O lumina puternica venea dinspre partea dreapta a camerei. Am luat perina si am pus-o pe fata ridicand-o putin, ma uitam spre sursa luminii, zeci de pasari zburau pe afara cantand acel melodios cantec al lor pe care nu l-am inteles niciodata. In sfarsit era soare. M-am ridicat din pat indreptandu-ma spre geam dar ceva ma oprit si am cazut. Ceasul a inceput sa sune ca un turbat si incepea sa ma enerveze.
- Ah, sunt atat de….
- Criss, un baiat e la usa a intrebat daca vrei sa te conduca la scoala!
- Spune-i ca vin imediat!
Cine e? Ryan? Gahh trebuie sa aflu dar dupa ce ma pregatesc de scoala altfel domnul professor de chimie va suna iar acasa. Am adunat toate hainele care erau pe podea si m-am imbracat. Incercam sa fac mai multe lucruri deodata dar de data asta mi-au iesit. Am coborat treptele pana la parter. In timp ce le coboram ma uitam sa vad cine era. Cand am ajuns jos am strigat-o pe mama sa vad cine a venit dar o voce se aude din spatele meu.
- Criss!
Ma intorc repede si in fata mea apare Ryan.
- Ah, m-ai speriat. Spun eu gafaind.
- Iarta-ma, nu am vrut sa te sperii, a spus el razand in hohote.
M-a luat in brate si ma pupat pe obraz. Am ramas uimita si nu am spus nimic incercand sa imi dau seama de ce e atat de apropiat de mine si nici macar nu ne cunosteam.
- Am venit sa te duc la scoala daca vrei. Am venit cu masina si ma gandeam ca ploaie afara deci... vrei sa te duc la scoala?
- Desigur, am spus eu zambind. Stai sa imi iau ghiozdanul si vin.
Mi-am luat repede ghiozdanul alb si l-am pus pe umar, am trecut repede pe la mama si am sarutat-o pe obraz apoi am plecat impreuna cu Ryan la scoala. Am iesit din casa si un Audi R8 gri imi fura ochii.
- Draguta masina.
- Mersi, esti gata pentru o plimbare?
A mers inaintea mea si mi-a deschis usa masinii ca sa pot intra. Nu l-am lasat sa astepte asa ca am intrat zambind in ea. Nu am scos nici un cuvant tot drumul. A pornit radioul si o melodie de prin anii 90 rasuna voios. A inceput sa cante fara jena chiar daca stia ca nu are o voce prea buna si acest lucru m-a amuza. Deodata masina s-a oprit si m-am uitat in jur, eram deja in parcarea din fata scoli. Toate fetele au inceput sa se adune in jurul masinii. Ryan a coborat din masina si a venit sa imi deschida portiera. Fetele se uitau mirate in timp ce coboram din masina zambind. Se vedea ca le era ciuda dar nu imi pasa. I-am multumit lu Ryan si am fugit repede la ora de chimie. Am intrat in clasa inaintea Domnului Richard. Cand am intrat pe usa Ana mi-a sarit in brate.
- Of.. ce dor mi-a fost de tine, urasc weekendurile astea asa lungi. Sa vezi ce am facut….
A inceput sa vorbeasca dar nu o luam in seama, ma uitam pe geam si il vedeam pe Ryan si acele fete. Am tras draperia la o parte cand am vazut ca se uita la mine.
- Si mama a inceput sa tipe pe mine cand m-a vazut in halul acela, povestea Ana razand in hohote.
Am ras in speranta de a nu ma dau de gol ca nu o ascultam. Domnul Richard intra in clasa cu mersul lui destul de stilat. Uneori aveam impresia ca a fost fotomodel in tinerete. Ne zambea mereu cand se pune la catedra si deschidea catalogul.
- Sa vedem absentii. Christina?
-Prezent!
Aveam noroc ca eram prima… chiar nu aveam chef sa ascult toate numele din clasa. Ana tot povestea despre ce a facut weekendul acesta dar de data asta o ascultam. Era destul de interesant. Mi-as fi dorit sa fac si eu acele lucruri. Macar sa nu ma plictisesc, sa nu imi pierd viata degeaba. Ma uitam prin clasa, toata lumea vorbea diferite subiecte, banuiesc, doar nu s-au apucat toti de invatat. Am zambint la gandul ca s-au apucat toti de invatat.
CITEȘTI
Oare el ma vede?
RomanceChris este o fata din clasa a 10-a. Ea este indragostita de Ryan, baiatul din clasa a 12-a. El are prietena si este unul dintre cei mai populari baieti din scoala. Chris are probleme cu prietena lui Ryan, Alexandra dar scapa repede de ea si Isi gase...