Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έτρεχα..
Μόλις με ειδοποίησαν από το σχολείο έφυγα αμέσως και έτρεχα για να φτάσω όσο πιο γρήγορα γινόταν. Έπρεπε..
Μόλις είδα το ταχυδρομείο στην γωνία, άρχισα να τρέχω όσο πιο πολύ άντεχα και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, βρισκόμουν στο εσωτερικό του κτηρίου. Πήγα λαχανιασμένη στην πρώτη κοπέλα που βρήκα μπροστά μου.
"Πρέπει να...Ένα γράμμα..Είναι σημαντικό." είπα λαχανιασμένη στην κοπέλα η οποία με κοιτούσε περίεργα. Δεν απορώ, δεν ήμουν και πολύ σαφής.
"Συγγνώμη, μπορείτε να επαναλάβετε; Δεν κατάλαβα τι εννοείτε."
"Ναι, συγγνώμη. Έχει έρθει ένα πολύ σημαντικό γράμμα για εμένα και πρέπει να το παραλάβω αμέσως. " είπα ξανά αφού ηρέμησα.
"Ναι, βέβαια, πρέπει να πάτε σε εκείνη την κοπέλα" είπε και μου έδειξε με το χέρι της μια κοπέλα που βρισκόταν πίσω από ένα γραφείο απέναντι.΄
"Σας ευχαριστώ"
Κατευθύνθηκα προς τα εκεί που μου έδειξε και απευθύνθηκα στη σωστή κοπέλα αυτή τη φορά.
"Το όνομά σας παρακαλώ:" με ρώτησε.
"Νικολάου Ολίβια"
"Αα ναι βέβαια, μισό λεπτό μόνο" είπε και έφυγε.Δύο λεπτά πέρασαν που μου φάνηκαν αιώνας και επιτέλους ήρθε κρατώντας ένα φάκελο.
"Αυτό ήρθε σήμερα το πρωί για εσάς express".
"Ναι ναι ξερω" απάντησα λίγο απότομα καθώς το μόνο που ήθελα ήταν να τελειώνουμε για να ανοίξω το γράμμα μου.Αφού τελείωσε η διαδικασία, μου έδωσε το φάκελο, έβαλα μια υπογραφή ότι το παρέλαβα και ήμουν έτοιμη να φύγω.
Ήθελα τόσο πολύ να το ανοίξω αλλα περίμενα να βγω έξω, όποτε το έβαλα στην τσάντα μου χωρίς καν να το κοιτάξω.
Βγαίνοντας από το κτήριο, πήγα στο κοντινό παρκάκι, μόλις δύο λεπτά μακριά και κάθισα σε ένα παγκάκι.
Έβγαλα το φάκελο από την τσάντα μου και τον κοίταξα.Στο πίσω μέρος υπήρχε μια σφραγιδα και μόλις το γύρισα αντίκρισα:
Oxford University
Admissions Office, και από κάτω τα στοιχεία μου.Με τα χέρια μου να τρέμουν, προσπάθησα να ανοίξω το φάκελο αλλα δεν τα κατάφερα όποτε εσκισα το χαρτί. Μέσα είχε ένα γράμμα και ένα φυλλάδιο.
Πήρα το γράμμα στα χέρια μου και με την καρδιά μου να χτυπάει τόσο δυνατά ώστε να την ακούω μέχρι και εγώ το άνοιξα....
YOU ARE READING
Roommates (Completed)
Teen Fiction-Άνοιξα την πόρτα Στεκόταν εκεί, κρατούσε μια κούτα με πράγματα και είχε γείρει λίγο στην πόρτα.... "Τι, αυτός θα είναι ο συγκάτοικος μου; Ωραία θα περάσουμε..." ...