Pov Dina:
'Doet dat wel pijn dan"zei hij met een grijns op zijn gezicht. Ik kon gewoon niet reageren dus zei ik maar niets. 'IK PRAAT TEGEN JE" zei hij dit keer boos.
Ik knikte wat voor hem dus niet genoeg was. 'Ik hoor niets" zei hij.
'Ja" zei ik piepzacht. Ik hou niet van toegeven en heb er ook nooit van gehouden, ik wil altijd gelijk in alles hebben.😂 het bloed droop van mijn lichaam op het grond. Het niet z'n klein beetje ook... Dikke klodders bloed gwn.Pov Damin:
Mijn zusje is nu al 4dagen vermist. Mijn tante Salwa ( moeder van Mohammed ) is een paar keer langs geweest om te kijken of Dina al terug is. Ze zegt ook dat Mohammed de laatste paar dagen niet vaak thuis is dan normaal. Ik weet zeker dat hij hier mee te maken heeft. We hebben onze jongens heel Nederland/België af laten zoeken, maar niets.... Anouar en me vader zitten helemaal te stressen. Anas is helemaal van slag toen hij het hoorde van Dina. En mijn moeder miskiena huilt zich elke avond in slaap. Ze probeert sterk te blijven voor ons, Maar van binnen gaat ze kapot. Ik heb gewoon het gevoel dat het heel slecht gaat met haar. 'Baba ik ga even weg ik kom er aan" riep ik door het huis.
Ik pakte de Range Rover en rij naar de Lounge. Aangekomen in het privé gedeelte zag ik onze mannen achter computers. Ze proberen Dina op te sporen. 'Baas ik weet waar ze is! " zei 1 van de mannen....lienaaz Pov Mohammed:
Ik heb paar jaar gewacht om van Dina te profiteren. Toen ik haar zag wajoo ze is gwn nog knapper geworden. Ik moet haar gewoon hebben. Ik was een keer aan het eten in een restaurant tot Nordin ( Die ober) me kwam bedienen. We raakte in gesprek en enzo.
Hij vroeg me wat ik hier is roffa doe aangezien ik in Alkmaar woon. Ik vertelde zowat mijn gebeurtenissen met Dina. Hij keek me met grote ogen aan. Hij vroeg welke Dina ik bedoelde. 'Yaeri"'antwoordde ik. Hij vertelde me alles wat er is gebeurd met Damin en Dina. Ik walg van die Damin zo schijnheilig is hij, zogenaamd hij is de braafste.
Omdat we allebei Dina willen hebben hadden we een plan bedacht en jah. Tot nu toe gaat alles volgens plan. Alleen ben ik bang voor khali Soufian ( vader Dina ) zijn mannen zijn gevaarlijk, helemaal lijp. BACK TO THE POINT....
Ik kwam de kamer binnen waar we Dina gevangen hadden. Waar ik haar bewusteloos en bebloed op een stoel vond. 'Wat heb je met haar gedaan" zei ik grijzend.
'Ewaa jah gewoon een paar zweepslagen gegeven" zij hij alsof het de normaalste zaak was. 'Wat gaan we met haar doen als ze wakker word? " vroeg Nordin.
'Zullen we haar gewoon gebruiken als ze wakker word ? " vroeg ik met een grote grijns.
'Goed idee broer waar voorlopig word ze nog niet wakker dus kom we gaan ff wat poffen met de boys" zei Nordin. Ik knikte en we gingen naar een soort van woonkamer waar allemaal lounge banken stonden waar boys aan het drinken en poffen waren met een hoertje op hun schoot. K en Nordin gingen er bij zitten en bestelde een shisha pot, met een fles wodka zodat we lekker op Dina los kunnen gaan....Pov Khadija. ( moeder Dina-Damin-Anouar )
Ya rabie mijn kind is gewoon ontvoerd. Ik eet en drink amper. Het is gewoon afschuwelijk de gedacht al dat je kind in ontvoerd. Ik zeg ook altijd tegen Soufian ( haar man ) zorg alsjeblieft dat er niet gebeurd met de kinderen. Stel ze word verkracht en dat ze zwanger raakt voor de huwelijk. Willie willie..... waarom mijn kind waarom. Ik noem haar altijd ik mijn dua's en verricht smeekbeden voor haar. Het is zo leeg iedereen is er stuk van. Ik mis haar gezelligheid, haar drukte, haar veel onzin gepraat, dat we samen dingen kunnen bespreken, dat ik haar pest om op haar kont ge slaan wat ze enorm haat. Gewoon alles. Ik ben heel trots op haar, ze is de trots in de familie. Anouar en Damin zijn 24/7 bezig in de lounge om Dina te vinden. Ze eten amper. Als ze thuis komen zie ik ze met rode ogen en dronken thuis komen. Dina was de gene die hun er mee kon laten stoppen. Ya Allah laat hun alsjeblieft gelukkig zijn en de goede pad op breng inshallah.Pov Anouar:
Pfff daar zit ik dan... in de lounge met een Bacardi cola in me hand en in me andere hand een jointje en een keh op mijn schoot. Ze begon me volop te zoenen en ik ging er op in wat uiteindelijk naar een vurige tongzoen. Na 10minuten trok ik me terug en keek haar grijnzend aan. 'Ik kom zo terug bby"'zei ik en gaf haar een knipoog. Ik liep naar de privé verdieping en ging naar de geheime kamer waar allemaal computers zijn zulke die je gebruikt om te hacken en op te sporen. ( Idk hoe dat heet ) ik liep naar 1 van de mannen die bij ons werkte die op dit moment Dina probeert op te sporen.
'Al nieuws ? " vroeg ik hem. 'Niet dat ik weet meneer" zei hij. Een steek ging door mijn hart. Mijn Lieve zusje aan wie ik een voorbeeld moet zijn. Die voor haar klaar staat.
Die met trots kan zeggen dat is mijn broer. Die als ze problemen heeft haar bij steun.
Maar wie hou ik voor de gek kijk mij nu ik ben helemaal de weg kwijt geraakt sinds Dina is ontvoerd. Ik knikte naar hem en zocht Damin. Ik zag Damin met een grote glimlach de ruimte binnenkomen. 'KIFECH JE LACHT JE ZUSJE IS ONTVOERT EN WAT DOE JIJ, JE KOMT HIER BINNEN MET EEN BICK SMILE!! " zei ik uit woede.
'Broer doe rustig heb je weer gedronken ofzo man pfff, Ga je gedragen inplaats van dat je helpt met Dina zoeken loop jij te drinken en te roken en chillen met al die kehs bendeden NOEM JE DAT EEN BROER NOU ZEG DAN..... NEE TOEN JIJ PLOTS WEG GING GING DINA KAPOT EN WAT DENK JE VAN MAMA DIE ZICH ELKE AVOND HUILEND LAAT SLAPEN!! EN IK DAN IK WAS MIJN GROTE BROER INEENS KWIJT NIET WETEND DAT HIJ TERUG ZOU KOMEN OF NIET JE WAS ME GROTE BROER ANOUAR WAAR IK ALLES MEE DEELDE DIE ME VOORBEELD WAS!! EN PAPA DAN DIE WIST GEEN RAAD HIJ WERD ZIEK HIJ MOEST MEDICIJNEN IN NEMEN OMDAT HIJ ZIEK WERD OMDAT JIJ WEG GING ZELFDE GELD ALS MAMA IEDEREEEEEEEN MAAKTE JIJ KAPOT OMDAT JIJ WEG GING INEENS EN DAN WIL JIJ HIER ZO KOMEN PRATEN TEGEN MIJ !! " zei Damin boos in 1 Adem door. Ik zag gewoon zijn aders op zijn voorhoofd aanspannen. Ik weet van vroeger dat Damin last had van woedeaanvallen. Het heeft me echt geraakt.
Heb ik dan echt mijn familie kapot gemaakt? 'Dina is gevonden " en zei Damin en hij liep weg....1176 woorden ❤❤ willen jullie dat ik door ga ? Let me no in the comments!
Zal Anouar zelfmoord plegen of nii?? Zie het in de volgende deeltje!! 😱😱
Bij de 10stemmen ga ik veder ⭐️ ly❤ volg: halfbloedjeN lienaaz MarokkaanseZ noord_afrikaanse Zina_marocaine ❤❤
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Ficção AdolescenteVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...