Pov. Kat
Musela jsem si po asi půl hodiny jít oddechnout na ,,takzvaný balkón"
Z toho jak tu bylo přelidněno a vůbec mě nebavilo na to se koukat já se Jane ovucavá pořád s Cameronem a jak Peggy uchylně tancuje s Robertem. Jako záviděla jsem jim to, ale zase pro mé oči nic moc pěkného.Měla jsem ty schody přímo u pokoje. Vytáhla jsem okno nahoru a vlezla na schody, jenže jsem si nevšimla osoby co seděla na schodech už dříve oředemnou. Pohlédla jsem na mladého chlápak tedy spíše kluka a pronesla:
Ježíš pardon já nevěděla, že tu někdo je.
Udělala jsem vyjevený pohled a chtěla zas odejít ale kluk promluvil:
Ne v pohodě společnost neuškodí a sladce se na mě usmál. Když jsem viděla ten jeho úsměv tak jsem si až teď všimla, že je vlastně fakt pohledný.
Natáhl ke mě ruku a řekl:
Já jsem Chris a ty jsi??
Jeho ruku jsem přijmula a odpověděla:
Já jsem Katarina, ale všichni mi říkají Kat.
Usmál se a začala naše dlouhá konverzace.Ch: Proč pak jsi přišla jsem ven??
K: No musela jsem si pročistit hlavu. Je tam na mě moc přelidnění a vůbec tady je větší klid.
Ch: Jsem si říkal co se to u vás děje.
K: No máme seznamovací večírek, ale nechce se mi tam být protože tam nikoho neznám. Já vím seznamovac8 več8rky jsou od toho aby ses seznámil, ale ne když se do toho zamotá i alkohol.
Ch: Tak to se ti ani nedivím že tam nechce s být.Chris se opět hezky usmál a já jsem málem rozutekla, byl tak sladký.
Ch: Ale bydliš tu nějak krátce ne? Jsem tě tu ještě neviděl.
K: No přistěhovala jsme se sem s mou kamarádkou Marry z České republiky před čtrnácti dny.
Ch: No tak to jste tady teda celkem nové.
K: To jo a co ty jak dlouho tu bydlíš?
Ch: Já už dva roky. U rodičů mě to nebavilo a tak jsem tady.
K: Nás také ne a chtěli jsme poznat svět. Chceme totiž procestovat celou Ameriku.
Ch: Aha tak to je pěkný.Začala mi být zima ale nechtěla jsem nějak rušit naší poklidnou konverzaci.
Chris si toho všiml a půjčil mi svou bundu. Ale ze začátku jsem to nechtěla přijmout, ale on naléhal.K: Děkuji.
Ch: Není za co. Řekni mi něco o sobě.
K: No tak je mi 19, jsem napůl Češka a napůl Američanka.
Ch: Promiň že ti do toho skáču ale můžeš mi povyprávět celý příběh?
K: Úplně od začátku?
Ch: Jojo.
K: No takže moje mamka původem češka jela studovat do Ameriky, protože se v angličtině chtěla vzdělávat. No a na škole potkala tašku. Dodělali školu a chtěli se vzít. A pak se rozhodli že se společně odstěhujou do Česka. No a pak jsem se narodila já. A před 14 dny jsem dodělala maturitu a chtěly jsme s Marry poznat ten svět a tak jsme se přistěhovali sem aby jsme to měli tak nějak blíže k všem těm krásám Ameriky.
Ch: Pěkná story. A to jsou vaši pořad spolu?
K: Ano a milují se pořad stejně jako na začátku.
Ch: To je strašně krásný. Taky bych to chtěl zažít.
K: Třeba zažiješ. No a teď mi pověz něco o sobě ty.
Ch: No tak já jsem původem z Anglie teda alespoň jedna moje čas větve z rodokmenu, žijí už od malička tady v New Yorku. Úspěšně jsem vystudoval a teď pracuju. A bydlím tady vedle.
Usmál se jako že to byl vtip.
Zasnala jsem se také aby to nevypadalo blbě. Ale vtipné to bylo.K: A co vlastně děláš?
Ch: Jsem herec.
K: Hmm velmi zajímavá job.
Ch:To jo.
Začala mi být zase zima.
K: Nevadí když se přitulím? Je mi zas zima.
Ch: Jasně že ne Kat.
Usmál se a přisedl si blíže ke mě, a objal mě abych se zahrála. Při jeho objetí jsem cítila jeho svalnaté paže. A po chvíli jsem se dokonce i zahřála.
Cítila jsem z něho tu nezapomenutelnou a příjemnou vůni kokosu, která mi krásné lohodila moje čichové receptory.Ch: Už je ti doufám tepleji?
K: No jasně mám úžasného zahřejvače.
Zasmál se mému vtipu, jako bych byla nějaký komik, ale zas až tak to vtipné nebylo.
Ch: A co seznámila ses s nějakými novými lidmi?
K: No jen s Peggy, Jane s těmi jsme se seznámily před týdnem v Centrál parku a dnes sem vzali si své kluky. Jinak jsem neměla moc náladu na to se seznamovat s někým z těch lidí. Ale vlastně jsem se seznámila ještě s naším dalším sousedem Harrym. Ale jinak to byla nuda se s nimi bavit buď vyprávěli o ton co řadí vaří, sice vařím ale ani mě to nebavilo a nebo jak jsou úspěšní v práci a takovéhle věci, které jsou v podstatě nuda. Ale pak jsem přišla sem a myslím že se celkem dobře bavím.
Ch: Taky se dobře bavím. Alespoň tu nemusím být sám.
K: je to tu hezký i když jsem viděla ani né pár kilometrů NY.
Ch: pojď já tě někam vemu a uvidíš toho více.Chris se zvedl ze země a podal mi ruku a tím mi pomohl vstát. Šli jsme po schodech nahoru až na střechu, kde bylo krásné posezení. Hned jsem prohlásila že sem budu chodit častěji. A opřela jsem se o římsu a hleděla do dály na NY.
Nemohla jsem uvěřit jaká to byla krása. Chvíli jsem pozorovala výhled a pak jsem si přisedla ke Chrisovi na sedačku.
Ukazoval mi hvězdy, které byly nepatrně viditelně na noční obloze. Některé jsem dokonce i znala, ale jen malé množství. Jako je např. nejznámější velký a malý vůz víc jsem nevěděla. Povídali jsme si o našich koníčcích. Dozvěděla jsem se že rád běhá a hned jsem mu navrhla že by jsme mohly běhat spolu, protože Marry je líná a nechce se pohybovat.
Domluvili jsme se tedy hned na následující den v devět před bytem.
Po nějaké době se mi klíčila víča a nakonec úplně zavřela. Ráno jsem se probudila ve své posteli. Absolutně jsem netušila co tam dělám a jak jsem se tam dostala.a koukla jsem se k oknu, které bylo zavřené. A pomýšlel a jsem si že to byl sen. Ale pak jsem si vzpoměla na naší dohodu ze se v 10 sejdem u dveří. Bylo půl desáté rychle jsem vyletěla z postele a doslova zaběhla do koupelny abych ze sebe udělala člověka, kterým se zrovna momentálně nebyla. Pak jsem se rychle oblékla do něčeho sportovního
A bleskurychle nasnídala, ale jen cereálie abych je nevyvrhla. Přesně v deset jsem se objevila u dveří a zavolala na Marry že jdu běhat. Ještě jsem se poupravila a pak otevřela dveře. A zjistila jsem, že celý ten večer žádný sen nebyl. Usmála jsem se na Chrise a my vyšli z baráku a šli běhat běhat.
ČTEŠ
Me and my friend
FanfictionTato kniha je o dvou mladých dívkách, které dostudovali školu a rozhodly se cestovat. Sleduje jejich příběh napříč celým světem.