Mijn leven word bepaalt '

1.2K 76 56
                                    

Ik sla het stuk over van het ziekenhuis aangezien er niet zoveel was gebeurt...

(Waargebeurd stukje)

NIET DENKEN DIT HET ZELFDE DEEL IK WANT OP HET EINDE HEB IK HET BEWERK!!
Aan gekomen thuis liep ik direct naar boven om te douche want al dat bloed is blijven plakken. Mijn familie zou zometeen langs komen want thee drinken en wat bijpraten want we gaan binnenkort naar marokko !!

Na het douche vroeg ik me moeder of ze me wonden wou verzorgen want het deed super mijn nogsteeds. Ik kan sommige bewegingen niet maken want het doet dan gewoon te pijn. Nadat ik me heb gedoucht deed ik me zwarte losse Marokkaanse huisjurk aan en deed me haar in een slordige knotje. Ohwjah Anouar heeft Anas bij zijn thuis afgezet.

Ik liep moeilijk naar beneden en zag me moeder in de keuken eten maken voor de bezoek die straks gaat komen. 'Yemma ga maar zitten ik maak dit wel af" zei ik terwijl ik het mes uit haar hand pakte. 'Pfff Shoukrane binti ik ben erg moe maar ik moet het eten nog doen ,schoonmaken, boodschappen doen, koekjes maken, mijzelf klaar maken en je 2broers hun kleding strijken" zei me moeder met een diepe zucht.

'Yemma Nassira komt toch zo hier heen dan doen wij wel alles, het enige wat jij moet doen is jezelf klaar maken wij doen de rest aangezien ik weg was" zei ik tegen me moeder.

'Dankjewel binti dan ga alleen de kleren van je broers nog strijken en ik maak een boodschappen lijstje voor je"zei me moeder en liep naar boven

'Stuur het wel via WhatsApp dan" riep ik nog snel.

Ik begon eerst met het eten. ik maakte van alles 2 aangezien de mannen en de vrouwen als eerst gescheiden gaan zitten.

Ik maakte 2borden met kip en er omheen noten en olijven en nog met een lekkere saus.

Daarna maakte ik 2borden CousCous (Couscous is gwn bæ SO naar Couscous! )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daarna maakte ik 2borden CousCous (Couscous is gwn bæ SO naar Couscous! )

                                                                   Couscous👆

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

             Couscous👆

Als toetje maakte ik 2 grote pudding vla's ( de marokkaanse mensen begrijpen wat ik bedoel )

Als toetje maakte ik 2 grote pudding vla's ( de marokkaanse mensen begrijpen wat ik bedoel )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

     dit maar dan groter 👆

Nadat ik met het eten klaar was liet ik me uitgeput op de bank vallen. Ik heb een nieuwe telefoon gekregen van anouar een iphone7+. Ik appte Nassira om te zeggen dat ze nu moest komen en we me moeder gaan helpen. Ondertussen had me moeder me een app gestuur met wat ik moet halen. Ik legde me telefoon leer en deed even me ogen dicht. 'ping' 'ping' 'ping' ging me telefoon. ik pakte me telefoon op en zag dat ik een bericht had van een onbekende nummer.

O: begin te bidden voor je vader die er binnenkort niet meer is🔫

O: zelfde geld voor je broers!

O: zeg 1woord tegen je familie en er zitten 5 kogels door hun hoofd voordat je het weet.

KIFESH!! Was mijn eerste reactie na ik deze 3 berichten gelezen had.

Ik: Wie ben jij?

Ik: begin mijn nummer te verwijderen en raak mijn familie krijg jij die 5kogels door jou eigen hoofd

O:  niet stoer doen Dina! Ik ben overal waar jij en je familie is dus denk niet dat ik jou en je familie niets kan maken!

Ik: ohwjah ? Wat doe ik nu dan en waar ben en waar zit ik?

O: je hebt een zware huisjurk aan je bent thuis en je zit op de bank op je telefoon die je van Anouar gekregen hebt😏

O: schatje doe wat ik van je vraag en er gaat niets gebeuren.

O: straks krijg je een bericht doe wat er in staat en er gebeurt niets met je familie.

WTF DROOM IK OFZO!! WAAROM MIJN FAMILIE !! 1ding weet ik zeker ! Ik heb een pistool nodig!

De bel ging. Het is vast Nassira maar voor de zekerheid neem ik een ijzeren knuppel mee. Ik pakte de knuppel en liep er mee naar de deur ik deed de deur met een ruk open. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHW' schreeuwde Nassira waardoor ik ook schreeuwde. Daar stonden we dan als 2mongolen te schreeuwen. Me moeder rende met een bezem in haar ene hand en haar andere hand met een slipper naar de deur. 'Wajoow a mahwiken (gehandicapten)  doe normaal jullie. Kijk iedereen kijken naar jullie. Nu mag ik nooit meer suiker lenen bij de buren omdat ze denken dat ik mongolen heb gebaart. Tfoeeee naar binnen zid yallah.

Ik dacht alles goed was, tot hij kwam !!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu