Am inchis ochii si mi-am imaginat acel parc si dintr-un motiv pe care nu il stiu vedeam parcul seara.
- Era o fata cu parul lung cu bucle blonde care iti atragea privirea de la distanta. Avea tenul usor bronzat si o rochie neagra usor mulata pe formele ei perfecte. Imi era imposibil sa nu o abordez dar nu stiam cum, asa ca i-am zambit. Am crezut ca atunci va fi ultima data cand am sa o intalnesc dar nu a fost asa pentru ca dupa cateva saptamani am primit un telfon de la ea. Am continuat sa vorbim zilnic pana am intrebat-o daca vrea sa fie prietena mea si a acceptat. Am fost impreuna 5 ani apoi...
O vedeam pe aceea fata, nu stiam daca era ea dar vedeam o fata asa cum mi-o descria el, vedeam totul prin ochii lui. Auzeam apa care curgea dintr-o parte in alta pana cand s-a oprit si am deschis ochii.
- Ce s-a intamplat Alex? De ce te-ai oprit?
- Chriss uite ce e nu pot continua.
- Nu am de gand sa te bat la cap daca esti pregatit sa imi povestesti eu sunt aici. Stiu ca ai incredere in mine si ca imi vei spune cand poti.
Mi-am dat seama ca s-a intristat si l-am strans tare in brate.
- Sunt aici langa tine oricand ai nevoie.
- Chriss nu vreau nimic altceva doar sa stiu ca m-a iertat. Vreau sa stie ca imi e dor de ea si ca am iubit-o enorm de mult.
O lacrima a aparut in ochii lui si mi s-au inmuiat picioarele cand mi-am dat seama ca plange. Nu stiam ce trebuia sa fac mereu am fost nefolositoare cand cineva plangea pentru ca imi venea si mie sa plang cand ii vedeam dar acum trebuia sa fac ceva dar nu stiam ce, nu puteam misca.
- Mi-am dorit intotdeauna sa stiu daca ea ma poate vedea. Mereu m-a ascundeam de ea cand o priveam dormind. Nu trecea o noapte sa fara sa merg langa ea, pana intr-o seara in care am vazut-o cu un baiat in camera. Atunci mi-am dat seama ca e timpul sa ma retrag si nu am mai mers la ea. Nu voiam sa ii vad cum se iubeau doar pentru ca am fost un fraier si am plecat de langa ea cand avea nevoie de mine. Am fost un idiot!
- Nu vorbii asa! Orice ai fi facut Dumnezeu a vrut sa se intample cu un anumit scop. Ai spus ca era foarte frumoasa poate te insela sau orice altceva te-ai gandit la asta?
A inceput sa rada in hohote iar eu stateam ca o proasta si ma uitam la el. Da, eram nervoasa pentru felul in care se dispretuieste.
- Cat de prostuta esti. Care Dumnezeu? Daca Dumnezeu ar fi existat nu treceam toti prin asta. Nu eram obligati sa stam printre demoni ci ne-ar fi chemat la el nu crezi asta? Poate nu eu ca eu am facut multe rele la viata mea dar tu? Tu ce ai facut?
Mi-am dat seama ca avea dreptate dar totusi nu aveam de gand sa imi pierd speranta. Dumnezeu exista si punct.
CITEȘTI
Oare el ma vede?
RomanceChris este o fata din clasa a 10-a. Ea este indragostita de Ryan, baiatul din clasa a 12-a. El are prietena si este unul dintre cei mai populari baieti din scoala. Chris are probleme cu prietena lui Ryan, Alexandra dar scapa repede de ea si Isi gase...