Am inceput sa ne amuzam pe acest subiect iar Alex parea destul de satisfacut si mandru deoarece Key era gelos. Mi-am dat seama de asta prin faptul ca zambea viclean si ma tinea de sold aproape de corpul lui, chiar se bucura ca ma avea langa el sau ma inselam?
- Despre ce vorbeam inainte sa apara Key?
- Nu mai retin. A spus el schimbandu-si instantaneu expresia fetei.
- Vrei sa iti reamintesc eu ?
- Chris ? nu cred ca e bine ce facem. Iti risti viata fara macar sa sti acest lucru.
- Cu ce imi risc viata? Uitate la mine sunt moarta! Nici macar nu imi doresc sa fiu aici! Nici macar nu imi doresc sa fi murit in acel moment cand Robert avea nevoie de mine!
Am inceput sa ridic tonul fara sa imi dau seama iar el se uita putin speriat la mine dar in acelasi timp intelegator. M-a luat in brate si mi-a mangaiat usor capul care il tinea la pieptul lui.
- Intelegi Alex? Eu nu vreau sa fiu aici, nu voiam sa te cunosc pe tine sau pe Key nu voiam sa stiu de lumea asta, nu acum.
- Te inteleg, niciunul dintre noi nu a vrut sa cunoasca aceasta lume. Diferenta dintre noi doi este ca tu poti ajunge acolo unde toti vor ,dar din pacate nu sunt multi care reusesc. Tu poti ajunge la lumina dar eu nu. Am profitat prea mult de pe cei nou veniti.
M-am indepartat si m-am uitat la el cu ochii in lacrimi.
-Ce trebuie sa fac ca sa pot ajunge acolo?
-Trebuie sa rezolvi acele lucruri care te impiedica sa fi linistita ca ai murit.
-Si cum as putea sa le rezolv cand este prea tarziu? Robert a murit din cauza mea si acum vrea sa ma distruga.
- Vorbeste cu el.
- Esti nebun? Ma v-a omori.
-Ce as putea face ca sa poti venii si tu in lumina?
A inceput sa rada dar ii citeam suferinta in ochi.
- Sa merg in lumina? Vorbesti serios? Nu am nici o sansa sa ajung acolo ar trebuii sa te multumesti cu simplul fapt ca nu te-am mancat pana acum.
- Nici nu o vei face
- Nu fi atat de sigura niciodata nu sti cum imi pot pierde cumpatul si sa te fac un mic desert.
- Fa-o acum oricum nu am nimic de pierdut din asta.
- Prostut-o.
Ma sarutat pe obraz apoi ma luat de mana si ne-am plimbat toata seara. Chiar eram fericita langa el si poate daca ma gandeam mai bine nu imi doream sa ajung in lumina fara el. Dar totusi era aceea intrebare care aparea mereu. Pe cine iubeam? Sau oare chiar iubeam?
- Alex?
- Da?
- Cei vii ne pot vedea?
- Sti Chris? M-am intrebat si eu acelasi lucru mai mereu, ma intrebam daca prietena mea ma vede pana atunci cand am vazut-o cu altul.
- Ce s-a intamplat ? Tu cum ai murit?
Imagineaza-ti acel parc in care ne-am intalnit dar cu 20 de ani in urma...
CITEȘTI
Oare el ma vede?
RomanceChris este o fata din clasa a 10-a. Ea este indragostita de Ryan, baiatul din clasa a 12-a. El are prietena si este unul dintre cei mai populari baieti din scoala. Chris are probleme cu prietena lui Ryan, Alexandra dar scapa repede de ea si Isi gase...