Κεφάλαιο 15

389 19 13
                                    

Άνοιξα το κινητό μου όσο ήμουν στο ταξί. Εφτά αναπάντητες από την Ηλιάνα και πέντε από το Λιαμ.

Τέλεια.

Αφού πλήρωσα το ταξί, βγήκα έξω και έτρεξα προς το σπίτι.
Μπήκα μέσα και είδα την Ηλιάνα και το Λιαμ στο σαλόνι, με τον Λιαμ να έχει το τηλέφωνο στο αυτί. 

'Άστο Λιαμ ήρθε!' είπε η Ηλιάνα και έτρεξε να με αγκαλιάσει

'Έλα ρε Ολιβια που είσαι; ' είπε ο Λιαμ αφήνοντας το τηλέφωνο κάτω.

'Κοντεψαμε να πεθάνουμε από την αγωνία μας, που ήσουν ρε Ολιβια;'

'Ε, δεν έχει σημασία τωρα, ήμουν και είμαι καλά. Συγγνώμη που σας ανησύχησα'

'Αν δεν ερχόσουν μέχρι το μεσημέρι θα καλουσαμε την αστυνομία. Τόσο πολύ ανησυχησαμε.'

'Συγγνώμη και πάλι παιδιά. Θα σας εξηγησω καποια στιγμη. Αλλά πρωτα, πεινάω πολύ, έχουμε κάτι να φαμε;'

'Αμάν ρε Ολιβια!' είπαν και οι δύο ταυτόχρονα γελώντας. 'Πάντα ιδια'

'Έχω να φάω από χθες!' είπα και εγώ γελώντας 

'Εντάξει πάω να φτιάξω μεσημεριανό' είπε ο Λιαμ και έφυγε από το σαλόνι.

'Ωραία τώρα που είμαστε μόνες μας,πες μου τι έγινε χθες' είπε η Ηλιάνα και με ξάφνιασε.

'Ω έλα τώρα, υποτίθεται ότι πρέπει να μου λες, κολλητή σου ειμαι' ξαναείπε αφού είδε ότι παρεμενα σιωπηλή.

'Καλά..Όταν πήγα να χορέψω, ήρθε ένας τύπος και άρχισε να χορεύει μαζί μου. Και βασικά γνωριστήκαμε και μετά με κάλεσε σπίτι του. Και, βασικά...Εγώ...Πήγα.'

'Τι εννοείς πήγες; Θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε! Καλα αστο, συνέχισε'

'Φαινόταν πολύ καλό παιδί και παρόλο που με πλησίασε όπως κάνουν κάτι άλλοι, ήταν τουλάχιστον ευγενικός. Τελος πάντων πήγαμε στο σπίτι του, και μόλις ανεβήκαμε πάνω, ε ξέρεις τι έγινε μετα'
είπα και κοίταξα κάτω. Δεν είναι και εύκολο να μιλάς για τέτοια πράγματα με άλλους εκτός από τον εαυτό σου.

'Όχι δεν ξερω τι έγινε μετά. Πες μου'

'Ελα ρε Ηλιάνα, απλά φαντάσου. Φιληθηκαμε και μετά, κατάλαβες, καταλήξαμε στο επόμενο επίπεδο τέλος πάντων.'

Ακούγεται υπερβολικά ανήθικο και ντροπιαστικό όταν το λες δυνατά. Εκείνη την ώρα δεν μου φαινόταν τόσο λάθος. Μάλλον έφταιγε το αλκοόλ που καταναλωσα.

'Ωχ θεέ μου. Ρε Ολιβια...Μα, γιατί να το κάνεις αυτό με κάποιον που δεν γνωρίζεις καν; Όταν σου είπα να ξεχάσεις τον Αχιλλέα και να κάνεις καινούργιες γνωριμίες, δεν εννοούσα αυτό ακριβώς. '

Roommates (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora