22. až 25. kapitola

238 30 10
                                    

Kapitola 22: Láska?.....Ne jen pobláznění!

Hope oznámí svojí partě OC, že jsou její rodiče po smrti. Když se její kamarádi dozvědí, že předchozí den strávila s Tomem, začnou opět spekulovat, že je do něj Hope zamilovaná.

Když se OFC#1 Lucy na konci kapitoly zeptá: „Co se děje Hopie?" odpovědí jí je: „Musím přijít na to co se stalo rodičům. Za každou cenu."

Kapitola 23: Tom

Uplynul měsíc od vraždy Hopeiných rodičů. Na místě činu nebyly žádné stopy po kouzlech a nikdo dosud neví, jak dvojice zemřela (dle mého průzkumu by ovšem kouzelníci byli schopní poznat, že manžele Jonsovy zabila Avada Kedavra. Kletba po sobě nezanechává žádná viditelná zranění a člověk prostě vypadá mrtvý, i když jeho fyzická kondice je zcela v pořádku, ale zůstává jasná magická stopa. Díky ní by nemělo být těžké určit, jak dvojice zemřela).

Profesor Křiklan vyhodí Hope ze třídy, protože ho neposlouchá. Ta si z toho nic nedělá a zamíří do knihovny, kde narazí na Toma. Jdou se muchlovat mezi zadní regály, jenže je přistihne knihovnice. Tom chce nebohou ženštinu sprovodit ze světa, ale Hope ho zarazí a pomocí bezhůlkové magie knihovnici donutí, aby zapomněla na to, co viděla. Tom chce vědět, jak to Hope udělala. Dojde k rozhovoru, kdy se dozvíme, že Hope Tomovi nevěří. Když odcházejí z knihovny, dohodnou se sejít v „deset u jezírka".

Kapitola 24: Překvapení

Tom se s Hope přemístí do lesa, kde u tůňky potkají hypogrifa Nicolase. Ten oplývá schopnostmi orákula a řekne Hope, že je vyvolená a také: „Je jedno proroctví,které vypráví o velké bitvě. V té bitvě se má setkat nejmocnější kouzelník světla proti nejmocnějšímu kouzelníku temnoty." I přes vážné podání mu to Hope ale „nějak nevěří." Hypogrif odpoví, že „jednou pochopí" a odletí. Tom chce vědět, co jí řekl, jenže Hope namítne: „To nejde Tome. Ale musím přijít na to kdo mi zabil rodiče." Tom se smíří s tím, že z ní nic nevytáhne. Přemístí se zpátky před Bradavice, poděkují si za skvělý večer, vášnivě se políbí, dojdou do společenské místnosti, znovu se políbí a jdou si každý lehnout do svojí postele.

Kapitola 25: Láska


Pohled Toma.

Tom je odhodlaný vytvořit si šest viteálů a pak utéct s Hope ze školy. Uvědomil si následující: „Ano asi jsem se zamiloval. Ale to musí být blbost! Nemůžu se zamilovat. Bude pro mě slabina." Je velmi frustrovaný. Do rány mu přijde Malfoy (pořád nevím, který Malfoy), kterého Tom málem zabije. Nepodaří se mu to, protože se otevřou dveře pokoje a on kletbu vyšle jejich směrem. Paprsek se změní ze zelené na „zelenomodrobílou". Hope kletbu odrazila a nemá radost. Tom se může přetrhnout, aby se jí omluvil a vysvětlil jí, že došlo k omylu. Hope mu během vteřiny (protentokrát) odpustí. Následně pošlou Malfoye spát na gauč, protože chtějí noc strávit spolu.

Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat