Capitolul 5

284 8 1
                                    

Ma uitam in jos, nu puteam sa ii povestesc ceva pentru ca si-ar fi dat seama ca imi place de Ryan sau ceva de genul. Am scapat la fix cand a venit chelnarita si a asezat politicoasa mancarea si bauturile pe masa. I-am multumit in timp ce zambeam. Ma gandeam intens ce motiv sa spun ca sa pot scapa de acea intrebare " ce e cu tine ? ". Nu eram o persoana care obisnuia sa minta deci imi voi lua inima in dinti si ii voi spune adevarul. Am zambit usor, inima in dinti ? ma amuza expresia aceea.                                                                                       

- Chris, trebuie sa te scutur iar sa iti revii ? Spune-mi ce s-a intamplat? 

Se uita la mine cu ochii lui verzi iresistibili si facea ochi de catelus.

- Ah, haide Robert nu te mai uita asa la mine. Am inceput sa rad.

Continua sa se uita la mine cu aceeasi privire dar brusc se ridica si se aseza in fata mea pe jos.

- Robert ridicate!

- Daca nu imi spui ce e cu tine nu ma voi ridica.

- Haide nu fi copil ridicate de acolo!

- Nu, daca nu imi spui nu ma voi ridica.

- Ah...Bine bine, dar ridicate.

Nu imi prea placea cand lumea se uita la mine deci eram nevoita sa ii spun. Se aseaza la masa si asteapta.

- Il cunosti pe Ryan din clasa a 12-a B?

- Haide nu imi spune ca si tu esti indragostita de el.

- Nu de ce as fi?

- Fi serioasa se vede pe voi cand sunteti indragostite de un baiat.

- Nu, Chiar nu ma cunosti nu sunt, sau..

- Chris sti ca nu ma poti mintii deci spune-mi il iubesti sau nu?

- Trebuie sa recunosc?

- Da!

Imi luasem fata in maini si respiram adanc, de ce imi facea una ca asta? De ce trebuia sa se roage de mine? Era singura persoana de care nu puteam ascunde lucruri mi-a fost de multe ori aproape, stia totul despre mine.  

- Bine, recunosc imi place de el. Am spus eu dintr-o suflare.

- Ah, nu sti tu Chris!

- Mai este altcineva dinafara de Alexandra?

- Te rog nu ma fa sa le insir pe toate. Te rog Chris gandestete mai bine Ryan nu e de tine.

- De ce crezi asta?

- Sti foarte bine de ce...

Fata lui se schimba remarcabil. Avea niste ochi goi ca si cum s-ar gandii la ceva si il dure-au gandurile acelea.

- Te referi la vara trecuta nu ?

- Mda..

Am ramas blocata cand mi-am amintit. Totul s-a intamplat in fata mea. Era vacanta de vara si l-am vazut pe Ryan foarte beat langa un bar la care mergea el cam des. Am aflat asta de la prietenii lui dupa ceva vreme. Il cunosteam pe Ryan atunci pentru ca imi parea simpatic de cand am mers in acea scoala si eram mereu cu ochii dupa el. Eram cu Robert si ne plimbam apoi l-am vazut pe el lovind o fata pana cand a omorat-o. Nu am inteles niciodata cum poate avea o inima fara mila. A omorat o fata doar pentru ca nu a putut sa raspunda la telefon si pentru ca era el o fire geloasa? Ma miram cum de Alexandra a reusit sa il schimbe atat de mult dar totusi daca Alexandra ar da un semn ca il inseala poate ar sfarsii in acelasi mod ca aceea fata. Oricum..

- Haide Chris cred ca e timpul sa te duc acasa. 

Oare el ma vede?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum