10. až 13. kapitola

299 32 7
                                    

Kapitola 10: 1. viteál

Pohled Toma.

První věta: „Včera jsem se vloupal Jonesový do snu kde jsem jí zabil." 

Následuje text, kdy se Tom odmítá zahazovat s Hope, protože má na práci něco mnohem lepšího. Chce zabít svého otce, kterého najde v „honosné vile", když se přemístí ze zapovězeného lesa. Tom vraždu provede velmi rychle a následně „cítí, jak se jeho duše poltí a ukládá do prstenu." Když se vrací z lesa zase zpátky do školy, všimne si, že mezi stromy vstupuje někdo další, a rozhodne se ho sledovat.

Kapitola 11: Prasinky

Pohled Hope.

Hope se probudila živá a svoji snovou smrt komentuje slovy: „Byl to strašný pocit,když mě Tom 'zabil' ale se smrtí jsem smíření už dávno. Vím,že jednou zemřu buď teď a nebo jindy."

Protože Hope se válela v posteli až do dvou do odpoledne a nechce se jí do Prasinek, OFC#3 (Viki) si domyslí, že je její kamarádka opravdu zamilovaná do Toma. Hope to opět popře slovy(?): „Já.Se.Do.To.Ho.Idi.Ota.Nik.Dy.Ne.Za.Mi.Lu.Ju."

Zbytek kapitoly je prakticky jen dialog, kdy celá parta OC míří do Prasinek a Luk se snaží z Hope vytáhnout, proč nebyla ani na snídani ani na obědě. Jenže jejich rozhovor, během kterého se Hope zmíní o noční můře, přeruší OMC#1 (Viktor), když se vřítí mezi dvojici.

Po návštěvě Prasinek následuje krátký dialog mezi všemi OFC (Hope, Lucy, Viki a Sarah), kdy se dozvíme, že Hopiny kamarádky jsou unavené a ona si musí něco zařídit neboli jít si zacvičit neboli vydat se do zakázaného lesa. Kamarádkám řekne, že se vrátí „asi až po večeři."

Kapitola 12: Zakázaný les

Hope si jde „svojí vyšlapanou cestou v zakázaném lesem", přičemž nám vysvětlí, proč se mu tak říká: „Nikdo sem nesmí a proto se jmenuje zakázaný les (Bradavice zjevně obklopují dva lesy – kánonický Zapovězený a Hopin zakázaný). Prý jsou tady nelidská a zlá stvořený. Ovšem pokud třeba berete jednorožce za bytost temnot tak ok (následuje kratinké pojednání o jednorožcích)."

Hlavní hrdinka nám taky představí další schopnost ze své nekonečné palety, když začne mentálně klábosit s jednorožcem Jakem a vysvětlí nám to následovně: „Ano asi vám to přijde divný,že snim komunikuju,ale mám dar. Už od narození. Umím mluvit se zvířaty. Se všemi."

Hope se svěří kamarádovi s rohem, že by chtěla vypadat jako její ledová královna, ale zároveň chce, aby „byly jedna duše". Chce mít pouze bílé vlasy, ale nechce se vzdát svých emocí. Dívka a magický oř bohužel ale nemluví dlouho, jelikož si Jake všimne, že je někdo sleduje. Hope ho pošle pryč („Uteč Jaku!") a zakřičí: „Vylez!" načež „osoba vyleze zpoza stínů". Následně dojde k dalšímu (a mám pocit, že k jednomu z nespočtu) střetu mezi Hope a Tomem. Tentokrát ovšem neproběhne žádné mučení, jen si pár vymění pár výhrůžek. Tom odchází, když na něj ještě Hope křikne: „Až přijdeš na to co jsem zač. Budeš se mi obloukem vyhýbat."

Hope se poté pustí do tréningu svých schopností (za oponou, čtenář se nedočte, jak nebo co vlastně trénuje).

Kapitola 13: Plán...

Pohled Toma.

Tom sleduje interakci jednorožce a Hope zpoza stromu a diví se, proč k ní zvíře vůbec přišlo. Vysvětlí nám, že jednorožci „jsou považovány za velmi plachá zvířata a ukážou se jen těm,kterým věří a jsou čistí. Tim čistý nemyslím umytý,ale,že jejich duše je neposkvrněná." A právě to je to, co vyvádí Toma z míry, jelikož Hope podle něj nemá čistou duši, protože na něj „už honě krát použila kletbu,která se nepromíjí" (což není pravda, protože Hope ho mučí svou bílou magií, ne Cruciatem).

Když Tom „vyleze spoza stínu stromu", oznámí Hope, že by ji mohl nahlásit za to, že se potuluje po Zakázaném lese. Ta se mu vysměje, protože on dělá přesně to samé. Tomovi bleskne hlavou: „Sakra to jsem nedomyslel." Následují výhrůžky. Potom Tom odejde a v duchu si říká: „To, že umí mluvit s nadpřirozenými bytostmi je ohromující" (mně ovšem přijde ohromující Tomova dedukce, protože nemá žádný důkaz, že Hope s jednorožcem opravdu mluvila a navíc to automaticky neznamená, že umí mluvit se všemi bytostmi. Tom ji asi přestal podceňovat).

Druhý den ráno si Tom přisedne k Hope na snídani a po nezdařeném pokusu „dostat se ji do hlavy", na ni začne mile mluvit. Hope mu to nežere a doslova se vypaří. Tom je ale odhodlaný přijít na to, jakou moc ovládá. Dokonce jí chce Hope ukrást (pomocí jejích rodičů - jak to myslí se dovíte později). Zároveň ale bude „stále provádět první plán. A to.... aby se do něj zamilovala." (Chudinka).

Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat