XII

2 0 0
                                    

Celý deň som sedela pri Ethanovej posteli,nedokázala som sa od neho pohnúť rovnako ako som nedokázal prestať plakať. Sestrička,ktorá ma sem doviedla,za mnou pár krát bola. Dávala mi jesť,priniesla mi vodu,no ja som jej vôbec nevenovala pozornosť.
"Ethan,prosím ťa,prosím preber sa."
Chytila som ho za ruku,dúfala som,že zareaguje,no nič sa nestalo.
"Prosím ťa,otvor oči,pohni rukou alebo prehovor,aspoň niečo. Nezvládam to bez teba,chýbaš mi,veľmi mi chýbaš. Budem pri tebe sedieť pokiaľ sa nepreberieš,neopustím ťa,nikdy ťa neopustím."
Ale prosím ťa Daisy naozaj si myslís,že ťa počuje? Leah ty existuješ,takže je možné,že ma počuje. Čo spravíš ak sa nepreberie? Neprežijem to. Ticho,nenamietala, nepodpichovala ma,len tak ostala ticho. Opatrne som sa posadila k nemu na posteľ,po dlhom váhaní som si k nemu ľahla. Pípanie prístrojou sa stratilo v pozadí,jedinu zvuk,na ktorý som sa sústredila bol tlkot jeho srdca.
"Ethan Swan,prosím preber sa,bez teba Leah nezvládnem. Ethan ja ťa milujem,prosím vrať sa ku mne."
Teraz sa určite preberie,záverečné titulky a happiend. Gratulujem,vyhrala si,ukončila si svoj príbeh. Do pekla ty stará rašpľa už drž hubu,mám ťa plné zuby. Je mi úplne jedno,že máš nadou mnou kontrolu. Vieš čo,jediné čo ovládaš je moje telo ale moju myseľ a moje srdce nemáš v rukách takže drž hubu. Čaka som odpor,no nič sa neozvalo. Moje telo zaliala únava,takže to ideš riešiť takto? Výborne Leah,vysíl ma a nechaj ma zomrieť,som zvedavá ako dlho bezo mňa prežiješ. Nechcem ti ublížiť,len si chcem aj ja oddýchnuť takže nám spánok obom prospeje. Konečne máš rozumný nápad.

Ethan SwanWhere stories live. Discover now