Dikra 🖕🏽

1.3K 82 27
                                    

Ik liep snel naar de auto. Ik stapte in en racete naar het ziekenhuis. Als hij dood gaat is het mijn schuld, ik zou het me zelf niet vergeven als er iets met hem zou gebeuren.
'Wat is er allemaal gebeurd Dina, vertel me alles" zei Damin. Nadat ik hem alleen heb verteld vormde zijn mond in een o. Aangekomen in de ziekenhuis rende ik naar de 1ste hulp terwijl Damin Anas naar binnen sjouwde. Meteen kwamen er allemaal dokters. Ze tilde Anas op de brandcard en liepen er snel naar z'n eng kamer. Ik liep achter hun aan maar werd door een zuster tegen gehouden. Ze gaf me meer zjnoen dan ik al had. Ik duwde haar aan de kant zodat ik naar binnen kon lopen. Maar de pakte me strak bij me pols. 'Dat had je beter niet moeten doen"zei ik boos. Ze keek me kapot scheef aan maar daarna gaf ik haar iejsten vuist in haar gezicht en daar lag ze met een bloedneus op de grond. Ik had op dit moment schijt aan alles en liet haar daar liggen. Ik liep binnen in het enge kamer waar ik Anas zag met allemaal draden in zijn lichaam. En hij had zijn shirt uit waardoor je zijn lekkere sixpack ziet😏 oke soms ben k gwn raar bezig waardoor k gwn bang van me zelf word.... ik liep rustig naar Anas toe. Ineens hoor in een piep... die slechte piep die piep die niemand wilt horen de piep die mensen laat huilen...... de piep die betekent dat het hard het heeft opgegeven..... ik gilde keihard niet normaal alle dokters keken me aan. 'Mevrouw ga alstublieft naar de wachtkamer alles komt goed' zei de dokter. Ik duwde hem opzij en rende naar Anas hij werd gereanimeerd allemaal. Ik was bang dat hij het niet haalde alles is mijn schuld.
Ik huilde en huilde het maar uit ik kon niet meer alsof ik mezelf niet meer kon bedwingen. Ik hoorde Damin roepen in de wacht kamer. Maar voor ik terug wou reageren zag ik zwart voor mijn ogen......

*paar uurtjes later...*

Ik voelde dat dat iemand mijn hand vast hielt. Ik knipperde een paar keer en deed me ogen. Een hevige steek ging door mijn hoofd. Ik keek naast me en zag Damin met zijn hoofd op mijn schoot sliep. Miskien hij had rode ogen, hij heeft gehuild dat zie ik hij is een sterke jongen maar als het om familie gaat is hij het tegengestelde. Ik probeerde rustig recht te zitten zodat Damin niet wakker werd. Maar helaas hij werd wakker.
'Alhamduillah je bent wakker" zei Damin. Ineens schieten alle beelden voor me van Anas. Ik trok de infuus uit mijn hand en sloeg de deken van me af. Damin keek me verward aan maar dat boeide nu even niets ik moet en zal Anas zien. Ik rende de gang op terwijl Damin me riep en achter me aan kwam. Maar gelukkig had ik voorsprong. Ik ga nii voor je liegen maar ik heb een hele goeie conditie.... ik liep snel naar de balie voordat Damin me zal inhalen. 'Goeiemiddag waar kan ik je mee helpen? " vroeg ze bitshy. ( ze was rond de 19 ofz ) 1 begin die toon lager te zetten voordat ik je alle hoeken van deze ziekenhuis laat zien. Ten 2de ik zoek Anas Yaeri" zei ik ook bitshy terug. Ze keek me angstig aan. 'Kamer 17 verdieping 7 " zei ze zonder me aan te kijken. Ik keek snel achter me en zag Damin. Naar me toe rennen met een telefoon aan zijn oor.
Ik rende snel naar de lift en drukte snel op de juiste verdieping. Hebben jullie ook dan druk je een paar keer op het knopje met hoop dat de deur snel dicht gaat terwijl het niet eens helpt😂😂 eindelijk ging de deur dicht. Ik streste helemaal ik had allemaal negatieve gedachtes in mijn hooft. De deur ging open ik rende naar het goede kamer nummer. Ik deed de deur open en zag een meisje naast Anas in bed liggen.

Beschrijving van het meisje: ze had een croptop aan waar haar borsten gewoon uitstaken. Kort rokje waardoor je haar slipje zag en 190090938474722929274 kilo make-up.

Ik zag dat Anas sliep en dat meid grijnzend naar haar telefoon. 'Kan ik je ergens mee helpen" vroeg ik haar scheef. 'Eeh wie ben jij? " zei ze zo arrogant wajoo ik wou haar zo hard slaan maar ik hielt me in. 'Eeh meid die toon mag lager hoor voor ik je tegen de vlakte sla"zei ik dreigend. Ik ging voor me staan met haar handen ik haar heupen.
'Wie denk je wel niet dat je bent hoer beter zet je die dikke benen buiten de kamer van mijn vriendje"zei ze dreigend en zwaaide haar haren naar achter.
Wajoo dit was mijn top punt iemand die mij hoer noemt komt niet zonder een paar klappen weg !! Ik deed mijn haren in een knotje. En ja hoor daar verkocht ik de eerste paar stoten. Ik ga haar een paar trappen, en vuisten en platte handen. Ik trok aan haar haar. Ik trok haar extensions uit haar haar en gaf haar nog een paar rake klappen.
Ze beschermde haar lelijke hooft. Ik voelde me iemand bij me heupen pakken en bij die lelijke rot wijf vandaan haalde. Ik was net zo lekker bezig man tfoe!! Ik keek achter me en zag Damin. Anas werd kreunend wakker en keek met grote ogen naar dat meid die aan het huilen was. 'Dikra wat is er " zei Anas geschrokken. Ze stond op en liep naar het bed van Anas en begon op de borst van Anas uit te huilen. 'Wat is er gebeurd lieverd" vroeg hij aan Dikra. Ielg ik walg er van dat hij haar lieverd noemt. 'Die hoer heeft me zomaar uit het niets aangevallen" zei Dikra huilend. 'HOE NOEMDE JE HAAR?!" Zei Damin boos. 'Broer je hoeft niet zo te schreeuwen tegen haar" zei Anas tegen Damin.
'Hoe bedoel je, zij noemde haar hoer" schreeuwde Damin tegen Anas. Ik had niet verwacht van Anas dat hij het voor Drika zou opnemen. Ewaa jah zo zie je maar weer dat je niet te veel moet verwachten van mensen. Ik liep terug naar me eigen kamer wat nog wel even duurde. Aangekomen in mijn kamer besloot ik even om daar het tuin te gaan in het ziekenhuis. Onderweg er heen had ik het gevoel dat ik achtervolgt werd. Ik was echt fucking bang wajoow. Naar een paar minuten angstig gezeten te hebben liep ik maar weer een terug naar mijn kamer. Ik ging nog even snel naar de wc. Ik had nogsteeds het gevoel dat ik achtervolgd werd. Ik liep de wc in en keek naar mezelf in de spiegel. Ik kreeg gewoon een hardverzakking toen ik zag wie ik achter me zag via de spiegel. OMG HET WAS.....

Omg 1150 woorden applausje voor mij👏👏 dit deel k te danken aan
lienaaz 😻❤️👭 bij de 10stemmen ga ik door... dus stemmen allemaal🌟❤️
Laat even weten in de reacties welke pov jullie willen Xx 😻💋

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu