- Esti nebun? De ce naiba ai adus-o aici? Ce ti-am zis eu?
- Nu va face nimic ai incredere in ea. Ea inca nu a aflat despre asta. Ea nu a facut nimic intelege!
Am auzit o usa trantindu-se iar o voce bolborosind ceva. Am ramas cu ochii inchisi nu voiam sa isi dea seama ca am auzit acea discutie.
- Chris? Ma scuturat usor apoi ma sarutat pe obraz.
Nu am raspuns, nu stiam ce sa spun.
- Iubito trezestete trebuie sa plecam.
De data asta ma sarutat pe gura si m-am trezit. Am inceput sa ma intind si am deschis ochii. Vedeam putin in ceata de aceea m-am sters incet la ochi.
- Te-ai trezit! Mi-a zambit el apoi ma sarutat pe obraz din nou.
I-am zambit inapoi dar gandul meu era la discutia de dinainte, am inteles ca cineva l-a pus pe Alex sa aibe aibe grija de mine sau sa ma distruga? M-am ridicat din pat si am mers la baie sa ma spal pe fata. Ma uiam in oglinda si imi analizam noua infatisare. Nu mai eram aceeasi Chriss cu parul brunet si usor carliontat. Acum aveam parul drept si lung. M-am imbracat intr-o rochita rosie. Am iesit din baie si am facut patul. Stiam ca nu ma voi mai intoarce aici si nu puteam lasa dezordine in urma mea. Alex ma astepta afara. M-am uitat pentru ultima data in urma mea sa fiu sigura ca totul este la locul lui apoi am iesit pe usa. Nu era nimeni acolo asa ca nu a fost nevoie sa mai ascult vocile altora. Am iesit afara din cladire iar Alex statea sprijinit de un perete fumand o tigara. Parea ca se gandea departe de aceea am mers langa el si l-am luat in brate.
- Ce sa intamplat?
- Ce? Aa nimic.
Ma luat in brate si s-a apropiat de fata mea zambiind. Ma pupat repede pe obraz apoi am inceput sa mergem. Am considerat-o ca pe o plimbare destul de romantica tinand cont ca eram cu iubitul meu nu?
- Ai auzit discutia de azidimineata nu?
- Erm... da.Am spus eu cu jumatate de gura.
Fata lui a inceput sa se intristeze si sa se uite in gol tinandu-ma de mana.
- Ce sa intamplat? Am intrebat eu aproape soptind.
- Am incalcat o promisiune.
- Ce promisiune?
- Asta nu conteaza dar ar trebuii sa…
- Chris? Aici erai?
Am intors capul iar Key ma astepta cu bratele deschise.
- Daca ai sti cate de multe te-am cautat, am crezut ca ai murit…
A inceput sa vorbeasca intruna dar nu il ascultam. L-am luat in brate timid si i-am
Zambit.
- Buna Key!
S-a uitat pentru cateva minute la Alex cu ura, parca se mancau din priviri. Am incercat sa intrerup linistea:
- El e Alex, iubitul meu. Alex el e Key ti-am povestit de el.
Alex a intins mana politicos asteptand sa faca si Key acelasi lucru dar in ciuda asteptarilor nu a facut-o. Continua sa se uite la el fara nici un sens. Alex nu il baga in seama ci se uita putin mai superior la el ca si cum ar fi castigat ceva iar Key ar fi pierdut acel ceva.
- Si spui ca el e iubitul tau nu?
- Da, am zambit eu .
- Interesant. Eu trebuie sa plec ai grija de tine.
M-a imbratisat apoi a fugit in directia opusa.
- Ce a fost asta?Am intrebat eu mirata.
- Nu il lua in seama e doar gelos. Mi-a spus Alex sarutandu-ma
CITEȘTI
Oare el ma vede?
RomanceChris este o fata din clasa a 10-a. Ea este indragostita de Ryan, baiatul din clasa a 12-a. El are prietena si este unul dintre cei mai populari baieti din scoala. Chris are probleme cu prietena lui Ryan, Alexandra dar scapa repede de ea si Isi gase...