Κεφάλαιο 24

269 17 6
                                    

Πόσο μου είχε λείψει αυτό.

Τα χείλη του πάνω στα δικά μου.
Αλλά δεν μπορούσα να το επιτρέψω αυτό. Όχι πριν ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα τουλάχιστον.

'Τι κανεις;' ειπα σπρώχνοντας τον μακριά

'Αυτό που πρέπει.'

'Νομίζω ότι σου είπα ότι δεν ειμαστε και ούτε θα είμαστε μαζι' ειπα οσο δύσκολο και αν ήταν.

'Εντάξει' είπε 'Αλλά δεν το βάζω κάτω τόσο εύκολα. Καληνύχτα' είπε και έφυγε αφήνοντας με εκεί.

Στις σκέψεις μου τριγύριζε όλη η σημερινή μέρα, μαζί και η συνάντηση. Όχι δεν είμαι έτοιμη να τον συγχωρήσω μετά από αυτό που έγινε αλλα μετά από όλα αυτά που είπε, μπορεί να το έχει μετανιώσει.

Τι να κάνω γαμωτο;
Τι;

Όλο αυτό το θέμα με κουραζε. Αντί να με κάνει καλύτερα, το γεγονός ότι ξαναβρεθηκαμε και ότι υπάρχει μια ελπίδα, με κάνει χειρότερα γιατί δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως το εννοεί ή αν το κάνει επίτηδες ώστε να με εκδικηθεί που τον εδιωξα τόσο απότομα από τη ζωή μου.

Το επόμενο διάστημα ήταν πολύ δύσκολο. Όπου και να πήγαινα, ο,τι και να έκανα, στο μυαλό μου υπήρχε αυτος. Και το γεγονός ότι τον πετυχαινα παντού, όπου και να πηγαινα δεν βοηθούσε με αυτό.
Λες και το έκανε επίτηδες και εμφανιζόταν κάθε φορά "τυχαία" όταν πηγαινα κάπου.

Χωρίς να το πολυκαταλαβω, είχε φτάσει ξανά Δεκέμβρης. Αλλά ο κάποτε αγαπημένος μου μήνας δεν έμοιαζε τόσο φανταχτερος πλέον.
Αποφάσισα να μην πάω Ελλάδα φέτος μιας που οι γονείς μου ήθελαν να κάνουν ένα ταξίδι που τόσο καιρό επιθυμούσαν.
Έτσι θα παιρνουσα μόνη μου τις γιορτές μιας που όλοι σχεδόν θα επισκέπτονταν τις οικογένειές τους.

Ωραία. Μαύρα Χριστούγεννα θα περάσουμε φέτος.

Οι μέρες των γιορτών κυλούσαν τόσο αργά γιατί απλά καθόμουν όλη τη μέρα στο σπίτι και έβλεπα ταινίες.
Κάθε μέρα τουλάχιστον είχα έστω μια κλήση από τη Hanna, τη Gemma και την Ηλιάνα κάποιες φορές.
Όπως ήμουν απορροφημένη βλέποντας μια σειρά στον υπολογιστή, δεν κατάλαβα πότε χτύπησε το κουδούνι.

Ποιος στο καλό είναι, παραμονή πρωτοχρονιάς;

Φυσικά.
Το τελευταίο άτομο που περίμενα να δω και όμως το άτομο που χρειαζόμουν.

'Λιαμ, τι κάνεις εδω;' ρώτησα φανερά απορημένη.

'Έμαθα ότι θα είσαι μόνη σου τις γιορτές και είπα να περάσω να σου κάνω λίγη παρέα. Να μπω μέσα, ή θα καθομαστε στην πορτα;'

Roommates (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora