Mijn neef ....

1.7K 90 10
                                    

En zie....

En zie mijn neef en mijn tante op de bank. Ik zag Damin praten met mijn neef en me moeder met me tante. Ik liep naar benden en zei: Salam. Walicom Salam binti" zei mijn moeder terug. Ik zie mijn neef te lang naar me kijken ik gaf hem een glimlach en liep naar de bank waar mijn moeder en me tante aan het praten waren. Wajoo Dina wat zie je er mooi uit, je bent echt een knappe dame geworden Mashallah binti. Shoukran geltie u bent niets veranderd u bent nogsteeds de knapste tante ( no jokes ze is echt een mooie vrouw ). Aahw shoukran zine djelli. Binti wil je even thee maken?" Vroeg me moeder. Jaa tuurlijk. En ik liep naar de keuken, ik pakte de waterkoker uit de kast en war me het water op. Ondertussen pak ik de ne3ne3 ( munt ) uit de koelkast en waste de ne3ne3. De water was gekookt ik wou het in de theepot schenken maar zag wazig, een steek ging door me hooft ik gieten het warme water over me hand heen. AAUUWW" schreeuwde ik hard. Ik zag zwart voor mijn ogen ik kon alleen nog mensen horen die mijn naam riepen maar dat was voor kort ik was gewoon van de wereld...

Ik deed me ogen langzaam open en zag dat ik in me kamer lag. Ik zag dat Anas naar buiten uit het raam keek met zijn handen in zijn haren. Hij zag dat ik wakker was, een glimlach kwam op zijn gezicht, waardoor je zijn kuiltjes zag wat echt Cute was. Hij liep naar me toe, Voel je je al beter?"  Vroeg Anas. Jawel alleen nog wat hoofdpijn"zei ik. Hij liep de deur van de kamer uit, na 10 minuten kwam hij terug met een glaswater en parasietemol  in zijn handen en gaf het aan me. Ik dronk het op en bedankte hem. Alles voor me kleine dikke nichtjes en gaf me een kus op me wang ( hij is mijn beschermde neef het is normaal voor ons als we elkaar een kus op de wang geven ) me moeder komt de kamer in. Binti gaat alles goed je liet me schrikken wajoo je wilt niet weten. Sorry yemma, en ze liep weer de deur uit. Anas? Ja dikzak? Ik heb honger. Jee dikzak weetje wat ik niet snap je eet zo veel maar je lichaam blijft perfect Subhan'Allah. Whaha ewaa jah. Eeh Dina ik kom er aan ben binnen 15min bij je terug. Waar... voor ik kon vragen waar hij heen ging liep hij al de deur uit.

Laat ik Anas even voorstellen:      Anas is 20 jaar oud hij is mijn neef. Maar ik zie hem als broer, ik ben heel hecht met hem. Hij heeft groen/bruine ogen en bruin/blond haar. Hij is HEEL gespierd en heeft mooie witte tanden. Als hij lacht zie je zijn schattige kuiltjes, zijn kleding smaak is gwn perfect👌🏼  Dus een hele mooie/knappe jongen Mashallah. K checkte me insta en me snap even. Wajoo hayek veel volgverzoeken van boys. Paar daarvan ken ik en accepteer ze en sommige weiger ik,   

                                                          15min later...
Ik word wakker door geklop om mijn deur. Ja binnen, Anas kom naar binnen met 2 volle appie zaken ( Albertheijn ) moet je die spullen niet in de keuken zetten" zei ik arrogant. Hij liep naar me toe en ging op mijn bed zitten: waarom doe je zo arrogant wat heb ik gedaan" vroeg hij bezorgd. Nee niets was maar grapje gekkie" lachte ik hard.
Wacht maar jij temznoent. Maar waarom heb je die 2 appie tassen mee naar me kamer" vroeg ik Anas. Omdat....😏

Zo 606 worden vandaag pfoe stem en rea⭐️ love naar mijn fans Xx💋

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu