Slyším divný a nepříjemný zvuk. Otevřu oči a pohlední na budík, který mne právě probudil z bezesné noci.
S těžkostí si sedám a uvědomuji si že jsem včera úspěšně odmaturovala. ,,Já Katarina Wood jsem úspěšně odmaturovala" říkám s úsměvem na rtech. A svěsím své nohy na chladnou zem svého pokoje. Z vyhřáté postele se mi stává těžko, ale musím si ještě dobalit pár drobností, jelikož s mou kamarádkou Marry Hills letíme do Ameriky, kde budeme bydlet několik let a hodláme jí pro cestovat skrz na skrz a to celou, tím pádem i jižní. Musím přiznat, že jsme celkem zazobané, ale to nemění nic na tom, že se nechováme jak namyšlené fifleny od nás z bývalé třídy. Ještě že jsme odmaturovaly obě dvě jinak by jsme nejely ani jedna. Co by jsme jedna bez druhé taky dělaly.
Obě dvě bydlíne v Praze. Naši rodiče se velice moc znají jsou v podstatě nejlepší kamarádi. V podstatě to dopadli u nás i na základní škole chodily jsme každá na jinou školu, ale jak nás rodiče seznámili tak jsme se spolu natolik kamarádily, že jsme šli na stejnou střední školu. Naši otcové jsou obchodní partneři v největší české bance, tím pádem o peníze nemáme nouzi. Na střední jsme si přividělávaly v otcových kancelářích za celkem slušné peníze takže jsme si celkem dost vidělaly na byt v pronájmu v Americe. Aby jsme tam mohly kde bydlet. A každý měsíc nám přijde na účet od rodičů celkem dost slušná suma, takže pro začátek si tam nemusíme hledat práci.
Ale teď dost o minulém čase je tu čas přítomný a budoucí a ten mi říká ať už konečně z té postele vylezu a začnu balit. Naneštěstí toho nemám tolik jen pár oblečení a nějaké ty zkrášlovací věci a po obědě můžeme jet na letiště.
Ano letíme už po obědě a proto v Americe budem tak na druhý den ráno, jelikož poletíme nejdříve do Londýna a také nás tam budou odbavovat a ty věci kolem toho tak to za éře nějakejch pár chvil navíc.
Konečně jsem se postavila na studenou zem a vešla do mé koupelničky, která byla hned v pokoji. Postavila jsem se před zrcadlo a hleděla do něj. Pustila kohoutek se studenou vodou a nalila jí do rukou a potřela po obličeji. S okamžitým šokem jsem se probudila ještě z rozespalého bdění a zamrkala na zrcadlo. Překvapivě to můj odraz v zrcadle udělal také a já se velice šibalsky usmála a myslela na Andreu co asi právě teď dělá. Jak jí znám tak je vzhůru už od sedmi, protože byla natolik líná si zbalit a teď to misí dohnat. Vyčistil a jsem si zuby a tak nějak upravila aby se mě nikdo nelekl. Bylo kolem desáté a když jsem slyšela, že Mamka něco kuchtí v kuchyni usoudila jsem, že už nespí ani táta. Tak jsem si pustila své oblíbené písničky. Abych se probrala více a rozpohybovala.
Ze skříně, která byla téměř poloprázdná jsem vytáhla šortky a tílko abych si jej oblékla, vlasy si vyčesala do drdolu a šla se nasnídat, celkem už mi kručelo v břiše a tak jsem šla rychleji než obvykle chodím.
Mamka v kuchyni vařila něco pěkně chutného co mi lahodilo v nose a zbíhaly se mi sliny. Pozdravil a jsem tedy mamku a tataťku. Oba jen slušně kývli na oplacení pozdravu. Neřešila jsem to a přistoupila k mamce a dala jí pusu na tvář, a pohlédla jsem na to co mi krásného kuchtí. Byly to palačinky, jen jsem se oblízla a sledovala ji dál.
Po chvilce jsem z horní skříňky kuchyně vytáhla talíř a na něj jsem si nandala palačinky. Polila je javorovým sirupem a začala jíst. Byly vinikající v životě jsem je snad tak dobré nejedla a tak jsem si ještě přidala. Ale Mamka pokárala mne za to že se nemám přežírat, že bude ješte za dvě hodiny oběd aby mi nebylo těžko. Ale mě tak ochutnali tak jsem si ještě tu jednu dala a pak poděkoval a za výbornou snídani a odešla nahoru si dobalit zbytek cajků.
Napsala jsem Marry, abych se dozvěděla co dělá. Během několika málo vteřin mi přišla odpověď:
M:už mám zbaleno, a co ty?❤
K:Taky už jsem si dobalila měla jsem úžasnou snídani co mi udělala Mamka.
M:jakou?
K: palačinky s javorovým sirupem😍
M:Taky bych si je dala, ale už jsem snídala.
K: a copak jsi měla dobrého ty?
M:míchaný vajíčka.
K:tak to jsi měla taky dobrou snídani.
M: to jo, hele už budu muset musím ještě dobalit pár cajků, uvidíme se na letišti😋
K: no jasně já už se tak těším.😍
M: JoJo já taky tak pa😘
K: JoJo pa😘Vypla jsem telefon a hodila ho na postel. Pustila jsem si písničky na to abych si mohla zarelaxovat a vypustit všechny věci z hlavy, abych se z toho nezbláznila. Zavřela jsem oči a snila o Americe, jaká asi bude, jaký bude náš byt a jestli si tam najdeme nějaký přátele. A pak jsem na chvíli usla.
......
Probudila mě až Mamka když vtrhla do mého pokoje. Rychle jsem vylezla z postele a pokusem se šla zkrášlit a učesat. Na sebe jsem si navlékla černé legíny s šedým, dlouhým, volným trikem a kšiltovku New York. Začala jsem kufry pomalu snášet dolu do obýváku a když jsem je všechny měla snesené tak mi je taťka pomohl návrat do auta. Hned jak jsme to měli hotové rozloučila jsem se s barákem a my vyráželi na letiště.
Cestou na letiště jsme mihli mou školu jen jsem se na bi podívala ale pak jí nechala v dálce za sebou.
Dojížděli jsme na letiště, když jsem z okénka zahlédla Marry jak už čeká s kufry a rodiči na nás. Měli jsme to v podstatě dál než oni jinak by jsme přijeli dříve.
Vylezla jsem z auta a okamžitě ji běžela obejmout. Začaly jsme křičet a skákat jak malé děti když dostanou k Vánocům štěně. Ale co neřešily jsme to. Vyndali jsme veškerá zavazadla a vyrazili jsme do obrovské haly kdy jsme vyčkali na nás let. Asi po půl hodině nám konečně oznámili že je náš let připraven. Byla jsem neskutečně nedočkavá a málem mi bouchla hlava z toho jak dlouho to trvalo.
Šli jsme se odbavit pak jsme se rozloučily s rodinami a šli do letadla. Držely jsme se za ruce a daly letenky paní co stála za přepážkou v ruce jsme měly jen kabelku s pár věcí na cestu. Naposledy jsme zamávaly rodičům a vešli vstříc neznámu.
ČTEŠ
Me and my friend
FanficTato kniha je o dvou mladých dívkách, které dostudovali školu a rozhodly se cestovat. Sleduje jejich příběh napříč celým světem.