Κεφάλαιο 4

518 22 8
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου.

Ξύπνησα από μια φωνή να λέει από τα μεγαφωνα:

"Σε λίγα λεπτά θα προσγειωθουμε στο αεροδρόμιο της Οξφόρδης. Παρακαλώ παραμείνετε στις θέσεις σας και σιγουρευτείτε πως οι ζώνες σας είναι δεμένες. Ευχαριστούμε που επιλέξατε την εταιρία μας για αυτό το ταξιδι. Ελπίζουμε να είχατε μια όμορφη πτήση"

Κοίταξα έξω από το παράθυρο..Τα σπίτια της Οξφόρδης είχαν είδη αρχίσει να διαγράφονται, σημάδι ότι όντως είμαι εδώ.

Ακόμα δεν το είχα πιστέψει, ότι όντως είμαι εκεί.

Λίγα λεπτα αργότερα προσγειωθηκαμε. Με αργούς ρυθμούς βγήκα τελικά απ' το αεροπλάνο και κατευθύνθηκα στην φυσούνα που οδηγούσε στο αεροδρόμιο, το οποίο ήταν φωτεινό και μεγάλο.

Τι ώρα να είναι αραγε;

Άνοιξα το κινητό μου και είδα:
Περιαγωγή: 19:25

Τέλεια, έχω χρόνο.

Κατευθύνθηκα προς την παραλαβή αποσκευών και αφού παρέλαβα την ελαφρώς γιγάντια βαλίτσα μου, πήγα προς την έξοδο.

Έξω από το αεροδρόμιο αντίκρισα έναν αυτοκινητόδρομο, φώτα, αυτοκίνητα και ΤΑΞΊ!

Όχι ρε, δεν έχει πολλά. Πρέπει να τρέξω.

Εε και αυτό έκανα.

"Excuse me, is this cab free?" ρώτησα έναν οδηγό, στο πρώτο ταξί που βρήκα.

"Yes, come in"

Ευτυχώς που είχα γράψει σε ένα χαρτάκι την διεύθυνση του σπιτιού γιατί ακόμα δεν την ήξερα απ'έξω. Του το έδωσα και ξεκινήσαμε.
Είχα κάποια χρήματα μαζί μου γιατί ευτυχώς η μαμά σκεφτηκε να αλλάξει κάποια χρήματα σε λίρες, μόνο για τις πρώτες μέρες. Μετά θα πήγαινα στην τραπεζα να το κανονίσω.

Δεν κατάλαβα πότε πέρασε η ώρα, αλλά μετά από 15 λεπτά περίπου, ο οδηγός σταμάτησε μπροστά από μια πολυκατοικία, σχετικά καινούργια και πολύ ωραία.

Χα, ώστε εδώ μένω.

Αφού πλήρωσα και τον ευχαρίστησα, πήρα την βαλίτσα μου και πήγα στην εισοδο.

Κάπου έχω βάλει τα κλειδιά του σπιτιού. Α ναι στην τσάντα μου. Φυσικά η χαοτική κατάσταση που υπήρχε στην τσάντα μου, έκανε την εύρεση των κλειδιών πολύ δύσκολη. Τελικά όμως τα βρήκα και άνοιξα την πόρτα της πολυκατοικίας.
Το διαμέρισμά μου είναι το 14B, στον έκτο όροφο. Ευτυχώς είχε ασανσέρ γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να ανεβάσω την βαλίτσα μου μόνη μου.
Αφού έφτασα στον όροφο, βγήκα από το ασανσέρ και βρήκα το διαμέρισμα, ξεκλειδωσα και μπήκα.

Roommates (Completed)Where stories live. Discover now