Kapitola 26: Ne!
Jak obhájit pokus o znásilnění? Vyznejte oběti lásku!
Tom ignoruje Hopeino odmítnutí a strhává z ní tričko. Ta se ho konečně zbaví, když ho odhodí na druhou stranu pokoje pomocí kouzla. Prohlásí: „Už nikdy se mě nedotkneš Raddle!" a zmizí. Tom zanadává. Posuneme se o dva dny dopředu. Hope s Tomem nemluví a jeho to „neskutečně užírá". V jeden moment se mu podaří ji chytit a oba přemístit k chatce u jezera, kde ze sebe vysype: „Hope om-lou-vám se já-já js-em byl... Prostě si byla tak strašně krásná v tom pižámku." Hope dostane záchvat smíchu, protože: "T-T-T-y-y-s-s-s-i-v-v-á-á-ž-ž-ž-n-n-ě-ě-ř-ř-e-e-k-k-l-l-p-p-p-i-ž-ž-á-á-á-m-m-k-k-o-o?"
Tom chce, aby mu Hope odpustila. Když po něm naše hrdinka chce znát jeden důvod, proč by mu měla vyhovět, „vylítne z něj bez přemýšlení: Protože tě Miluju."
Kapitola 27: Zlá Hope?
Hope se Tomovu vyznání lásky vysměje a zaútočí na něj. Když se mu podaří ji chytit a přemístit k hradu, se smíchem zmizí. Voldy jde za jednou z jejích kamarádek. Dožaduje se, aby mu řekla, co se s Hope děje. OFC#1 Lucy souhlasí, že mu to prozradí, ale někde jinde, protože ve společenské místnosti je moc lidí.
Kapitola 28: Slib
OFC#1 Lucy mluví s Tomem. Hope je od jeho pokusu o znásilnění „na všechny zlá a nepříjemná.... Opravdu ji to vzalo." Tom se brání, že už se jí omluvil a navíc jí vyznal lásku. Lucy se mu snaží vysvětlit, že její kamarádka na lásku nevěří. Krom toho ji její speciální magie ovládá i zevnitř. Aby se k ní Tom dostal, bude muset tuhle magii nějak obelstít nebo počkat, než vyprchá „svázání". Lucy se na konci kapitoly svalí na zem v bolestech, protože porušila slib, jak nám oznámí Hopein ledový hlas vedle Toma.
Kapitola 29: Bolest
Hope chce zabít OFC#1 Lucy, která se brání slovy: „Až to vyprchá budeš toho litovat Hope. Jsme přece kamarádky. Už od prvního ročníku. Záleží ti na mě." Hope na ni křičí: "Slíbila si,že to nikomu neřekneš!" Lucy ale namítne: "Neřekla jsem mu o bílé magii." (Tom celou dobu stojí vedle nich, takže předpokládám, že teď už o bílé magii ví. Ovšem v textu není ani náznak toho, že by slova „bílá magie" zaslechl). Voldy se pokusí Hope zastavit polibkem, ale ta mu „vyšle do hlavy ostrou bolest (Migrénu na tebe!)." Směje se mu, jak je naivní, ale uprostřed věty se zarazí a začne křičet. Od Lucy se dozvídáme, že „už to skončilo." Hope se probere, dá Tomovi polibek, další kousek svojí energie, oznámí mu, že „není schopná milovat. Už ne," a přemístí ho společně s Lucy do společenské místnosti Zmijozelu.
ČTEŠ
Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)
RandomRecenze a kritická shrnutí všech kapitol jedné z fanfiction ze světa Harryho Pottera od populární autorky na českém wattpadu.