Ora a trecut destul de repede, mai repede ca de obicei. Domnul Richard iesise din clasa, iar galagia incepuse: tipete, rasete se asterneau peste clasa mea, 10 A. Deodata usa se trantestise. Alexandra, Diana si Larisa au intrat nervoase in clasa cand deodata s-a facut o liniste de nedescris, dar eu continuam sa vorbesc cu Ana despre ce vom face de ziua ei care era peste 10 zile. M-am uitat cu coada ochiului sa vad in ce parte merg dar am ramas uimita cand se indreptau spre mine.
- Buna Chris, a spus Alexandra cu o voce superioara,incerca sa para mai superioara.
- Buna,te pot ajuta cu ceva, am intrebat eu zambind?
- Am vazut ca de dimineata ai venit cu iubitul meu la scoala si voiam sa sti ca este luat asa ca, nu iti fa planuri prea mari pentru el. Ah, si inca ceva stai departe de el, daca te mai vad odata cu el jur ca vei regreta.
Ma uitam la ea mirata, nu intelegeam ce treaba aveam eu cu el. Ryan a fost cel care s-a oferit sa ma duca la scoala. Alexandra a facut un mic semn spre Diana si Larisa si au iesit din clasa. Baietii din clasa erau cu ochii in urma lor. Alexandra era cea mai populara si cea mai frumoasa fata din scoala, era clasa a 12 D, avea 1,80 si 60 de kg. Larisa si Diana erau mai mici de statura dar erau la fel de populare, din cauza Alexandrei, banuiesc.
Am iesit pe hol, am observat ca eram singura. Ana s-a oprit cu celelalte fete sa povesteasca. Atunci cand facea un lucru ii placea sa povesteasca tuturor. Ma uitam dealungul holului. In capat era Ryan cu Alexandra. Stateau imbratisati. Mi-am luat repede privirea din partea aceea pentru ca am vazut ca Alexandra se uita la mine. Am mers la geam si ma uitam afara… am inceput iar sa cad pe ganduri dar Doamna profesoara Simina a venit langa mine. Urma sa am ora cu ea, geografie.
- Ce s-a intamplat Christina?
- Nu s-a intamplat nimic Doamna profesoara. Incepem ora?
- Desigur, mi-a spus ea cu o voce blanda dar totusi nemultumita de raspuns.
Era singura profesoara pe care o iubeam. Nu facea diferente intre noi, pentru ea eram toti la fel. Imi aduc aminte in clasa a 9-a cand am avut prima excursie ea se implica in toate activitatile noastre cu toate ca erau destul de copilaroase. Celelalte profesoare stateau si se bronzau la soare sau pur si simplu stateau in cabana si gateau. Cred ca era asa deoarece era ce-a mai tanara profesoara din liceu si stia cum sa se comporte cu adolescentii.
M-am dus in banca mea si mi-am scos cartile. Ana s-a pus cu un grup de baieti in spatele clasei. Am observat de ceva vreme ca a pus ochii pe Alex. El era cel mai chipes baiat din clasa, si mie mi-a placut de el in clasa a 9-a dar acum ma lasa rece persoana lui. In ora aceasta m-am hotarat sa ma concentrez. Ora a trecut putin mai greu din fericire deoarece chiar nu voiam sa am pauza si sa il vad iar pe Ryan sau pe Alexandra. Era penultima ora asa ca ne-am gandit sa plecam toti de la ultima ora. Ana a fost prima care a iesit din clasa si normal eu eram ultima deoarece dura pana imi impachetam lucrurile.. Nu eram chiar in apele mele iar Robert a observat asta si a ramas si el ultimul. Se uita la mine din banca lui in timp ce isi impacheta lucrurile pana si-a facut curaj si a venit la mine.
- Chriss ce e cu tine ? a inceput el sa ma scuture usor in joaca.
- Nu e nimic mersi de intrebare.
- Probleme cu mama ta?
- De data asta nu, sunt bine.
- Daca tot plecam de la ora nu vrei sa mergem la un suc? Poate o sa imi povestesti mai multe si in plus nu am mai vorbit de multa vreme si doar sti ca fratele tau mai mare e foarte curios. A inceput sa rada.
L-am luat in brate si radeam impreuna cu el, chiar radeam. A ramas blocat pentru o secunda dar si-a pus si el bratele in jurul meu. Stateam cu capul pe pieptul lui destul de bine facut si incercam sa ascund presiunea din jurul meu care mereu ma apasa. S-a intimidat putin dar si-a dres glasul si atunci m-am desprins de corpul lui.
- Ar fi o idée buna, atunci mergem la un suc ?
- Tu alegi locatia.
Mi-a luat el geanta dupa un mic razboi pentru ca nu imi place cand cineva imi pune mana pe lucruri. Am coborat scarile impreuna cu Robert si ne-am indreptat spre mall. Am mers la etajul unde era mancarea si mi-am luat ceva de baut. El si-a cumparat un hamburgare si un cola. Ma uitam la el ca la un frate mai mare foarte simpatic cu toate ca eram de aceeasi varsta. Robert era mai inalt de aceea ii placea sa se numeasca " frate mai mare". Pe Robert il cunosteam de cand aveam 10 ani si era sa dea masina peste mine. El a vrut sa ma sperie si m-a impins iar eu am cazut pe trotuar. M-a salvat. Nu credeam ca stia ce face dar important era ca mi-a salvat viata si el este bine.
- Si spune-mi surioara ce sa intamplat?
- Nimic, important doar ca…
CITEȘTI
Oare el ma vede?
RomanceChris este o fata din clasa a 10-a. Ea este indragostita de Ryan, baiatul din clasa a 12-a. El are prietena si este unul dintre cei mai populari baieti din scoala. Chris are probleme cu prietena lui Ryan, Alexandra dar scapa repede de ea si Isi gase...