I

5 1 1
                                    

"Ach Ethan,naozaj si si myslel,že sa po tom všetkom vráti Daisy,akú si poznal? Dovol mi zasmiať sa,si naivný. Ako si si mohol všimnúť mám nad ňou väčšiu moc ako predtým,už nikdy to nebude tá Daisy,akú si poznal."

Nie,nie,nie,toto nie! Musím dostať Leah pod kontrolu! Vráť sa späť do mojich útrob Leah! Choď späť a nechaj ma žiť! Už zmizni Leah!

Konečne,komečne mám opäť kontrolu nad sebou. Neteš sa Daisy,ja sa nedám tak ľahko poraziť! Zatočila sa mi hlava,do pekla! Ethan na mňa zvláštne,hľadel.
"D...Daisy?"
"Pomôž mi!"
Povedala som to tak potichu,až som sa bála,že ma nebude počuť. Prikývol,pritiahol si ma k sebe a silno ma objal. Po lícach sa mi rozliali slzy,zbláznim sa z Leah. Už do konca života ma bude obmedzovať,bude vedieť čo si myslím,čo cítim,bude vidieť všetko čo vidím ja a kedokoľvek nado mnou preberie kontrolu. Čo,čo ak niekomu ublíži? Čo ak ma úplne zahubý a prenechá si moje telo,aby mohla opäť chodiť po Zemi? Aj teraz si číta moja myšlienky a v útrobách mojej mysle sa mi vysmieva. Viac som sa pritúlila k Ethanovi,už nikdy ho nenechám odísť.
"Daisy,nech sa bude diať čokoľvek budem s tebou."
Zdvihla som k nemu uplakané fialové oči,povzbudivo sa usmieval.
"Čo ak ti Leah ublíži? Videl si,že nad ňou nemám kontrolu."
"My to zvladneme."
Silno ma objal,už nikdy nechcem,aby bol odo mňa ďaleko.

"Pan učiteľ,mohla by som ísť na wecko?"
"Ste v poriadku Daisy?"
Všetky pohľady sledovali moju tvár,všetko sa mi točilo. Mohal by si s tým prestať Leah! Chceš ma zabiť? Moja milá,naozaj chceš,aby som ti na toto odpovedala? Hlavu mi šlo roztrhať a jej diabolský smiech mi vôbec nepomáhal.
"Diana,chodte s ňou,ak by jej ostalo zle."
Diana prikývla a tesne po mne vychadzla z triedy,musím kračať. Daisy pomaly prepletaj nohy,pravá ,ľavá... Zatacakala som sa,vrazila ramenom do steny a zletela na zem. Leahin diabolský smiech sa rozoznel v mojej hlave.

Ethan SwanWhere stories live. Discover now