Pov Damin

1.2K 72 39
                                    

In de vel van Damin:

Thuis aangekomen liep ik naar me kamer en plofte op me bed. Ik pakte me Blackberry die ik gebruik voor werk. Want dan kunnen vijanden onze gesprekken niet meeluister of hacken. Ik keek hoelaat ik ingeroosterd was en met wie. Ik moet van 11 tot 12 geld tellen
En van 12 tot 1 wiet verpakken met Anouar. Pfff dat word een lange avond zeg. Ik pakte uit me kast een Clavin Klein boxer en zwarte jeans met gaten er in en een donker blauwe polo aan. Want in het pand is het echt warm nii normaal. Na een douche van 20minuten kleden ik me snel om deed me haar in model en spoot een beetje Hugo Boss parfum en op het af te maken een rolex horloge om me pols. Ik keurde me zelf goed terwijl ik in me spiegel kijk. 'Wat ben ik toch knap" mompelde ik tegen mezelf.
Ik gaf me moeder een kus op haar voorhoofd en net voor ik de deur wil dicht doen....
'WAAR GA JE NOU WEER HEEN!' Riep me moeder. 'Werk" riep ik terug. Nou eigenlijk begin ik over 2uurtjes maar ik ga nog even in de lounge chillen.

Aangekomen in mijn vaders lounge ging ik naar binnen en groeten een paar boys. Ik liep naar mijn vaste plaats waar ook een paar 'meiden' zaten. Ik bestelde een shisha en begon er rustig van te poffen. 1 van de meiden liep op me af en zat op mijn schoot. Ze had een navel topje aan zonder mouwen. Ze heeft bij haar inkijk van haar topje open gescheurd waardoor haar borsten er uit kwamen, En een kort rokje. 'Hey knapperd" zei ze. 'Hey" zei ik terug ' heb je plannen voor deze avond"zei ze terwijl,ze met haar vingers over me borst liet glijden. 'Hoezo" vroeg ik grijnzend. 'Misschien kunnen we naar mijn hotel kamer en dan laat ik je je verwennen als het je je bevalt?" Vroeg ze me en ik wist waar ze 'het' over had. 'Wat dacht je van half 2 vanavond?" Vroeg ik weer met een grijns. 'Klinkt goed dan zie ik je vanavond hier voor de deur?" Vroeg je lief.
'Tuurlijk" zei ik en gaf haar een knipoog. Ze liep giechelend weg naar haar andere hoeren vriendinnetjes.

Na een paar minuten kwam Anouar naast me geploft. Hij pakte de pijp uit me hand en begon te poffen 'Eeh Anouar die shisha heeft me geld gekost man" zei ik zogenaamd boos want geld is geen probleem bij mij. Ineens komt Dina in mijn gedachten ik voel dat er iets niet goed gaat maar dat zal ik wel mis hebben... dus niet. De dj kwam naar binnen en begon de beat op te zetten. Na wat gedanst te hebben met meiden kwam mij gewoon mijn lied waar ik gewoon op los ga. SHISHA & LIQA

( echt een aanrader )

'Ik wil die shisha liqa shisha liqa ik wil die shisha liqa ze doet druk ze geeft gas ze maakt over tour we kunnen schakel als je praat over toen! Elke dag ga ik de mist in wil je me boeken in de club ga de mist in ( etc ) ' zong ik keihard door de lounge heen. Het was 11uur zag ik op mijn rolex. Ik liep met een fles alcohol naar Anouar toe om te zeggen dat we moeten werken. Ik hoorde mijn telefoon trillen in me zak en zag dat Dina belde. Ik nam op....

(Geen zin om die hele telefoon gesprek overnieuw de type ben te lui😂 )

Ik raakte ik paniek wat is er met Dina ik belde haar

(Geen zin om die hele telefoon gesprek overnieuw de type ben te lui😂 )

Ik zei tegen Anouar dat er iets was met Dina en dat ik er nu naar haar toe ga.

Aangekomen thuis deed Dina de deur open en kwam Nadir er bij. Hadden hun iets ofzo? Ik liep naar binnen en zag Anas daar op de grond liggen met een fles naast zich. Ik rende er heen en pakte zijn pols om zijn hartslag te checken.
Want ik weet dat hij niet tegen veel alcohol kan. Zijn hartslag ik laag, ik twijfelde geen moment en tilde hem op en bracht hem naar 'Pfff Anas dit is de laatste keer dat jij nog gaat drinken." Zei ik. Ik legde hem achter in de auto net voor dat ik weg wilde rennen kwam Dina aangerend en ze stapte in.....

Zo weer een nieuwe deeltje ik ga een tijdje stoppen dus niet helemaal..... ongeveer een maand of 3 dus nog even afwachten mensen ❤️😭 vergeet nii te stemmen en een commet achter te laten wat je er van vind😍👅🤔

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu