Δεκέμβριος
Ο αγαπημένος μου μήνας. Είναι πλέον χειμώνας, φοράς ζεστά πουλόβερ, ανάβεις τζάκι, πίνεις ζεστή σοκολάτα, εχεις διακοπές, Χριστούγεννα και φωτάκια παντού.
Όλα είναι χαρούμενα, γιορτινά και στολισμένα. Υπάρχει κάτι που να μην είναι ωραίο σε αυτή την εποχή; Ακόμα και το κρύο είναι ωραίο.
Τα μαθήματα κοντευαν να τελειώσουν, και θα είχαμε 2 ολόκληρες εβδομάδες διακοπών μπροστά μας. Προς το παρόν δεν είχα κανονίσει τίποτα για τα Χριστούγεννα, αλλά θα ήθελα να γυρίσω στην Ελλάδα και να τα περάσω με την οικογένειά μου.
Με τους γονείς μου και την Ηλιάνα μιλούσαμε σχεδόν κάθε μέρα. Με τον Αχιλλέα πάλι, όχι και τόσο πολύ. Κανείς από τους δύο δεν έκανε ιδιαίτερη προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον άλλον και η αλήθεια είναι ότι δεν το αντεχα όλο αυτό, μου έλειπε πάρα πολύ. Ίσως τελικά να έπρεπε να πάω σπίτι για Χριστούγεννα."Λιαμ;" φώναξα μόλις μπήκα στο σπίτι.
"Έλα Ολ, στην κουζίνα είμαι"
"Μα καλά, τι μυρίζει τόσο ωραία; "
"Έλα και θα δεις"
Μπήκα στην κουζίνα και τον είδα πάνω από το φούρνο με μια τεράστια χριστουγεννιάτικη ποδιά να περιμένει να ψηθούν τα κουλουράκια. Κουλουράκια;
"ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ;"
"Ναι, γιατί; "
"Είναι ένα από τα πιο ωραία πράγματα για τα Χριστούγεννα! " αναφωνησα χαρούμενη
"Ναι είναι ωραία, και είπα να σου κάνω έκπληξή"
"Ω σε ευχαριστώ, είναι τέλεια!" είπα και τον αγκάλιασα
"Παρακαλώ!" είπε και αυτός, ένα περίεργο τεράστιο χαμόγελο είχε απλωθεί στο πρόσωπο του.
"Πάω να αλλάξω και ερχομαι"
Liam's p.o.v.
Με αγκάλιασε επειδή έφτιαξα κουλουράκια;
Να φτιάχνω πιο συχνά τότε.
Την ξέρω μόνο τρεις μήνες, και όμως νιώθω ότι είναι πολύ ξεχωριστή και γαμωτο περνάω τόσο ωραία όταν είμαι μαζί της. Από την πρώτη στιγμή που μου άνοιξε την πορτα και μου χαμογέλασε το ήξερα. Έχω πάθει ζημιά μαζί της.
Είχα χρόνια να νιώσω έτσι για κάποια.Olivia's p.o.v
"Όποτε, τι σκέφτεσαι να κάνεις τα Χριστούγεννα; " με ρώτησε
"Δεν ξέρω, λέω να πάω Ελλάδα, να δω την οικογένειά μου, την κολλητή μου, το αγόρι μου. "
ESTÁS LEYENDO
Roommates (Completed)
Novela Juvenil-Άνοιξα την πόρτα Στεκόταν εκεί, κρατούσε μια κούτα με πράγματα και είχε γείρει λίγο στην πόρτα.... "Τι, αυτός θα είναι ο συγκάτοικος μου; Ωραία θα περάσουμε..." ...