Ahoj lidi velice mne mrzí, že jsem se k psaní moc nedostala, ale obavám se že to bude takhle častěji, ale o prázdniny se do toho hodlám pustit na plné otáčky a minimálně každý den přidam jeden díl, ale někdy budou i světlé chvilky a tak přidam dvě až tři kapitoly. Ale teď už se pusťte do čtení.😉
Pov. Mar
Na dnešní den jsem se velice dlouho těšila, protože mne Harry bere na focení nějaké benefice. Jsem ráda že se stará o charitu. To na něm miluji, že je známí, ale jeho samotného to nezajímá a chová se jako každý normální člověk.Vylezla jsem rychle z postele, po tom co jsem zjistila, že už je půl deváté a Harry mne vyzvedne už v deset. Ale to bych nebyla já, kdybych si nemusela ještě mít hlavu a žehlit si jí. A vůbec jsem netušila co bych si mohla dnes vzít na sebe.
Nakonec jsem se rozhodla, že nejdříve okusíme teplotu venku a tak jsem otevřela okno. Do pokoje se vynula neúnosný žár slunce a světla, které se pomalu rozplývalo po celém mém pokoji. Musela jsem nuceně zavřít oči, abych neoslepla a párkrát zamrkala, ale žár byl stále velký, a tak jsem si dala ruku k čelu jako kšilt, abych alespoň něco viděla.
Po chvíli rozkoukání se po krajině za domem jsem zaslechla hvízdání ptáčků a krásnou vůni z okolních rozkvetlých stromů a květináčů ostatních baráků v okolí. Byl to tak krásný den na relaxování, ale zrovna dnes jsem měla nějakou práci. Třeba potom až přijedem tak by jsme mohly někam vyrazit s Harrym. Něco mne ještě napadne.
Musela jsem se přemlouvat, abych opustila okno nakonec už mi bylo teplo tak jsem ho nechala otevřené a přesunula se do koupelny.
V koupelně jsem si je umyla a vyfoukala. Hezky mi voněli a to jsem měla ráda. Pak jsem skočila za Kat a zeptala se jí:
,,Kat?"
,,Copak Mar?"
,,Neudělala bys mi ty krásné copánky co umíš?"
,,No jistě tak pojď sem hned se do toho pustil, protože pak bych už nemusela mít volno."
Mrkla na mne a já usedla ke kuchyňskému stolu obkročmo na sídly, kterou jsem otočila opěradlem ke stolu, aby měla volno na mé vlasy.
Hned jak mi je udělala tak jsem pospíchala nahoru do svého pokoje a pak do své koupelny, kde jsem se nalíčila, nic moc extra jen lehký
make-up, skoro neviditelné stíny a linky.
ČTEŠ
Me and my friend
FanfictionTato kniha je o dvou mladých dívkách, které dostudovali školu a rozhodly se cestovat. Sleduje jejich příběh napříč celým světem.