Pov. Kat
Probouzím se v měkké a vyhřate posteli a v objetí s někým. A proto se otáčím a spatřil spícího Chrise. Jeho nepatrně rozcuchané vlasy mu trčí do všech stran, jeho spokojený výraz ve kterém jsou nepatrné ďolíčky. No prostě po ránu je k sežrání.A tak opatrné vstávám a odcházím si do jeho koupelny dát sprchu. Abych krásné voněla.
Vylézám ze sprchy a sahám po nějakém ručníku. Když se usuším tak sáhnu po bílé košili, která patří Chrisovi a oblékám si jí. Samozřejmě bez spodního prádla, nejsem prase, abych ho měla na sobě podruhé.
Odcházím zpět v tichosti do ložnice. Kde se na posteli stále válí rozvalený Chris, a tak ulehám zpět k němu. On se během pár chvílí probouzí. Je tak roztomilý.
Malinko zamrká, aby si zvykl na světlo.
A říká: ,,Jsi tak nádherná po ránu."
,,Ty jsi zase roztomilý, když spíš.
,,Tys mě sledovala?"
,,No jasně."
Začervenala jsem se a pak jsem vstala a šla nám udělat raní kávu.Po chvilce cítí jemný dotyk na bocích a polibek ve vlasech a pak dotyčná osoba říká: ,,Jak to že máš na sobě mojí košili?"
,,Nebudu tady přeci chodit v šatech."
,,To máš pravdu."
Jsme se usměje a já se otáčím čelem k němu, abych se mu mohla zadívat do těch jeho nádherných poměnkových očí.Hledíme si do očí, když se začneme nepatrně přibližovat a následně se jemně políbíme. Jemně mi začne rozepínat knoflíky košile a zjišťuje že pod ní nic nemám. Stále mu hledím do očí. Ďábelský se usměje a pak mi dá další ale teď už polibek plný vášně a slasti po mém těle.
Dávám mu ruce za krk, tím si ho přitiskávám blíže k mému tělu, tak aby jsme byli co nejblíže. A on mě jemně chytá za zadek a já omotávam nohy kolem jeho pasu. Odchází se mnou zpět do ložnice, kde mě opatrně pokládá na měkkou postel a stále líbá.
A pak mi sahá na košili, kterou mi opatrně sundavá a já se naň stále nepřestávám stále dívat. A pak si lehá vedle mne na jeden bok a líbne mě.
.....Je už po obědě a tak jdu v šatech zpět do svého pokoje. Dnes jedu na poslední předávání s Chrisem, nejspíše půjdeme i po červeném koberci. Těším se, ale zároveň se bojím. Nevím co od toho mám očekávat a vůbec jsem ještě v záři reflektorů nebyla.
ČTEŠ
Me and my friend
FanficTato kniha je o dvou mladých dívkách, které dostudovali školu a rozhodly se cestovat. Sleduje jejich příběh napříč celým světem.