Kapitola 50: A je to tady
Tom sice přijde pozdě, ale přece, a dvojice se vezme. Následuje scéna nadepsána 13+, ve které se krom jiného objeví věty: 1) Rozvál si kravatu a sundal vše kromě trenýrek 2) „Ehmm Tome. Prosím." Zakňučela jsem. 3) „Já...ach!" Přejel mi prstem po mém vchodě. 4) „Líbí se ti to?" „Ano." „A co tohle?" Zasunul do mě jeden prst. 5) „Tome." Oddychovala jsem svůj první orgasmus. 6) „Teď to zabolí." Řekl a rychle ho do mě vsunul.
Kapitola 51: Paní zla
Je měsíc po svatbě a Hope jakožto manželka Voldemorta má pár povinností, „jako třeba být ke všem nepříjemná a překvapivě zlá." Tom plánuje útok na mudlovskou vesnici nedaleko Londýna a chce, aby byla Hope přítomná na poradě, protože jako jeho žena musí dělat to samé, jako on, tedy „ničit lidem jejich životy," jak nám vysvětlí Hope. Tom samozřejmě souhlasí, protože „lidé jsou jen podřadný krysy oxidujcí na téhle planetě." Hope před celou místností smrtijedů Tomovi připomene, že jeho otec byl taky mudla. Voldy ji vztekle čapne za zápěstí a přenese je do jejich ložnice.
Kapitola 52: Proč?...Protože to je náš život
Tom je odhodlaný Hope naštvat a přivést ke zlu, protože potřebuje, aby pro něj zabíjela. Jenže jeho vypečená manželka odvede jeho pozornost sexem, když se na něj bezdůvodně vrhne. Náhle se mění pohled. U kormidla je Tom. Na oko Hope ujišťuje, že na ní nebude nic měnit, ale ona mu nevěří. Tom se rozhodne použít její taktiku, protože kapitola končí slovy: „„Druhý kolo." „Co?" Nechápala,ale pochopila hned jak jsem ji strhl do postele a zasunul do ní svůj penis."
Kapitola 53: Je to pořád dokola
Hope už je dva roky „šťastně" vdaná za Toma. Soužití popisuje slovy: „Víte jak dokonalé je být Raddleová? Tak já vám to řeknu. Je to strašný. Pitomí a na nic. Kdybych jen věděla co to bude obnášet nikdy opakuju nikdy si ho nevezmu." (Nejsem si jistá, co od člověka, který ji šikanoval, a chce ovládnout svět, čekala). Taky se dozvídáme, že už ji třikrát podvedl s Bellatrix. Hope to „trhá zevnitř." Jde oznámit Tomovi, že už ho má plné zuby a načapá ho v posteli s jeho milenkou. Okolo rukou se jí objeví bílá záře, která Bellu odhodí na druhou stranu postele. (Hope svoje schopnosti komentuje slovy, že se její moc vyvíjí. Já žádný extra vývin nevidím. Možná bych ji věřila, kdyby Bellatrix odhodila na druhou stranu pokoje a ne postele).
Hope chce, aby její manžel Bellu vyhodil. Ten k ní nahý dojde a dá ji facku, protože mu nemá co rozkazovat. Načež se rozbrečí, když mu Hope pohrozí, že ho opustí. Voldy slibuje, že už nikdy nic takového neudělá, ale Hope mu nevěří a chce odejít z pokoje. Jenže její manžel ji chytne za zápěstí a vášnivě ji políbí. Když Hope oznámí, že ji chce, holka se mu v náruči rozteče jak čokoláda na sluníčku, načež „do sebe nechá tvrdě přirážet." (Spontánní sex zjevně řeší naprosto všechno).
Když se manželé mazlí, vtrhne do ložnice jeden ze smrtijedů se zprávou, že Kroggl (vymyšlený přívrženec Voldemorta, o kterém už v životě neuslyšíme) přinesl věštbu. Ta zní: Chlapec narozený na sklonku sedmého měsíce a dívka splozená teď. Dostanou úkol porazit toho co všechny ničí. Pána zla. On však nebude mít ani ponětí kdo ta dívka jest. Její rodiče mu budou neznáme. Však chlapcovo pozná hned. To vše se stane až oba vyrostou a on je poznamená jako sobě rovné. Oni dva spojí se, aby ho zničily a jeden z nich padne."
Tom chce obě děti zabít a Hope mu musí připomenout, že dívka se ještě nenarodila.
ČTEŠ
Recenze a 63 kritických shrnutí Hope (od Dennysskaa)
RandomRecenze a kritická shrnutí všech kapitol jedné z fanfiction ze světa Harryho Pottera od populární autorky na českém wattpadu.