Weer opnieuw beginnen.

2K 86 16
                                    

Heb je al iemand ik het oog? " Vroeg Nassira. Nope kon me er niet echt mee bezig houden, maar goed ook allen maar hoofdpijn wajoo.

Na gepraat te hebben over ditjes en datjes...

Eeh girl ik ga man word laat en heb geen zin in gezeur van me ma en me broer dus ga ik maar" zei Nassira
Ja isgoed ik snap je, eeh groeten aan je broer en je ma he. Thnxx bby girl. Doeg Zeekoe. Nogmaals spijt ga je krijgen😏
Ga ga naar huis jij ga A agjoer. Doeg byy. Na me insta gecheckt te hebben viel ik langzaam ik slaap

Next Day:

Ik word wakker door Damin die door de telefoon schreeuwt: JE LAAT HAAR MET RUST RAAK HAAR MET JE VIEZE POTEN AAN JE GAAT DOOD. Is de enige wat ik hoorde. Damin wat is er aan de hand?" Vroeg ik bang.   Oohw sorry heb ik je waker gemaakt?" Vroeg Damin gelijk. Ja maar ik vroeg je wat: wat is er aan de hand? Er is niets waar jij je druk om moet maken. En hij gaf me een kus op me wang en liep naar boven.( ik heb vrij genomen van school ik kon het er echt niet meer bij hebben)  k ging naar mijn kamer pakte mijn boxen en deed mijn Spotify afspeellijst op en zo ruimde ik me kamer op. 20 minuten leader....   pfff ik liet me vallen op me bed en ruste even mijn hele kamer is clean👌🏼 na 10 min me ogen dicht gedaan te hebben besloot ik om te gaan douche. Ik masseerde me haren en zeepte me in ik geniete vn de stralen die over mijn lichaam heen glijden. Naar iesten uur ben ik klaar met douche. Ik droogde me zelf af en liep mijn inloop kast in uuuhm wat zal ik aan trekken, het is heelijk weer buiten. Ik pakte een zwarte basic topje met een strakke bloementjes rok ( zie foto boven 👆🏼 )   Trok het in me kleedhokje aan ( ik heb een kleedhokje in me kamer voor als er iemand de deur binnen loopt ziet die gene me niet ) ik liep weer uit het kleedhokje en ga aan mijn make-up tafel zitten. Ik pak me make-up tasje in me la en doe eerst  nivea Cream op me gezicht daarna doe ik Concealer onder me ogen en dip het uit met mijn beautyblander, daarna doe ik wat lichtjes mascara op want heb van me zelf al lange wimpers. En daarna zet ik eyeliner op me ooglid. En als laatste van de make-up een lichtroze lipstick van mac. Ik puit nog een luchtje op van guggi en doe een ketting om met mijn naam en goude kleine oorbellen in. Ik kijk naar me zelf in de spiegel en keur me zelf goed. Ik loop de trap af waar in bekende stemmen hoorde maar ik kan niet plaatsen wie het zijn ik loop naar benden en zie.....

Cliffhanger, whaha srry voor dat deze deel zo laat pas online komt ( 22.00 )
Volg lienaaz mijn gekke lieverd ❤️ ze heeft vandaag haar 1ste deel geplaatst het word HEEL leuk dus hou haar boek zeker in de gaten. En volg natuurlijk halfbloedjeN mijn bby 💖  vergeet niet om op het sterretje te drukken en een comment achter te laten wat jullie er van vonden Xx❤️

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu