XIII

2 0 0
                                    

"Ethan už prestaň,hovorím ti,že to je totálna kravina."
"Prečo by to mala byť kravina?"
Adam ma začínal štvať,ani si ma poriqdne nevypočul a už na námietky.
"Je to ako hľadať jednorožca,ani nevieš či tá tvoja Daisy existuje."
"Existuje,viem to!"
Zastal v strede chodby,okolo nás sa náhlili študenti do svojich tried,vážne sa mňa hľadel.
"Ethan,dievča na ktoré si nikto nepamätá? Zobuď sa,len sa ti prisnila,nič viac."
"Do čerta Adam,ako mi potom vysvetlíš spomienky,ktoré mám?"
"Veľa ľuďom v kóme sa stalo,že mali príliš živé sny až sa im zdalo,že to bola realita,vôbec nevedeli,že boli v kóme. Mal by si to nechať tak inak sa z toho scvokneš."
Potľapkal ma po pleci,otočil sa mi chrbtom a odišiel. Bolo to krásne dievča s nadprirodzenou dušou naozaj len sen? Strhol som sa na zvonenie,mal by som sa pobrať na hodinu.

Bezvýznamne som hľadel von oknom,čo to do pekla stojí vedľa matkinho auta? Prižmúril som a zohol sa k oknu,to nie je možné. Bez racionálneho vysvetlenia som vyletel z triedy,prebehol chodbami a dostal sa až na parkovisko pri škole. Stála zopár metrov odo mňaa,bola tam,moja krásna Daisy. Vedel som to,vedel som,že je reálna,že existuje!
"Ethan,prosím ťa,prosím preber sa."
Čo,o čom to hovorí? Pristúpil son k nej bližšie,jej oči neboli fialové. Čo sa stalo,že by Leah nabrala toľko síl,aby existovala bez schránky?
"Prosím ťa,otvor oči,pohni rukou alebo prehovor,aspoň niečo. Nezvládam to bez teba,chýbaš mi,veľmi mi chýbaš. Budem pri tebe sedieť pokiaľ sa nepreberieš,neopustím ťa,nikdy ťa neopustím."
"Daisy o čom hovoríš,vôbec ti nerozumiem?"
Stál som už len pár krokov od Daisy,stále nechápem o čom hovorí.
"Ethan Swan,prosím preber sa,bez teba Leah nezvládnem. Ethan ja ťa milujem,prosím vrať sa ku mne."
Chcel som ju pohladiť po tvári,no na zmizla,rozplinula sa ako hmla. Bola tu,naozaj tu bola a zrazu zmizla,ako to je možné?

Ethan SwanWhere stories live. Discover now