Kapitola 30: Salazar Zmijozel
Tom přece jen slova „bílá magie" zaslechl. Vydá se do knihovny, ale když nemůže nic najít, rozhodne se někoho zabít. Na ráně je chudák knihovnice. Tomova „duše se oddělí a jeho tělo zaplaví úžasný pocit uvolnění." Není řečeno, jestli vytvořil další viteál. Přesuneme se o pár hodin dopředu. Tom „už je tam tři hodiny." (Kde je ono „tam", je záhada). Snaží se najít knihu o bílé magii, ale narazí jen na svazek o Salazaru Zmijozelovi. „Pro jeho štěstí tam byl i rodokmen" a Tom zjistí, že je „přímí dědic a může otevřít tajemnou komnatu."
Kapitola 31: Bytosti
Pohled Hope.
Hope je pořád v Zapovězeném lese (nebo v zakázaném?) a je jí zle, protože „vyčerpala energii". Najde ji kentaur Darius, ale než mu stačí Hope všechno povědět „pohltí ji tma". Posuneme se o tři dny dopředu. Hope volá na jednorožce Jakea. Potřebuje, aby ji odvezl na kraj lesa, „páč nemá páru, kde sou". Během jízdy Hope vypráví jednorožci o Tomově skoro znásilnění a o tom, jak si po sloučení její magie začala žít vlastním životem. Hope svoje pocity popisuje následovně: „No takže,když mě Tom málem znásilnil bylo mi nějak divně a druhej den...Jsem měla strašně divnej pocit...Jakoby mě něco svazovalo. Zevnitř. A já se proti tomu nemohla bránit. Bylo to strašný. Pak uběhly asi dva dny a Tom mi řekl,že mě miluje." Jake: „„Vážně?" Nechápal. Upřímně já v tu chvíli taky ne." (Já taky ne). Hope Jakeovi taky prozradí, že OFC#1 Lucy řekla Tomovi o bílé magii. Jake reaguje slovy: „A sakra."
Kapitola 32: To je blb
Hope se na začátku kapitoly svěří Jakeovi, že za smrt rodičů může ona, protože: „„Kdybych-Kdybych jen nepřečetla ty blbí tři slova." S oka mi vytekly slzy." (Vůbec netuším, o čem Hope mluví...). Hope si myslí, že její rodinu zabil někdo z nejvyšších, protože jen oni vědí, kde je kniha o bílé magii. Když naše hrdinka míří na svou kolej, narazí na OFC#2 Viki, od které se dozvíme následující potom, co se jí Hope zeptá na výmluvu, pomocí které její kamarádi vysvětlili její třídenní nepřítomnost učitelům: „(Řekli jsme) že si nemocná jenže oni nám to nevěřili tak se šli podívat k nám do pokoje no a tys tam nebyla tak prohledali celý Bradavice no...a pak se tu objevil takovej menší problém...Ta jedna holka s tý koleje....Grr...Teď nevím jaký...jak ona se jmenovala....No to je teď jedno prostě našli mrtvou Uršulu. A tak si mysleli,že jsi taky mrtvá a tak tě prohlásili za mrtvou....Včera." Hope si není jistá, co se děje. Viki se jí to pokusí objasnit: „No někdo tu vraždí studenty." Hope reaguje slovy: „To je blb!" a okamžitě se dožaduje Tomovy přítomnosti. Ten se příhodně objeví na konci chodby. Hope si to k němu zamíří a Viki pověří úkolem zajít za Brumbálem a oznámit mu, že mrtvá rozhodně není.
Kapitola 33: Proč?!
Hope je jasné, že Uršulu zabil Tom. Chce vědět proč. Když ji Tom prozradí, že v její nepřítomnost odkrágloval ještě knihovnici, Hope „s oka vytečou slzy". Zapřísahá ho, že není „zlý,bezcitný,plný nenávisti,nahánějcí hrůzu." Tom ji ale prozradí, že se touží stát pánem zla, prahne po tom, aby se mu všichni klaněli. Chce, aby ho nenáviděli a báli se ho. Toho chce dosáhnout tím, že nejdřív „zničí všechny mudli v týhle škole!" Hope dojde, že právě proto zemřela Uršula - kvůli svému původu (dříve v kapitole je taky naznačeno, že Tom už umí ovládat baziliška). Hope Tomovi předhodí, že ji vyznal lásku, jen aby mu řekla o bílé magii, a on se mohl stát mocnějším než ona. Tom to nepopírá. Naše hrdinka na konci kapitoly ale oznámí něco, co by mu mohlo překazit plány na to stát se nesmrtelným: „Knihu o Bílé magii nikde nenajdeš,protože jsem ji zničila....A stejně tu magii by si nedokázal snést. Nejde ji dát dohromady s černou. Zabila by tě. A ty bys trpěl." (Nejsem si jistá, jestli by trpěl potom, co by umřel nebo už před tím).
ČTEŠ
Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)
عشوائيRecenze a kritická shrnutí všech kapitol jedné z fanfiction ze světa Harryho Pottera od populární autorky na českém wattpadu.