42. až 45. kapitola

205 26 5
                                    

Kapitola 42: Flashback

Všechny OFC se připravují na poslední bradavický ples. Dozvídáme se, že Hope žádost o ruku přijala. Lucy ji půjde za svědka, Viki (která v kapitole získá novou přezdívku Tori – podle Viktorie) za hlavní družičku a Sarah jí společně s OMC#3 Samem povede k oltáři. Dívky ve flashbacku vzpomínají na den, kdy Hope partě OC své zasnoubení oznámila.

Kapitola 43: Poslední ples v Bradavicích

Hope si na ples vybrala šaty, které vypadají skoro jako svatební. Lucy „na sobě měla zlatočerné dlouhé šaty a černé boty na podpadku", Tori „růžové krátké šaty se světle růžovými podpadkovými botami a Sarah...Měla krásné dlouhé třpytivé červené šaty na nízkém podpadku".

Tom na Hope hodil bobek a na ples nepřišel. Naše hrdinka se alespoň seznámí s Lily a Jamesem. Taky stihne před odchodem na kolej požádat Sama, aby ji odvedl k oltáři, když spolu tančí.

Kapitola 44: Konec a začátek nové kapitoly

Tom nepřišel na ples a Hope kvůli tomu brečí. Najde ji Lucy, které Hope prozradí, že její snoubenec se chystá provést něco strašného, a aby se při jakékoliv zmínce o něm společně s celou partou schovala v mudlovském světě, nejlépe v nějaké malé zemi daleko od Londýna. Lucy přikyvuje, prý slyšela Luciuse se Snapem mluvit o smrtijedech a ovládnutí světa (Malfoyova identita konečně definitivně odhalena. Časově by nám tu sice seděl spíš Luciusův otec Abraxas, ale proč se obtěžovat detaily, že?). Bojí se o Hope, ale ta jí uklidňuje slovy, že Tom ji neublíží, jelikož ji miluje. Sama si ale svými slovy není příliš jistá.

Hlavní hrdinka ještě všechno, co řekla Lucy, přetlumočí celé partě (pro jistotu, kdyby to snad čtenář nepochopil napoprvé), načež si pro ni přijde Tom. Hope se mu pokusí ve vlaku vynadat za jeho nepřítomnost na plese. Tom se brání slovy: „Hope přece se teď nebudem hádat. Brzo budem doma a začne nám nový život. Staneš se paní Raddle(ovou) a já ovládnu svět jako Voldemort." Hopeina reakce v duchu: „Ach...cos to zase vymyslel za jméno Tomi?", přičemž nakonec na oko uzná, že společenská událost přece jen nebyla tak důležitá.

Kapitola 45: Vítej doma...

Vítejte u Raddlových! Budou žít ve vile po Tomových rodičích (i když jeho otec byl mudla a matka nikdy žádnou vilu neměla, protože žila v polorozpadlé chajdě na kraji vesnice), ale nebudou dům obývat sami. Ne snad, že by Hope byla těhotná, ale nastěhují se k nim smrtijedi.

Když Tom zavede Hope do jejich ložnice, jeho snoubenka se pomocí magie převleče. Zjevně ale zvolila špatnou garderobu, protože Tom na ni vyjede se slovy, že nic podobného na ni už nikdy nechce vidět. Hope si ale nenechá nic líbit: „Teď mě poslouchej ty idiote! Nebudu to opakovat dvakrát! Kvůli tobě jsem obětovala své přátele,mou moc,své sny a můj život! Nebudeš mi rozkazovat co mám a nemám dělat! Nejsi můj pán!"

Vypadá to na dlouhé a šťastné manželství.

Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)Kde žijí příběhy. Začni objevovat