Kapitola 38: Něco mi tajíš
Celá kapitola je dialog, který probíhá asi takhle:
„Nehledej vraha svých rodičů!" „Proč ne? Ty mi něco tajíš!" „Ne, to ty, ty mi něco tajíš!" „Chceš moji bílou magii." „Nechci. Miluju tě!" „Poštvals proti mně baziliška!" „Nikdy bych ti neublížil, jsi moje slabina a musím tě chránit." „Dokaž mi, že mě miluješ!" „Nemůžu (protože jsem zabil tvoje rodiče, a kdyby ses to dozvěděla, odejdeš ode mě)."
Uprostřed kapitoly dojde ke změně pohledu. U kormidla je Tom.
„Co přede mnou tajíš?" „Mám už pět viteálů, ještě dva a budu nepřemožitelný. Zabil jsem kvůli nim knihovnici, Uršulu, svého otce..." „Otec? Jseš magor?!" „Kvůli němu jsem vyrůstal v sirotčinci." „Vraždou nic nevyřešíš, Tome (hlavně, že Hope chce zabít vraha svých rodičů). Chybělo mi tvé objetí a polibky." „Odejdi se mnou." „Jseš vrah, Tome." „Nikdy bych ti neublížil." „Nekecej, už jsi mi ublížil hodně krát předtím." „To jsem tě ale neznal. Teď už ti nikdy neublížím, slibuju."
Kapitola 39: Nákupy
Všechny OFC včetně Hope jdou nakupovat dárky, protože za měsíc budou Vánoce. Během kapitoly dojde ke dvěma hromadným objetím a dívky proberou jména svých budoucích potomků. Hope chce holčičku jménem Harmony. OFC#1 Lucy namítá, že to zní jako hormony. Kapitola má 722 slov a patří k těm nejdelším z celého příběhu.
Kapitola 40: Vánoce
Hope přikáže Malfoyovi, aby omdlel, protože jí není schopný říct, kde je Tom. Voldy se vzápětí objeví vedle naší hrdinky. Společně odejdou do KNP, kde mu Hope předá vánoční dárek – zlaté hodinky, které jsou zároveň i kompas, který ukazuje na to, po čem člověk nejvíc touží. (Piráti z Karibiku ahoj!) Dvojice si vyzná lásku (při té příležitosti se dozvídáme, že Hopino druhé jméno je Melody), Tom poklekne a požádá Hope o ruku.
Kapitola 41: Ano nebo Ne.
Kapitola je opět v podstatě jen dialog:
„Nemyslíš, že na svatbu je trochu brzy, Tome?" „Pokud mě miluješ, není co řešit." „Ale já se bojím, že ti nebudu stačit. Ty chceš svět ovládnout černou magií, ale já ho chci chránit bílou." „Hope, nemůžeš mě opustit jen proto, že já představuju zlo a ty dobro." „Nechci tě opustit, ale nemůžu být s tebou." „Co se mi tu snažíš říct?" „Omrzím tě, protože jsem schopná někoho zabít, jen když jsem rozčílená. Když jsem v klidu, tak to nejde." „Nechápu tě." „Kristova noho! Ovládám bílou magii, abych zachovala rovnováhu mezi dobrem a zlem. Jestli se z tebe stane hrozba, mým úkolem je tě zneškodnit, ale protože tě miluju, tak to neudělám. Nebudu ti schopná pomoct ovládnout svět, i když bych moc chtěla."
„Jsem bestie." „Nejsi." „Sama si mi to řekla." „Můžeš to zastavit." „To se mi ale nechce. Víš, jaké to je vyrůstat bez přátel, rodiny, lásky?!" „Chceš mít někdy děti?" „Ne, stačíš mi ty." „Ale já dítě chci. Co bys dělal, kdybych byla těhotná?" „A seš?" „Ne." „Tak vezmeš si mě nebo ne?"
ČTEŠ
Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)
RandomRecenze a kritická shrnutí všech kapitol jedné z fanfiction ze světa Harryho Pottera od populární autorky na českém wattpadu.