Pov. Mar
S leknutím vstávám z postele, když zaslechnu svůj budík na desátou hodinu. Začne mi tlouci srdce tak, že ho občas i zaslechnu. A zjistím, že jsem doma sama, ale pak někdo zaklepe na dveře v horním patře, kde se zrovna nacházím a tak jdu zjistit, kdo je za dveřmi. Za dveřmi stojí mírně rozcuchaný Harry. Vypadá tak neuvěřitelně sexy, že ho jen pozdravím a začnu nehorázné líbat.Zatáhnu ho do bytu a nepřestávám v líbání. Posouváme se pomalu do mého pokoje. Náhle slyším odemčení dveří a tak rychle přestávám v líbání. Kouknu se přes zábradlí jestli se sem někdo nehodlá vloupat. Ale po otevření dveří spatřím Kat s mírnou oděrkou a modřinou na tváři. A tak se optám:
,,Copak ti udělal?"
Pohledné na mne nahoru, a hledí na mne jako by nevěděla o čem to mluvím.
,,No na tvé tváři ,co ti udělal?"
,,Jo, tohle... No byli jsme včera na večeři v mekáči a byl tam ten kluk, co jsem jeho zřejmě holce udělala velkou skvrnu na triku, no a byl ožralej a tak se stala menší rvačka mezi ním a jeho kamarády a námi."
Dokončila rychle souvětí a já jen kývla a dál to rozvádět nechtěla.Přišel ke mne Harry a ze zadu mne objal a pozdravil Kat. Ta jen mávla a nevšímala si nás, protože měla něco jiného na práci.
....
Po asi hodině nudění jsem se rozhodla, že by jsme mohly na nákupy, ale nejen mi dvě ale někdo další, taková menší dámská jízda.
Sešla jsem schody dolů do přízemí našeho bytu a řekla Kat:
,,Nechtěla bys jít na nákupy? Ale aby nás bylo více?"
,,No klidně, ale koho by jsme vzaly?"
,,No já nevím."
Mírně jsem zvedla obočí a nakrčila jemně pravou stranu horního rtu.
Z mého bezvýznamného přemýšlení mne probrala Kat, která mi nakázala:
,,Ty napíšeš Peg a Jane a já Moni a Scarlett."
Mrkla na mne, ale absolutně jsem nevěděla kdo je Scarlett a tak jsem se zeptala:
,,Kdo je Scarlett?'
,,No Scarlett Johnassová, herečka, hrála v Avengers, Lucy a dalších mnoha filmech."
,,Jo aha už vím."A tak jsme jim napsaly. Naštěstí všechny souhlasily, a tak jsme se chtěli sejít v nákupním centru ve dvě hodiny.
....
Vzala jsem si na sebe:
A mohly jsme s Kat vyrazit. Bylo teplo, proto ty šortky. Dorazily jsme k nákupáku, kde už všechny dívky čekaly na to až příjdeme, aby jsme byly kompletní.
Vyrazily jsme tedy na nákupy. Nejdříve jsme to vazly do New Yorkeru, kde si Kat samozřejmě vybrala pár kusů oblečení. Což mne ani neořekvapovalo, ona si tu vždy něco vybere.
Pak jsme zašly do obchodu s botami a pak následoval Starbucks na nějakou tu hodinu navíc. A tam nás napadlo, že by jsme mohly zajít do nějakého baru si zatrsat a pak přespat u nás.
A tak jsme se před obchoďákem rozešly každá svou cestou a já a Kat jsme si šli hodit oblečení, které jsme si koupily, domů, a pak byt připravit na párty o šesti dívkách. Samozřejmě, že se nějak rozhoděj po pokojích pro hosty, ale kdyby náhodou někdo protestoval je tu ještě gauč že.
S Kat jsme se rozhodly že si vezmeme do toho baru téměř stejné oblečení, ale jiné barvy.
....
Už jsme se líčily a dolaďovaly poslední nedostatky na našich Outfitech, a pak jsme se vyfotily před zrcadlem a hodily to na insta.
Měla jsem na sobě černé šaty s dlouhým rukávem, které byly krásně na hrudníku uplé a od pasu do půly stehen roztřepené (PS nenapadalo mne jiné slovo, když tak si to domyslete.) a měli jsme na nohou vysoké kozačky.
...
Vešly jsme do baru, kde už to všechno žilo. A tak jsme si šly dát dvě rundy na ex, aby jsme se dostaly do nálady. Peg nejdříve protestovala, ale pak to do sebe kopla a chtěla další. Ale museli jsme jí v tom zabránit. Šli jsme se pobavit né zřídit.
Nějak záhadně jsem se dostala na parket, kde se mnou tančil nějaký kluk. Nejdříve jsem se mu snažila vyhnout, ale po dalším návalu alkoholu jsem se mu třela o rozkrok do rytmu hudby. Naštěstí jsem byla jen rozjetý, ale stále při smyslech. A byla tu i Kat, která se posledně zřídila a rozhodla se, že se o nás postará, ale dvě začáteční rundy si s námi dala, aby nezůstala až tak pozadu, ale ty zbylé co jsme do sebe postupně lily už si nedala. Bylo mi jí trochu líto, že si s nama nedá, ale zas na druhou stranu to zas bylo její konečné rozhodnutí.
Ten kluk mne stále nenechal byt, když jsem mu řekla že už němužu, chtěl po mně vyjet, ale já zdrhla jak malé polekané děcko k holkám a schovala se za Scarlett. Které se zrovna teď hodilo pár těch tréninků na filmy od Marvelu. Kde byla špijónka. A tak Klukovi, který se ke mne nepříjeme a úchylně přibližoval dala co proto. Chytla ho za ruku, kterou mu otočila a pak ho nějakým záhadný způsobem přehodila přes záda. Nevím jak se jí to povedlo a už vůbec jsem to pořádně nezaregistrovala, jelikož se to odehrálo v takovém mžiku, že by to zachytila maximálně kamera.
Tak jsem usoudila, že by bylo nejlepší už jít odtud pryč, než se seběhnou jeho 'kumpáni' a dají nám co proto.
Nakonec jsme se rozhodly že už nikam nepůjdeme, ale že půjdem rovnou domů.
Doma nám Kat rozestlala všechny postele a oznámila ať si lehneme kam chceme, že ona jde spát.
Nevím proč byla taková nabrušená, ale asi jen proto, že si nic moc neužila a alkohol z ní už jisto jistě vyprchal.
A tak si asi vyčerpáním šla lehnout.My s holkama jsme ještě na rozloženém gauči si povídali o různých věcech s pak postupně odpadly jedna po druhé. Já asi jako druhá už ani nevím. Ale během chvíle jsem se zase probrala z nepohodlné polohy spánku a odebrala jsem se do své postílky, kde jsem chvilku hleděla do stropu, ale když se mi tak nehorázné klížila víčka tak jsem je zavřela a odebrala se do své říše snů.
ČTEŠ
Me and my friend
FanfictionTato kniha je o dvou mladých dívkách, které dostudovali školu a rozhodly se cestovat. Sleduje jejich příběh napříč celým světem.