'Λιαμ θα πάμε καμία βόλτα σημερα;'
'Όχι, μωρό μου δεν γίνεται σήμερα έχω πολύ διάβασμα και θα έρθει και η Cara από εδώ γιατί έχουμε εργασία.Βγες με τα κορίτσια σήμερα και πάμε αύριο μαζί'
'Ωχ καλά, όλο διάβασμα έχεις τελευταία'
Είπα λίγο εκνευρισμένη.Ο λόγος του εκνευρισμου; Ο λίγος χρόνος που μου διαθέτει. Τον τελευταίο μήνα, φέρεται πολύ περίεργα πάλι. Εκεί που όλα ήταν μια χαρά, τα είχαμε ξαναβρεί και τώρα σαν να ήταν κάπως απομακρος. Σαν να ειχε βαρεθει, κατι τετοιο. Και ο δεύτερος, η Cara. Αυτή η κοπέλα εμφανίστηκε ξαφνικά στη ζωή μας ως συμφοιτητρια του Λιαμ, και για καποιο περιεργο λογο οι καθηγητες τους ανεθεταν παντα μαζι εργασιες. Την ειχα γνωρισει μερικες φορες αλλα δεν μου γεμισε το ματι. Ο Λιαμ μιλούσε συνέχεια για εκείνη και για το ποσό έξυπνη είναι...Απο τις λιγες φορες που την ειδα, καταλαβα οτι εχουν εκπληκτικη χημεια μεταξυ τους και μαλιστα νομιζω πως της αρεσει ο Λιαμ.Τα κορίτσια έλεγαν ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό γιατί απλά πλησιάζει εξεταστική και έχει όντως διάβασμα και ότι δεν θα έπρεπε να ανησυχώ. Και ουτε η Cara αποτελεί απειλή.
Αλλά το έκανα. Κλασσικά.
Την μέρα εκείνη αποφασίσαμε να βγούμε με τα κορίτσια στο γνωστό μαγαζί που τόσο μας άρεσε.
'Λιαμ εγώ φεύγω, να ξέρεις θα αργήσω μην με περιμενεις'
'Εντάξει καλά να περάσεις, τα λέμε το βράδυ'
Αφού βγήκαμε με τα κορίτσια, πήγαμε στο μαγαζί και όλες παρειγγηλαν κατευθείαν τα ποτά τους, χόρευαν ανα διαστήματα εκτός από εμένα. Δεν είχα πολύ όρεξη. Είχα για την ακρίβεια ένα κακό προαίσθημα. Κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά τι;
Πηρα τον Λιαμ τηλεφωνο αλλα με υποδεχτηκε ο τηλεφωνητής του αντι για τον ιδιο. Εκει είναι που δεν αντεξα.Με έτρωγε τόσο η περιέργεια που είπα στα κορίτσια ότι έπρεπε να φύγω. Άρχισα να τρέχω προς το σπίτι πανικόβλητη καθώς οι υποψίες και οι φόβοι μου άρχισαν να υλοποιούνται και να παίρνουν μορφή. Αρχισα να καταλαβαίνω γιατί πρόκειται το κακό μου προαίσθημα.
Άνοιξα την πόρτα βιαστικά και το θέαμα μπροστά στα μάτια μου με έκανε να πέσω σχεδόν κάτω από το σοκ. Ο Λιαμ βρισκόταν στον καναπέ και πάνω του η Cara μόνο με τα εσώρουχα.
Το ήξερα. Δεν ήταν φυσιολογική όλη αυτή η συμπεριφορά.
'Ολιβια; Ολιβια! Περίμενε δεν είναι αυτό που νομίζεις!'
YOU ARE READING
Roommates (Completed)
Teen Fiction-Άνοιξα την πόρτα Στεκόταν εκεί, κρατούσε μια κούτα με πράγματα και είχε γείρει λίγο στην πόρτα.... "Τι, αυτός θα είναι ο συγκάτοικος μου; Ωραία θα περάσουμε..." ...