46. až 49. kapitola

161 22 3
                                    

Kapitola 46: Zlomená ruka

Tom Hope zlomí ruku, protože na něj křičela. Následuje flashback do pátého ročníku, kdy Tom svoji snoubenku šikanoval a ona ještě nebyla schopná se mu bránit. Po skončení ukázky z minulosti Hope připomene Tomovi, že není její pán, ale snoubenec, a že by měli určit datum svatby... a prodiskutovat jeho chování. Oznámí mu, že jí nebude rozkazovat nebo ubližovat, jinak od něj odejde. Tom souhlasí a Hope mu poručí, aby jí spravil ruku.

Kapitola 47: Bellatrix

Hope není s Tomem šťastná. Svatba měla být už před dvěma měsíci, ale on se na ni neobtěžoval přijít. Je mu milejší jeho práce, Nagini a neustále někam mizí s Bellatrix. Hope toho má dost. Dá mu ultimátum. Respektive dá mu dvacet bodů na celý jejich společný život a oznámí mu, že je bude postupně odečítat podle toho, jestli splní její očekávání nebo ne. Například za to, že nebude spát v jejich posteli, mu hodlá strhnout čtyři body. Až se dostane na nulu, navždy od něj odejde.

Kapitola 48: Nepřišel

Jak napovídá název kapitoly, Tom na Hope hodil bobek. Zase. Ta si po chvilce sebelítosti uvědomí, že už dlouho nepoužila svoje schopnosti a přemístí se do „zakázaného lesa". Tam omylem jedním z kouzel porazí „pana Brumbála", který jí během jejich rozhovoru vyzpovídá o Tomovi a řekne jí, že jestli ho opustí, existuje vysoká pravděpodobnost, že Voldy zmagoří úplně. Když si Hope všimne slunečních paprsků, rozloučí se slovy: „Sakra! Svítá. Musím jít. Ráda jsem vás viděla. Naschle!"

Kapitola 49: Nech ho být!

Tomovi zbývá šest bodů. Hope si jde pro jídlo a narazí na svého jediného přítele ve vile – domácího skřítka Petera. Podle toho, že ji vyká, ji dojde, že není v domě sama a na chvíli zadoufá, že se její snoubenec přece jen už vrátil. Jenže doma je jen Malfoy. Je čas na pomstu! Hope Tomovi zdemoluje pracovnu, ale vyruší jí rány, které jsou slyšet z jejího pokoje. Tam najde Malfoye, jak mlátí nebohého Petera. Za trest na smrtijeda použije Crucio, málem mu rozdrtí srdce a nakonec ho přemístí před vrbu mlátičku v naději, že mu stromu něco udělá. Potlučenému skřítkovi věnuje kousek své energie. Když se jí Peter zeptá, jestli se těší na následující den, kdy by měl proběhnout druhý pokus o svatbu, řekne mu, že ano. Skřítek ale ví, že lže.

Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat