Capitolul 6

267 7 2
                                    

- Da cred ca ar fi bine.

Mergea cu pasi destul de mari spre chelnarita aceea draguta si platestise consumatia, apoi s-a intors zambind.

- De ce zambesti?

- I-am lasat numarul meu sa vedem daca ma suna, rade el in hohote.

- Nu vei inceta niciodata sa crezi ca fetele te plac?

Sta cateva secunde sa se gandesca apoi imi raspunde:

- Nu!

Ma luat de brat si ma tras afara din local. Era mult mai in largul lui decat era in clasa si acest lucru ma bucura. In timp ce mergeam i-am strecurat o bancnota de 10 lei in buzunar.

- Pentru ce sunt astia?

- Doar nu credeai ca voi lasa sa imi platesti tu consumatia.

Se opreste brusc si se uita la mine atent.

- Eu te-am invitat deci eu platesc, haide ia banii.

- Dar nu imi comvine asa, te rog.

Foarte serios luase banii din buzunar si mi-a dat inapoi. Eu am zambit si incercam sa il fac si pe el sa zambeasca dar nu am reusit. Oare ce era cu el? L-am luat in brate si l-am pupat pe obraz in timp ce el se rosea usor in obraji.

- Iarta-ma nu credeam ca te va deranja asta atat de mult.

- E in regula. A zambit.

M-a luat si el in brate apoi am mers spre casa. A promis ca ma conduce deci v-a venii cu mine in  casa. Nu era foarte departe localul de casa mea dar oricum era ceva de mers. Deodata am simtit cum mana ii aluneca de pe bratul meu pana la palma si ma prinse de mana. Ma uitam cu coada ochiului si vadeam cum se juca cu degetul pe mana mea, dar ma prefaceam ca nu il vad si am continuat sa rad.

- Ce repede am ajuns, zise el cu o voce cam trista.

- Haide vi inauntru?

- M-ai bine nu, nu vreau sa deranjez.

Am deschis usa apoi il trasem in casa.

- Nu ai deranjat niciodata!

Se simtea strain in casa mea, intradevar e prima data cand am invitat un baiat la mine dar in el aveam incredere.

- Vrei ceva de baut sau fac niste popcorn si ne uitam la un film?

- Haide sa ne uitam la un film.

- Ok, pana fac eu pocornul dute sus in camera mea, cea de pe stanga si cauta un film pe acolo.

M-am indreptat spre bucatarie iar el spre camera mea. Ah, dar ce gust ii placea? sare sau cascaval? Nu conta le faceam oricum pe amandoua. Am pus popcornul in microunde apoi m-am asezat pe pervaz si ma uitam afara. Ma uitam la locul in care Robert m-a salvat, dar Ryan a revenit in peisaj cu amintirea lui de vara trecuta, acele momente s-au intamplat in acelasi loc. Ultima pocnitura de la popcorn m-a trezit si m-a facut sa tresar. Am luat punga de popcorn si am varsat popcornul intr-un bol si m-am indreptat spre camera mea. Deschisem usa iar Robert tresarise.

- M-ai speriat, zise el razand.            

- Ops! Vad ca ai gasit camera, ai gasit si un film?

- Da ce zici de " Girl next door" ?

- Ok.

M-am asezat in pat si am asteptat sa porneasca Robert filmul. Intr-un final il pune si se aseaza in pat langa mine.

- Pot sta aici nu?

- Normal!

S-a asezat langa mine si ne uitam la film. La un moment dat observasem ca se uita la mine in loc sa se uite la film. Cand a vazut ca ma uit la el si-a lasat capul pe umarul meu si si-a pus mana in jurul taliei mele.

- De ce te uitai la mine?

- Chris vreau sa iti spun ceva.

- Spune.

Inainte sa apuce sa zica ceva ii suna telefonul si raspunde.

- Da? Buna. Da. Da. Da. Este urgent? Bine bro ne vedem acolo. Pa.

- Chris trebuie sa plec.

- Dar voiai sa imi spui ceva.

- Altadata , scuze chiar e important un prieten de al meu are nevoie de mine.

- Bine, te conduc pana la usa.

M-am ridicat din pat si l-am condus pe Robert pana la usa.

- Multumesc pentru o zi minunata Chris. Ne mai vedem.

- Desigur.

Il luasem in brate si el a facut acelasi lucru apoi mi-am luat ramas bun.

- Pa!

Oare el ma vede?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum