Kapitola 54: Ne. To nemůže být pravda
Uplynul měsíc od veřejného přečtení věštby. Hope je těhotná a bojí se, že Tom jejich miminko zabije. Opět se mění pohled. U kormidla je Tom. Zuřivě se dožaduje, aby jeho smrtijedi našli děti z věštby. Jde za Hope, kterou najde v slzách na zemi koupelny. Když mu jeho žena oznámí, že je těhotná, situaci komentuje slovy: „N-Ne."
Kapitola 55: Obliviate
Když se Tom trochu vzpamatuje z představy, že bude otcem, dozvíme se následující: „Jestli se toho nezbavíš (dítěte) zabiju tě Hope a je mi jedno jestli jsi moje žena nebo ne." Hope na něj použije Obliviate, omráčí ho a přemístí do jejich ložnice. Probere ho pár fackami a oznámí mu, že vzteky omdlel, protože se zase dožadovala dítěte. Tom chce vědět, proč Hope po miminku tak touží. Jeho žena nechce být sama, ale Tom nehodlá riskovat, že by ho někdo mohl přemoci. Vysvětlí nám to pomocí zmršeného citátu ze Spidermana: „S mocí přichází moc." Hope ho naštěstí pohotově opraví: „S velkou mocí přichází zodpovědnost." A dodá: „Řekni mi pravý důvod proč chceš být mocný."
Kapitola 56: Sám
Voldemort chce být mocný, protože nechce být sám. Hope se dožaduje, aby jí vyprávěl o své minulosti. Jak se zdá, Meropa Gauntová byla nejmocnější čarodějka světa (stejně jako Hopina matka, Hope a Tom). Dále se dozvíme, že Tom se do Hope zamiloval na první pohled, ale „jen mé vyjadřovací schopnosti jsou nulové. Místo toho, abych ti řekl co k tobě cítím jsem ti ubližoval. Mučil tě. Lámal tvé kosti." Hope Toma ujišťuje, že člověk nikdy není úplně sám, protože ji kdysi jeden chlapec řekl, že „když se podíváš na nebe uvidíš slunce nebo mraky. V noci zase měsíc a hvězdy. A co stoho vyplývá? Nikdo a nic není nikdy samo." Už si nepamatuje, kdo ten chlapec byl, protože ji nikdy něřekl své jméno.
Dvojice si na konci kapitoly vyzná lásku a vášnivě se políbí.
Kapitola 57: Tajemství co mělo zůstat ukryto
Hopeje už měsíc těhotná. V kapitole se dočteme, že Narcissa už porodila Draca,kterému jsou čtyři měsíce. Hope se dozví (pravděpodobně – z textu neníidentita postavy úplně jasná) od Luciuse, že Tom zabil její rodiče a chce jiukrást moc. Jde si pro něj.
ČTEŠ
Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)
RastgeleRecenze a kritická shrnutí všech kapitol jedné z fanfiction ze světa Harryho Pottera od populární autorky na českém wattpadu.