Aangekomen in de stad gingen we eerst langs de h&m. Ik kocht daar 2broeken 5 shirtjes
2 Sweders en 1 roze koker rok. Damin heeft 1 zwarte en witte blouse. 1 zwarte en witte riem
En zo liepen we nog naar de c&a, primarkt, Adidas shop , Nike store, Zara,Mexx, Levis, Fore ever 21, Calvin klein shop, huggo boss, kenzo, Emporia Armani, mac, sierde winkel en we gingen nog naar de Jamin. Na dat ik en Damin tassen vol hadden met kleding en schoenen (etc..) gehaald hebben liepen we naar de auto. Wajoo ik lijk op een meisje man met al deze tassen in me handen" zei Damin. Whaha ach ja, je zelf verwennen mag ook een keer toch, je hebt het verdiend.We liepen naar de auto en me buik knorde zo hard dat Damin het zelf kon horen. Heeft mijn kleine zusje hongerrrr" zei Damin. Ja man heel erg" zei ik terug. Nou om het af te ronden gaan we saampjes uit eten. Jaaaaaaa" schreeuwde ik terug. En we lagen in de deuk. Onderweg naar het naar restaurant zette Damin muziek op: seffelinie, opeens. Opeens vraagt elke kehba hoe gaat ie..... Seffelinie maar denk ik aan vroeger was het dramatisch ze stoken mij met niffis. Opeens vraagt elke kehba hoe gaat ie..... Seffelinie maar denk ik aan vroeger was het dramatisch want ze stoken mij met niffis . Opeens noemt iedereen mij een mattie, maar dat gaat niet want denk ik aan vroeger was het dramatisch, ze stoken mij met niffis. En zo rapte we de hele rit veder. Aangekomen bij het restaurant stapte we uit en liepen naar binnen. Alle ogen waren op ons gericht, ik verstopte me achter Damin. Damin zag dat ik me niet gemakkelijk voelde dus nam hij me in zijn armen en gaf iedereen een dodelijke blik. We liepen helemaal naar achteren in een hoekje. De ober kwam, eerlijk hij zag er niet verkeerd uit . Hij zag me en kijk me verliefd aan ik gunde hem een glimlach. Toen Damin hem naar mij zag kijken gaf hij hem een dodelijke blik. Waar hij blijkbaar bang voor was want hij legde de menu's neer op tafel en ging gelijk weg. We opende onze menu's en zag er een briefje liggen. Ik pakte het en opende het briefje, het was de nummer van die ober. Damin zag het en pakte het briefje gelijk uit me handen hij keek er naar en zag woede in zijn ogen. Damin rustig" riep ik bang.
WAT RUSTIG HIJ GEEFT MIJN ZUSJE ZIJN NUMMER EN DAN MOET IK RUSTIG BLIJVEN"riep Damin boos terug. Ik keek bang naar hem en keek naar mijn schoenen en wriemelde aan mijn Armband, dat doe ik altijd als ik nerveus of bang ben. Ik ga even naar de toilet" zei ik bang en liep naar de toilet. Ik pakte een doekje uit me tas en waste mijn gezicht en werkte me make-up bij. De deur werd open gedaan door die ober. Hij zag me en liep naar me toe. Hij kwam steeds dichter en dichter bij, steeds zette ik een stap naar achter tot ik tegen de muur kwam. Hij zetten zijn hand naast me gezicht tegen de muur aan ( je snapt me wel ) hij streelde mijn wang. Blijf van me af" zei ik bang.
Ik ben nog niet klaar met je en ging met zijn hand onder mij shirt, ik. Sloeg zijn hand weg en riep keihard DAMINNNNNN. Maar niets hij begin me kusjes te geven in me nek die langzaam naar mijn lip gaan en kneep in me bil en tilde me op. STOP gilde ik. Hij pakte een taser uit zijn zak en gaf me een stroom schok in me zij. Ik gilde het uit van de pijn. Hij ging veder hij deed zijn hand weer onder mijn shirt en begon me weer kusjes te geven. Ik gilde overnieuw heel hard: DAMINNN HELP ME!! Maar niets hij gaf me nog een stroom schok en ik lag op de grond te huilen van de pijn. Hij tilde me op en kneep in me bil en gaf me kusjes die naar me mond wouden. Ik huilde, ik wou gillen maar anders kreeg ik weer een stroom schok. Tot Damin binnen kwam aanlopen hij zag me, ik riep: DAMIN HELP ME. Voor ik het wist viel ik op de grond huilend van de pijn. Damin sloeg er op los die man bloede en bloede maar ik gilde het uit van de pijn. Damin gaf hem nog 1 stoot en liep naar mij hij wou me optillen maar dat deed nog pijner ik gilde en ik zag Damin verward kijken ik pakte mijn zij vast en damin deed mijn shirt omhoog en zag er een hele grote wond en tilde me anders op en liep naar de auto waar ik nogsteeds huilde. Hij suste me maar niets hielp hij legde me op de achterbank en reed naar huis.....Wow 826 worden. Wat vond je er van like en comment❤️ halfbloedjeN 👭💩💖😆 zal ik veder gaan ?? Laat het me even weten
JE LEEST
Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!
Fiksi RemajaVele stukken zijn gebaseerd op mijn gebeurtenissen in mijn leven. WAARGEBEURD Ranglijst tienerfictie: #3 17-3-2017 Dit boek gaat over Dina ( 18 ) een mooi Marokkaans meisje? Haar broers zitten in de onderwereld waar Dina niets van af weet ze. Ma...