden. Ik liet  me glas vallen en zakte door me knieën , me moeder en Damin rende de keuken in zagen me op de grond Damin tilde me voorzichtig op en legde me op de bank. Yemma het gaat al weer ik wou recht op staan tot ik een steek in me hoofd voelde. Dus ging ik weer liggen, yarabi binti wat is er? Ik weet niet mama ik voelde me niet zo lekker. Damin tilde me weer op naar mijn kamer , ik lege me hoofd op zijn borstkas het voelde zo vertrouwd om in zijn arme te liggen gewoon net als vroeger. Hij legde me op me bed. Sorry Damin" zei ik piep zacht. Voor wat" vroeg Damin terug. Gewoon dat je me steeds moet optillen. Maak je niet druk je bent zo licht als een veertje" zei damin. En hij verliet me kamer,ik pakte me telefoon en zag dat ik een appje had van: Bæ❤️👫💍 ( nassira )

Bæ: hey schat kan ik vandaag langs komen heb je lang niet gezien.
Ik: ja hoor 5uur ?
Bæ: zal er zijn 💋

Damin liep me kamer in. Dina kan ik met je praten?" Vroeg Damin. Ja natuurlijk altijd dat weet je toch. Nou kijk die ene dag toen we uit eten gingen. Een zucht verliet mijn mond. Ja dat weet ik helaas nog" zei ik. Wat heeft hij bij je gedaan?"vroeg Damin.
Pfff..... nou ik liep dus de toilet binnen in waste me gezicht en werkte me make-up bij. Hij liep naar binnen en liep mijn kant op steeds zette ik een stap naar achteren maar hij kwam steeds dichter en dichter bij tot ik bij de muur was. Ik zag gewoon die woede in de ogen van Damin. Hij begon me aan te raken. Steeds wanneer ik je riep kreeg in een stroom shock in me zij. Hij kuste me in me hals die steeds dichter naar me lippen gingen. En jahoor daar kwam de eerste traan die vervolgde naar meer tranen. Ik riep je nog een keer maar niets hij deed me pijn heel erg pijn Damin. Ik knuffelde Damin en hij knuffelde me terug en nam me in zijn armen. Het spijt me zusje ik zal je beschermen met heel me leven. Ik liet hem los en hij liep naar zijn kamer. Ik hoorde wat vallen ik de kamer van Damin. Ik probeerde me zelf snel naar zijn kamer te lopen. Toen ik er was zag ik dat hij alles aan het stuk maken is. DAMIN STOP" gilde ik. Ik viel op de grond Damin zag me daar liggen hij......

Zal hij haar helpen of komt hij niet uit zijn trans....???

Misschien als ik tijd heb zet ik er nog 1 deel op later. Deze deel was voor yasmine724 ❤️  halfbloedjeN mijn skatjeee❤️❤️💍💍👭👭

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu